Ja die heb ik ook gezien, maar 13,95 voor een maillot bij maar 1 setje is mij net wat te gortig Tientje is wel een beetje de max @sansraske, tukker is toch een paar dagen geleden nog geweest?
@Glimlachje, Wonderteam, Lynn, Miekje, Natja, Babydream: Thanks! @Wonderteam: Zo, jij hebt een goede voorraad speelgoed ingeslagen! Shirtje van de Wieb vind ik leuk, rokje nms. @Sandraske: Ik zie eerlijk gezegd ook liever strakke rokjes bij mijn meiden, maar ze willen soms zo graag een 'zwier-rokje' aan dat ik liever aan zoiets toegeef dan iets wat helemaal niet mijn smaak is Wel duur idd... Is het trouwens nog gelukt gisteravond Goed geshopt voor je mannetje, maar ruitjesbloezen doen het hier ook niet zo goed. Hoe is het met R. afgelopen bij de huisarts? Leuk jurkje van Kiezeltje! @Loesjuh: Het zal de leeftijd wel zijn van de kids, want J. riep ook 'meer, meer!' toen wij sinterklaas vierden. @Tesske: Wat een moeilijke beslissing moeten jullie nemen! Sterkte ermee! @Babydream: Hoe gaat het met je? En hoe het is thuis verder? @Madeliefke: Ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt bij Jijwel! @Miffy: Als ik nog ergens een maillot tegenkom, zal ik het je laten weten! @Proudmom: Pillige vestjes van Br@nd heb ik gelukkig niet. Ik heb de tip gekregen om ze te wassen met heel weinig wasmiddel en niet lang centrifugeren. Tot nog toe blijven alle vestjes (ik heb ze in meerdere kleuren ) heel mooi. Dus met Br@nd geen negatieve ervaringen, ook jurkjes, rokjes, shirtjes en leggings blijven supermooi, ook na veel keer wassen. Ninni Vi valt - zoals al meerderen aangaven - heel smal, bij J. past het perfect, maar je kind moet er wel echt de bouw voor hebben. Bengh blijft hier ook erg mooi, je kunt gewoon merken dat het kwaliteit is, maar soms zit er iets tussen wat net wat minder is helaas. @Club: Ik zou PB sturen en even afwachten. Ik heb zelf soms ook echt geen tijd om te reageren Gelukkig nu weer even wat rustiger, nu ons huis te koop staat. Ik hoop dat er snel kijkers en kopers komen, maar moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken om de boel in te gaan pakken en echt te verhuizen Beetje dubbel gevoel. @Sinterklaas: Morgenavond vieren we nog een keer pakjesavond en dan bonjour ik die beste man de deur uit. Ben het helemaal zat nu. Vandaag ook; sinterklaas en zwarte pieten op de peuterspeelzaal, zwarte pieten op de gym. Kids zijn er helemaal hyper van...
Vertel vertel, wat heb je geshopt? Mm2vm, spannend dat jullie huis te koop staat. Hoe is het met de verkoop in jullie wijk? Hebben jullie al iets anders op het oog?
Ook ik ben benieuwd wat je hebt geshopt Jullie hebben mij aangestoken met het Jijwel virus. Ik heb een jurkje van kik kid besteld en een shirt van 4ff, beide merken heb ik nog nooit gehad. Hoop dat het bevalt!
Op zich is er de laatste tijd redelijk veel verkocht bij ons in het dorp. We hebben ook een redelijk uniek huis, er zijn er geen 12 in een dozijn van in elk geval. Het wordt op de site van de makelaar al goed bekeken gelukkig, dus we wachten maar even af. We hebben al wel iets anders op het oog, dat staat al 2,5 jaar te koop, maar we kopen het pas als dit huis verkocht is. Durf het echt niet aan om met dubbele lasten te gaan zitten.
Kom me even melden, klets idd even niet veel mee, even geen shopcentjes.. zit in de overgang van ziektewet naar ww-uitkering en daar hebben we niet echt een buffertje voor op kunnen bouwen dus helaas erg krap bij kas zo voor de feestdagen! ik lees dus wel mee en probeer af en toe te reageren, maar ben ook druk met handenbindende dreumes en tegendraadse peuter!
pfffffffff en een grote mond als ik zeg en nu doe jij normaal dan zegt ze nee jij doet normaal dan zeg ik Amy-lynn zo is het genoeg nee jij bent zo genoeg arghgggggggggggggggg pak ik dr ffjes in dr armen beet hoor(of krijg ik nu een melding van het amk)
miekje, marktplaats loopt altijd slecht tijdens de sale. maar heb toch weer wat erop gegooid net en alweer twee reacties. Bengh verkoopt altijd wel eigenlijk is mijn ervaring. (heb nu geen bengh meer erop staat). br@nd setje geshopt van proudmom oops... zo leuk voor de zomer! lekker dames allemaal jijwel geshopt. ik ga maar niet kijken maar wil jullie aankopen wel zien! leuk shirt sandraske! ook voor bij t gele rokje? mmv2m, hoop dat t lukt met t huis. ik kan me voorstellen dat je wacht hoor. wij hebben vier jaar terug wel eerst gekocht en daarna pas verkocht maar kneep m wel even. zou ik nu niet meer doen.