Thanks voor de tip. Heb ook 5 artikelen in mijn mandje, maar krijg de volgende berekening Subtotaal 119,90 Korting (Stapelkorting 50%) 27,98-
leuk debby! alles. We worden het nog eens eens Die jurk heb ik hier ook. Foto ervan in het album in zh bed
Jep alles waar sale bij staat. Volgens mij klopt mijn korting niet, want had 4 shirtjes a 24 euro en 2 leggings van 16 euro en hoefde maar 44 euro te betalen. Als ik alles optel en door de helft doe, krijg ik een veel hoger bedrag.
Wauw meiden deel 15 al weer!! @ Miffy sterkte met je meisje! Zo rot voor haar!! @ Mirell die bril staat je meisje pittig en ontzettend mooi!! @ Sandraske fijn dat je wasmachine weer gemaakt is je kan echt niet zonder he!! @ Jingels ook ik zou Kktk mailen nee heb je ja kan je krijgen! @ Wt leuk van die rommelpieten, en dan al die lacherige smoeltjes heerlijk!! @ Madeliefke super gaaf borgvest!! Als deze baby een jongen was geweest had ik hem ook gehaald!! En beterschap voor jou en Puck! @ Debby gave kleertjes!! @ Sweetbel ach arm meiske!! Hopen dat ze snel weer opknapt!! @ Hier nog leuke dingen geshopt voor ons kleinste meisje: Newborn babykleding Vestjes voor meisjes - Cardigan jersey Catwoman Newborn babykleding Rokjes voor meisjes - Skirt/legging jersey Dancer Newborn babykleding Rokjes voor meisjes - Skirt/legging jersey Cybergirl Newborn babykleding Shirtjes voor meisjes - Tee Bumblebee Newborn babykleding Shirtjes voor meisjes - Tee Chakra XS Feet legging (K38-W13/P51X3/grape) | Kixx Online kinderkleding & babykleding
o gaaf! ik wil ook nog wel een keer een baby dochter! Maar ik denk dat ik eerst moeten praten als brugman. manlief krijgt steeds meer vraagtekens,omdat onze kleine man een handenbinder en dondersteen is.
@ Miekje ach joh komt vanzelf dan groeien ze er weer in!! Mijn man zegt na dit meisje ook dan gaat de knoop erin! Maar voor mijn gevoel zou ik er nog niet klaar mee zijn!
Trouwens nog een pakje gekocht mtje 50 wit met roezeltjes en een grijs strikje kan het nergens online vinden!
echt zou je er 4 willen. nee, voor mij wordt steeds duidelijker dat ik een 3e wil. Maar ik heb de 1e keer zelf heel slecht gelegen. Dus snap z'n angst ook wel. laatst iemand in kennisenkring gereanimeerd met een zwangerschapsvergiftiging, dus dat hakt er behoorlijk in. Dus dan slaan de twijfels toe. Hij kan altijd moeilijk beslissingen nemen. Ik niet, ben daar heel makkelijk in.
Ja dat is idd heel heftig als je zelf heel slecht hebt gelegen!! Maar Thije is net 1 jaar toch.. Misschien over een jaartje? Ik heb zelf ook het een en ander over gehouden aan Mila haar bevalling maar Eef piepte erbij ons tussen door echt een kadootje, anders was het bij Mila gebleven.. En ik krijg "gelukkig" een keizersnede..
@miekje, leuk setje van Bomba! @sandraske, ja raar die maten van Noppies, heb het rokje hier in 92 maar is nog best ruim. Shirtje dan weer wel 98. Sterkte met Rienke wakker houden, hoop dat het helpt! @diadeem, haha herkenbaar dat het dan toch door je hoofd blijft spoken. Bij mij is het een teken dat ik het toch moet bestellen @tulip, ik dacht eerst ook dat het misschien met de overgang tussen maten te maken had, maar bedacht me dat hetgeen ik vorig jaar winter van Noppies had echt wel veel smaller viel dan wat ik nu heb. @loesjuh, thanks, misschien dat ik voor die broek dan even ga kijken. Thanks voor de tip van Lief, jammer genoeg zijn de dingen die ik wilde al weg Wel goed voor de portemonnee @mirell, de bril staat super! @madeliefke, vervelend dat je telefoon het niet meer doet! Mijn man heeft dat ook een keer gehad na een update en die heeft met veel pijn en moeite de niet-geupdate versie terug kunnen zetten geloof ik. Leuk vest voor Sep! Beterschap voor jou en je meisje! @debby, leuk geshopt, jurkje en shirtje C&O erg leuk. Jubel rokje ook erg leuk, heb nog getwijfeld om die ook te kopen. @sweetbel, ach arm meisje. Beterschap! @miffy, online hebben ze ze niet, maar in de winkel heeft H&M idd roze glittervestjes. @miss T, knap hoor om jezelf een shopstop op te leggen terwijl je aan de andere kant vindt dat je dochter te weinig heeft. Zou hier niet lukken...tenzij nood aan de man is natuurlijk. @futuremama, oooo wat een superleuke dingetjes voor je allerkleinste meisje!
Vanmiddag een tripje gemaakt naar een kinderkledingwinkel in de buurt die opheffingsuitverkoop heeft. Heb voor Z een spijkerbroek van Tumble 'n Dry, voor T een rood rokje van Babyface en nog een kobaltachtig trainingsvestje van Tumble 'n Dry voor maar 32,50 ipv 110 euro Trainingsvestje is bijna dezelfde kleur als het blauw van Ninni Vi en staat echt superleuk over zowel het blauwe Ninni Vi jurkje als het roze Ninni Vi jurkje. T heeft 'm nu aan om te passen en wil 'm niet meer uit
@sandraske, ja ik denk dat het TND vestje van de afgelopen zomercollectie was. Had al geprobeerd een plaatje te vinden maar niet gelukt.
Met mn neus gekeken dus, nu wel gevonden. Dit is 'm (in het echt is ie wat donkerder): Bekijk bijlage 289474