Net geshopt 2 nieuwe wasmanden en een koekepan, was allemaal aan vervanging toe.. Tis dat het moet.. Rienke heel drama in de blokker omdat ze iets niet kreeg, een stuiterbal, zegt er een vrouw ow das weer zo'n verwend nest..
Wow die durft! Als ze echt zo'n verwend nest zou zijn, had ze die stuiterbal allang gehad toch . Sommige mensen, tssss! zo, wat een gaaf trainingsvest!
Jeetje sandraske, zou echt met mijn mond vol tanden staan... Stomme opmerking zeg... Maar je weet wat ze zeggen he: beter verwend dan verwaarloosd Zo, ernstig leuk!! Heeft ook wel iets van het Br@nd sportvestje van afgelopen zomer. Future, wat een leuke spulletjes heb je geshopt!! Krijg spontaan weer zin om voor zo'n inieminie beep te shoppen
Mmm, emailadres van de mevrouw van jijwel werkt niet meer, als dat maar geen slecht teken is... Gaat vlug even bellen... Ook telefonisch krijg ik ze niet te pakken... Weet iemand iets meer?
@diadeem: herkenbaar dat het door je hoofd blijft spoken! @wonderteam: fijn dat 10 min gesprek best positief was! @mirell: fijn dat amy lynn nu alles zo goed ziet zeg! Bril staat cool! @sandraske: fijn dat wasmachine gemaakt is en jee lekker zo'n mens...tjonge @miffy: ach nee is E weer afgevallen zonder sonde...he bah zeg! @zo79: balen van Noppies, raar dat het ineens zo groot valt! @mamavanJm: hopelijk niet nog een week cursus! @mm2vm: spannend zeg met jullie huis! @madeliefke: geen idee ik had laatst een upgrade maar kreeg die melding niet hoor! Mooi vest voor S!beterschap voor jullie! @debby: c&o leuk! @miekje: setje nms sorry @miffy: ja h&m heeft roze glittervestjes @sweetbel: ah oorpijn is zo rot!! @future: gaaf geshopt! @zo79: welke winkel heeft opheffingsuitverkoop? @hier ik heb bomba shirtjes binnen en ze zijn alledrie gaaf! en nu heb ik weer shopzin...
Haha ja had ik eigenlijk moeten doen! Is zo n stom mens.. Ik zeg waar bemoei je je mee??? Mijn kind krijgt tenminste opvoeding ipv alleen voeding! Toen keek ze me heel boos aan en zag ze pas wie ik was. (Haar zoontje heeft vorig jaar bij ons op bedrijf vuurwerk gegooid en 2000 euro schade veroorzaakt) En toen liep ze weg met rode kop!
@miffy, Jemig het blijft wel pittig zo hé met die sonde! @zo79, balen van je bestelling @diadeem, als de jas in je hoofd blijft zitten...... kopen @madeliefke, heel erg gaaf dat vest! Balen zeg van je telefoon Beterschap!!! @debby, leuke dingen! @mirell, oh dat is ook leuk met pakjesavond gourmetten! Ja ik had het al op fb gezegd ,maar de bril is echt wauw! @sweetbel, ah jakkes die rotoortjes ook Beterschap voor daar! @sandraske, ik ben zeer benieuwd hoe het slapen dan zal gaan. Hier hebben we daar ook over zitten denken destijds. @futuremama, oooh leuk geshopt! @sandraske, ohhhh sommige mensen zijn echt heel erg!!!!