@Wt....aaaaaah wat een lieve schattige foto zeg. @Futuremama...balen zeg van de bestelling @Madeliefke...oepsie..hoop voor je dat ze terug mogen. Hier een skinny jeans gekocht bij Shoeby. Prachtige smalle pasvorm.
Dat is waar! Olivia is ook wel een driftig, pittig meisje. Eigelijk staan wat stoerdere kleertjes haar beter
Wt, lief!! Wat een rijkdom! Tulip, de aanhouder wint! Is dat zo'n rekbare doek? Future, jammer dat er een gat in het rokje zat. Madeliefke, haha, te ongeduldig! Hoop dat het terugkan. Glimlachje, je bent dus toch de sneeuw in gegaan om n skinny te scoren, als een echte shopaholic! Mn rubberducks werden net thuis bezorgd. Handig, een vriendinnetje in een kinderkledingwinkel. Morgen even passen, en dan zijn ook wij sneeuwproof!
sweetbel ja idd. Van opa en oma krijgen we nog een geweven, maar die kan pas na de bevalling besteld worden
Tulip, leuk! Bij een volgend kindje wil ik er ook eentje. Z hebben ze nu ook in denim, ook erg stoer! Ik heb nu een Bondolino, heel veel gebruikt!
Ola dames. Even een teken van leven. Heb vandaag heel de dag cursus gehad dus ben een beetje gaar. Kom morgen weer reageren op alle shopsels en verhalen! Vandaag na cursus even snel nog 2 strepenmaillots van de Bijenkorf geshopt. De andere versie van de dwaze dagen hing hier nog dus meegenomen voor beide dames. Verder was ook de zilveren Hema maillot binnen thanks to mama32. Nogmaals veel dank Verder merk ik trouwens dat het met IRL shoppen niet zo goed meer kan vinden. Online zijn veel betere koopjes te vinden en veel meer keus!
@Zo....heel herkenbaar hoor van het online- IRL shoppen. Ik was laatst hier in plaatselijk boetiekje voor de mimpi maillot, ze had alles afgeprijsd behalve de maillots, dus ik vraag waarom die niet afgeprijsd zijn, ja daar is nog zoveel vraag naar ik ga ze niet afprijzen zolang er veel vraag naar is. Toen zei ik ook, nou dan bestel ik m online en bovendien was mimpi al op veel plekken 40% afgeprijsd en daar 20%. Op deze manier gaat de gewone ondernemer het wel verliezen van het online shoppen.
Ja vind ik ook glimlachje. Ik vind dat ze zo ook een beetje achter de feiten aanlopen. Als mensen het dan online al gekocht hebben verkoop de winkel die laat is met afprijzen ook weer minder in de uitverkoop..maar ja, ik snap het aan de andere kant ook wel, ze hebben natuurlijk ook behoorlijk wat kosten. Maar net ook bij V&D, ik kan er gewoon niks meer vinden. Het lijkt wel of de keuze online veel groter is? Anyway, ik ben erg blij met de maillots dus mijn tussenstop in R'dam centrum was niet voor niets
@wonderteam lieve foto! @glimlachje toch skinny gevonden @madeliefke ow das niet handig inderdaad, die site is altijd zo traag volgens mij @tulip fijn dat je hem toch gevonden hebt! @mirrel Vandaag ging het weer wel, niet meer kortademig en geen hoge koorts. Wel heel moe en strontvervelend, alles was "vind ik niet leuk", ik werd er echt chagrijnig van. @zo herkenbaar hoor IRL kan ik ook niet veel vinden, bij v&D vaak de maten eruit, kan daar nooit een setje in dezelfde maat vinden. Vriendinnetje van mij heeft eigen winkel en die zegt ook het is zo moeilijk, nou heeft zij wel vaste klanten (waaronder ik haha) maar ze is ook webshop erbij gaan doen. Ze prijst bijna altijd dezelfde tijd af als de webwinkels, wel iets minder maargoed ik gun het een plaatselijke ondernemer eerder dan een webshop. Kijk eens naar het aantal schoenenzaken wat failliet gaat, HOS, Tango das niet voor niets natuurlijk. Net lekker geshopt bij de intratuin en action, kerstboom(pje) en wat kerstdingetjes.. Ow en bij hema KNIEKOUSEN voor in de snowboots
Ik had net al alles gelezen maar nog niet gereageerd. Ik heb het helemaal gehad, normaal heb ik heerlijk werk maar nu was het koud brrrrrrrrrrrrr. Ik werkt op de markt en om 8 uur waren mijn snowboots al doorweekt brr wat natte zooi hier!! Net lekker gedoucht en mijn slofjes aan maar het geen puf meer zo naar mij bedje denk ik. Leuke shopsels zag ik!! mariomama: Super sneu dat je gevallen ben!! Wonderteam: gave sneeuwfoto's!! Natja: super foto van je meisje
@Zo: maillots showen hoor @Sandraske...hier gun ik het een ondernemer ook wel meer hoor dan webshop maar over de winkel hier in het dorp ben ik niet te spreken, haalt wat rare fratsen uit (voorliegen van klanten bv) dan ga ik liever een dorp verderop voor hetzelfde en daar wil ik zelfs wat meer voor betalen dan. en ja snap heel goed dat die ondernemers in zwaar weer verken, dure panden, allerlei heffingen en dan ook nog eens de verkoop die terugloopt.