Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, ja zal straks of anders morgen even foto maken.

@webshops vs kleine ondernemer: hier zitten niet gek veel kinderkledingwinkels in de buurt. Een winkel zit wat verderop, daar ga ik altijd als de nieuwe collecties er zijn wat nieuwe setjes inslaan. Als er dan webshops zijn die al korting hebben maakt me dat dan ook niet uit, ik heb dat beetje geld er graag voor over als ze kunnen blijven bestaan! Maar ik kom er dus niet wekelijks ofzo. Verder hier en daar wat dingen, maar het meeste toch echt online. Zou er bijna een kinderkledingwinkel voor beginnen, het is echt ongelofelijk hoe weinig winkels er hier in de buurt zijn! Er is 1 winkel binnen zo'n 25-30 kilometer omtrek die Bengh en Bomba verkoopt, te gek voor woorden eigenlijk ;) Maar dat zal ongetwijfeld komen omdat de afzetmarkt er hier niet echt is..

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, leuk shoppen bij de action :) Kan daar echt nooit naar buiten komen met lege handen ;);)

@diadeem, ooo brrr dat zal koud geweest zijn vandaag. Hoop dat je het nu weer een beetje warm hebt. Moet je morgen ook? Dan wordt het heel koud volgens mij, brrr.

3. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Hier moet ik ook minimaal 20 km verderop zijn om bv. Bomba en Bengh & Burberry te kopen. Br@nd koop ik in het dorp waar ik werk, zit hier niets in de buurt waar ik br@nd kan kopen. Vingino en Mimpi dan wel dorp verderop, maar ik moet voor alles in de auto stappen en tijd nemen. Die tijd heb ik helaas niet altijd en met een dondersteen die de wereld wil verkennen in een winkel ga ik niet graag meer op pad.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    wt. leuke foto van de kindjes

Vanmiddag met de kindjes de grote kerstboom opgetuigd, ben nu bijna klaar op wat kleine versiersels na. Echtgenoot heeft gisteren de buitenboel al gedaan.
    Het is leuk zo´n kerst,maar het op-en aftuigen is altijd weer een verschrikking. Maar goed, de NUON is weer blij met ons :D

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    \\\

Nee morgen gelukkig niet!!
    Er zitten ook wel weer leuke dingen aan dit koude weer mijn zoon is mee met de strooiwagen (rijdt mijn broertje op)
    Alleen belde hij net dat hij hem om 11 uur af gooi en manlief wil naar bed dus helaas moet ik nog maar even mijn ogen openhouden.;):D

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, o heerlijk lijkt me dat als je toch ergens aan Br@nd kunt komen. Voor zover ik weet is er hier in de wijde omtrek echt nergens Br@nd te vinden. Dan maar online :D Bij mijn werk vlakbij zit een winkel waar ze Bengh, Bomba en Claesen's verkopen. Daar loop ik bij het uitkomen van de nieuwe collecties ook regelmatig in de pauze even heen hihi.

@diadeem, oo pfff luciferhoutjes nodig om je ogen open te houden? Wel gaaf dat je zoon mee mocht op de strooiwagen! Machtig mooi voor een kind natuurlijk :)

@jingels, lekker de kerstspullen opgezet. Hier van het weekend aan beginnen denk ik. Hebben een nepboom met de lichtjes er al in, dus hoef alleen de balen er maar in te hangen :p Kan niet tegen de geur van een echte dus dit is een goed alternatief ;)

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier in het dorp zitten twee zaakjes die de betere merken verkopen en in Madeliefke's dorp (20 minuten rijden denk ik) zit ook een leuke zaak. Voor de rest moet ik naar de big city eindhoven of den bosch.

Kinderschoenen is hier wel een ramp, zit hier echt niks op de nelson en één zaak na maar die hebben dan weer net niet de leuke modellen..

8. Glimlachje

was er nog iemand op zoek naar een rode twiggy in 98-104?

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    tulip: ik heb een girasol <3 Hij wordt even uitgeleend aan een vriendin. Benieuwd of zij er ook zoveel plezier van zal hebben. Heb Sjaak er heel veel in gehad. (maar ja, die sliep overdag ook alleen tegen je aan).

Tango failliet?

Verder kan ik jullie slecht bijhouden momenteel, ik zweef nog een beetje geloof ik ;)

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    In Nistelrode en Uden wel wat, maar qua advies hoef je daar ook niet veel van te verwachten

Kledingwinkel in ons dorp draait als een tierelier. Hebben vorige week een dag 40% gedaan en dan staat er een kwartier voor opening echt een rij van 50-100 man :$ voor de deur. Daar verkopen ze wel de duurdere merken (Br@nd, Bomba, Ninni Vi, Design Heroes, Moodstreet, maar geen Bengh)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

ja hoorde ik gisteren via een vriendin..

Zweef nog ff lekker verder ;)

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    you're kiddin?! 50-100 man? Nou, moet ik hier nog zien.
    Ik heb hier twee boetiekjes in het dorp. Sweetbel kent ze denk ik wel, en ehm, er was nog iemand wel eens geweest geloof ik. De een heeft vnl Vingino (koop ik zelden, te weinig afprijs :p). De ander verkoopt z8, bfc, noppies, 717, baker bridge, dat soort werk. Daar koop ik meestal wel. Al heb ik nog steeds shopstop (nu helemaal tot begin april hahahaha). :D

Oh, mijn mama gaat altijd naar een ander dorp, en daar koopt ze dan een stapel voor elk kleinkind. Is ook 717, feetje, vingino, dat soort werk. En ze belde vanmiddag dat ze een briefje had ontvangen dat de vaste klanten presale dinsdag begint. Wat mijn wensen waren :cool:

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hier in het dorp geen leuke winkels, maar waar ik werk zitten wel twee winkels, en de winkel van de moeder van mn vriendinnetje haar moeder verkoopt Bomba en vanaf volgende collectie ook Bengh, jeeeeee. Heb het haar een paar keer gevraagd, en ze is om. Helaas gaat Beebielove eruit. Ben benieuwd wat ervoor terugkomt!

Dj Momo, logisch dat je zweeft! Alles ok?

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dj, haha, ik heb het ook net over die twee winkels. Die ene waar jij het meeste komt, vind ik ook het leukst!

15. Glimlachje

@Djmomo...zweef ze ;)

Hier nog ff dit rokje geshopt....van Bengh,
    En dit is de skinny van shoeby

Bijgevoegde bestanden:

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Diadem, wat doe je op de markt? Leuk, wel jammer van de koude voeten! Succes met wakker blijven!

Ik hoor net van mn moeder dat als je morgen een kerstboom koopt bij de ikea voor 20 euro, je een bon van 19 euro krijgt. Kan ik mooi nog wat keukenspulletjes voor mn poppie haar keukentje voor kopen!

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zo te lezen heeft bijna iedereen wel ergens in de buurt een paar leuke winkels. Zo jammer dat het hier bijna nergens is! Ik heb wel begrepen dat het winkeltje vlak bij mijn werk vanaf aankomende collectie ook Ninni Vi gaat verkopen. *jippie*

@glimlachje, leuk rokje en gave broek!

@sweetbel, kijk dat is een leuke actie :)

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    @sweetbel: was vorige jaar ook. En dat is echt beste kerstboom ooit geweest dus geen goedkope troep of zo. En bij Ikea heb je altijd wel iets nodig:D
    @diadeem: oh leuk wat verkoop je op de markt? Ik heb altijd respect voor mensen die hele dag in weer en wind op de markt staan

Leuke shopsels

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het is dat Amazingkids in Annapaulowna zit
    maar hun hebben veel te laat kortingen

heb net mim-pi jurk gekocht
    licht grijse met bloemen en blauwe koord
    met haar blauwe laarsjes eronder
    leek me wel leuke set

20. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    @Beterschap voor alle zieke kindjes.

@Jasminum: Leuk geshopt.

@Mirell: Sterkte ermee!

@Melis: Leuk geshopt.

@Sweetbel: Voor welke opleiding ben je een scriptie aan het schrijven? Wat is je onderzoeksvraag?

@Lob: Pijnlijk: je verstandkies trekken. Hoe gaat het nu? Doosje pijnstillers 'achter je kiezen'?

@Glimlachje: Hier een skinny broek van Tumble and Dry. Valt smal.

Snowboots koop ik gewoon in de juiste maat. Een maat groter is meteen héél groot. Vandaag een paar zilverkleurige gekocht (hoog model). Morgen foto's maken van haar snowboots van vorig jaar en op MP zetten. Nu raak ik ze vast snel kwijt.

Verder een K3-jurkje en een elfenjurkje gekocht bij Piet. Alles 30% korting. En een kerriekleurige legging en 2 paar beenwarmers.

Deel Deze Pagina