Miss t, ik volg gewoon colleges. Thuisstudie zou niks voor mij zijn, Dan zou het een project zonder einde zijn! Zo79, ik geloof dat het wel gaat. Heb n vriendelijke begeleidster, die allemaal goede boekentips heeft gegeven! Glimlachje, ik heb het rokje in het donkerblauw. Je hebt toch die bomba maillot met oranje/groen/oker? Ik heb die maillot ook, doe combineer ik ook met mn knofje in oranje. Staat wel een foto in mn album geloof ik!
Word ik zelf ook blij van en die appeltaart is echt heel lekker, wel heel zoet... Ze komt van de week nog wat brengen zei ze, ik zeg dat hoeft niet maar nee ze staat erop maar ze had geen tijd om het te maken...
Etten Leur is inderdaad leuk om te winkelen. Pfff...ik ben al de hele dag een het twijfelen. Ik ben vandaag gevraagd voor een bestuursfunctie bij een lokale omroep. Het is vrijwillig. Eigenlijk heb ik het heel druk, maar het lijkt me wel leuk. Ik werk er nu ook al vrijwillig voor. Daarnaast werk ik 3 dagen en ik freelance (opdrachten wisselen van 1 per maand tot 2 per week). Iemand zinvol advies?
Sandraske, er zijn twee winkels in Oosterhout weg. Het pashuiske is ook mijn favo winkel, maar ik kom er niet vaak (ver rijden). Lief dat je R's kleding hebt weggegeven. En lief dat ze als bedankje een appeltaartje bakt.
Voor mij ook niet, Sweetbel. Plus dat ik het gezellig vind om met andere (nieuwe) mensen om te gaan, te kletsen en te discussiëren.
Ohja: ik had afgelopen woensdag nog een rokje geshopt van Tumble and Dry (bij B.allengooyen in D.ussen).
@miss T, lastig. Ik denk dat je je moet afvragen of je het écht graag wilt én of het in te passen is in al je andere werkzaamheden en privé leven. Zo ja, dan zou ik er voor gaan!
In Etten zit ook Hema en een grote H&M. Leuk winkelcentrum, niet te groot. En je kunt lekker eten bij zus en zo (of zoiets).
Het kost wel extra tijd, Sandraske. Ongeveer 2 uur per week. Het lijkt me echt heel leuk om te doen en ik wil graag ook nieuwe dingen doen, zodat ik straks meer op mijn CV heb staan. Ik wil namelijk weg bij mijn vaste baan. Kids zijn super, maar de schoolattitude spreekt me niet meer aan.
goedemorgen Hier ben ik vandaga gewoon alweer 12,5 jaat in dienst bij Etos Thnx voor jullie leuke reacties op de foto's Helemaal mee eens mbt het irl shoppen. Hier wel wat merkkledingwinkeltjes in Zwolle. Maar ook niet extreem veel en er is nu nog steeds niks afgeprijsd. Ja dan kies ik voor online! @sweetbel, dat is een leuke actie van ikea! @glimlachje, leuk dat rokje!! @zo79, ah gelukkig toch nog 2 maillots!!! @sandraske, leuk kerstshoppen. Leif van je van die kleding!! @diadeem, ohhh ja met zulke koude dagen is het wel afzien dan!! Je bent nu vast weer opgewarmd!! oh leuk voor je zoontje, mee met de strooiwagen! @jingels, ohja vreselijk he al die lampjes erin doen enzo. Ah nu mag je eerst een paar weekjes genieten @missT, ;lastig zulke keuzes maken!!
Goedemorgen, hier ook veel online shoppen. We hebben sowiezo weinig kinderkledingwinkels in de buurt. Dan moet ik naar Groningen, naar de binnenstad. En die winkels hebben altijd laat salen en laat nieuwe collectie. Trouwens B&L hebben wat weekendaanbiedingen. Wonderteam, ook al zo lang bij de Etos, ik werk ook al meer als 13 jaar bij de Blokker. Sandraske, wel lief van die vrouw, weet je in ieder geval dat het gewaardeerd wordt. Straks maar even op kerstboomjacht. En dan vanmiddag nog even werken.
Voor Sjaak shop ik t meeste online trouwens. Vind ik makkelijker. Voor mezelf koop ik haast nooit iets. En als, dan vaak ook online! Diadeem, alleen de maat opgegeven. Vind t juist leuk dat ze dingen uitzoekt waar ik zelf niet snel mee zou thuiskomen. (En wel mijn smaak hoor, anders mag t altijd nog terug!) Verder, alles goed hoor. Dank voor al jullie lieve berichtjes!