Jeetje diadeem wat vreselijk verdrietig voor jou en je kinderen... Wat zal jij je genaaid voelen na al het geduld en energie die je er de afgelopen tijd in hebt gestopt! Sterkte voor jullie allemaal
Diadeem: wat een vreselijk nieuws! Ik wens jou en de kids heel veel sterkte de komende tijd. En wat de andere meiden allemaal zeggen klopt, je bent een sterke vrouw! Je komt er wel samen met de kids... Knuffel!
Diadeem: oh meid wat vreselijk. Jij zo geduldig wachten en hij gewoon met een ander weg Meid je hebt alles gedaan. Jij kan later aan de kids uitleggen dat je alles hebt gedaan. Arme kinderen ik wil jullie heel veel sterkte wensen meid.
@ diadeem heel veel sterkte meid! Wat een oneerlijke strijd heb jij moeten leveren! Zorg goed voor jezelf en voor de kindjes! Dikke knuff!
diadeem, ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen wat vreselijk voor jou en de kinderen...heel veel sterkte de komende tijd..en als je wil spuien weet je ons te vinden he??
neee meid......jemig zeg wat een kut situatie tjeetje zeg.......arme kindjes zorg gvd eerst dat een relatie over is voordat je aan iets nieuws begint oehhh kan ik me altijd zo kwaad om maken meid kop op hoor! hoofd omhoog en er komt een tijd dat je denkt het is goed zo met zo een man die andere heeft wil niemand oud worden
Nou ben ik potverdorie zelf weer snotverkouden! En ik zit gewoon te werken op zondagmorgen en manlief en rienke liggen op bed, doe toch iets verkeerd denk ik..
heb deze 2 nog gekocht bij mijn lofff outlet/monster winkel. Jurkje is van de nieuwe kerstcollectie 25 euro. Jas is maat 104 voor volgend jaar voor erbij. 20 euro. Ben er wel blij mee.
beetje bij jijwel nu is alles van bomba weer de oude prijs dus van heel veel is de korting weg deze set heb ik
vest voor op jurk en op het setje te combineren en whahhaha jawelllllllllllll moest een shirt voor op de oranje set en manlief vond dit shirt zo gaaf(okeey niet helemaal mijn ding door die theepot maar ik heb m afgezien op een foto en dan wel heel leuk Bomba for girls | een kleurrijke Nederlands meisjes merk) nu alleen nog de bijpassende rok zoeken van het stof als haar jurk(rokje heeft Lynn ook) het leuke van die theepot shirt is elk mouwtje is een ander printje de ene de blauwe rose rok de andere de oranje blauwe rok
Ik vind het rot voor je, maar je Verdiend beter! Wil je nu vast niet horen. Je hebt wel een enorme l** van een echtgenoot. Wrsch flikt hij dit de ander ook nog eens. Ik heb echt met je te doen en gun jou en de kids een goed leven.
mirell ik vond hem wel leuk staan... zij het erg ruim nog zo op het oog vond ik het ook niet veel. Maar voor die 20 euro dacht ik... ach voor erbij altijd leuk
@mirell: leuk geshopt! zelf vond ik de shirt met die twee printjes op de schouders juist helemaal niks maar die theepot vond ik dan wel weer leuk! Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk!