Nog meer geshopt... Chino broek van Retour. Broeken inslaan voor als ze straks naar school gaat. Lijkt me dan handiger, maar is dat ook zo?
Gaaf broekje! Volgens mij heb ik voor de zomer zo'n broekje klaarliggen voor 1 van de meiden. Broeken naar school is misschien wel handiger, maar Jenthe wil liever geen broek aan en heeft dus gewoon haar jurkjes aan. Legging eronder en volgens mij is het dan net zo praktisch als een broek.
@mmv2m voel wel het één en ander, vannacht ook wat bloedverlies gehad wat kan bij innesteling maargoed volgende week pas testen @madeliefke leuk hoor! Waar ga je heen in frankrijk? Wij zitten te denken om ook naar frankrijk te gaan @diadeem succes en sterkte met alle beslissingen die je nu moet nemen.
Ik denk ook idd dat voor meiden een jurkje met legging net zo handig is. K heeft wel moeite met riem en knoop.
Na lang wikken en wegen hebben besloten om onze hond te herplaatsen, via een stichting, pff nu is er al een mogelijk adresje.. Komt het toch ineens wel heel dichtbij..
Diadeem heel veel sterkte! Ik zou alleen met hem verder gaan als hij spijt heeft en dingen wil veranderen, niet gaan smeken hoor! Daar wordt je zelf niks beter van! Madeliefke heerlijk een vakantie shoppen! I love Frankrijk! Waar ga je heen? Hier ook positieve ervaring met op vakantie met meer gezinnen.
@madeliefke, heb jij een lijst gehad van wat ze nog van Br@nd hebben bij Muchachakids? @rest, ga zo even bijlezen en reageren. Gisteren wel vluchtig gelezen maar mijn hoofd stond er niet naar om te reageren ivm familieomstandigheden.
Sandraske, wat gek lijkt me dat, je hond wegdoen. Gaat het niet samen met Rienke? Diadeem, heel veel sterkte. Miekje, die daydress heb ik vorige week van Geke overgenomen, die is echt heel leuk. Ik had mijn 86/92 al een tijd geleden verkocht. Madeliefke, wat heerlijk, een vakantie geshopt! Leuk broekje. Net even met mn moeder de stad ingeweest, heb een mooie jas voor mn man gehaald. Nu nog hopen dat hij het wat vind! Nu weer aan de studie, parkeer de kleine wel even voor de tv....
Ik heb er eerlijk gezegd ook geen idee van hoeveel uren de kids naar hun papa mogen? Denk in principe gewoon wat jullie samen afspreken Meid, hou je sterk he, laat je niet ompraten hoor!
@sweetbel dat is ook gek, met rienke gaat prima. Ons leven is een stuk drukker geworden het laatste jaar en de hond is daar de dupe van geworden, we besteden te weinig tijd en aandacht aan het beestje. We merken gewoon dat ze niet happy is...
Zo,79 Sandraske, wat ontzettend jammer dat de hond weg moet.. Dacht dat het juist heel goed ging met Rienke of is er een andere reden? Bij Puck heb ik ook een innestelingsbloeding gehad en bij mijn 1e zwangerschap ook. Sweetbel, leuk dat je een jas hebt gekocht voor je man! Wat voor iets? Frankrijk, wij gaan naar camping Le grand Dague. In de Dordogne, dus 1000km vanaf Utrecht. Ideale camping voor inieminie kids schijnbaar. We hebben 7 kids bij ons, waarvan 5 onder de 4. Dus helemaal fijn. We gaan wel in een stacaravan. Misschien volgend jaar een vouwwagen shoppen
Sandraske, herkenbaar. Dat is ook de reden dat mijn paardje met pensioen gegaan is. Heel moeilijk, maar knap dat je kiest voor je beest hoor! Sterkte alvast! Madeliefke, klinkt wel heel leuk, die camping. En supergezellig voor jullie en de kindjes. Dit is de jas:Tommy Hilfiger | Tommy Hilfiger Lange gewatteerde jas met capuchon
Madeliefke, klinkt goed die vakantie! Mijn ouders erven misschien een huis in Haamstede net achter de duinen, dat wachten we af, als het doorgaat gaat ons vakantiegeld daarheen om de kinderkamers op te knappen en in te richten. Dan gaan we het als familie als vakantiehuis gebruiken, lekker hoor zo met schoolvakanties!
Mariomama, gaaf hoor! Ik heb op school gezeten op de grens van Heemstede, erg mooie omgeving. Heerlijk om de vakanties door te brengen!