Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Zeeland lekker aan t strand en ook leuke toeristische marktjes in de zomer enzo....
    Ik vind voor kinderen het strand altijd heerlijk, lekker emmer en schepje mee en de hele dag rondstruinen!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lijkt me ook heerlijk hoor. Ben ook gek op het strand! Leuke erfenis! Wij willen voordat onze dochter naar de middelbare school gaat eigenlijk ook richting Haarlem/Heemstede. Tot die tijd maar iets verder naar het strand reizen (30 min ofzo nu, dus ook niet veel).

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweetbel was moeilijke beslissing maar voor rienke ook liever nu dan over een jaar

@madeliefke die camping heb ik weleens van gehoord! Wij willen naar de Middellandse zee kust, Frejus en dan camping la baume. We willen zoiezo buiten hoogseizoen. Wij gaan met sleurhut (van schoonvader), vouwwagens heb je hele mooie inderdaad al zou ik t zelf niet willen, luxe kampeerders haha

@mariomama ken de plaats wel, vroeger toen ik nog jong en onbezonnen was paar keer naar renesse geweest ;) en paar jaar terug nog een keer met mijn ouders...

Net rienke meegesleept zowat naar de brievenbus, zit die bus stampvol dus weer naar huis met mijn post, rienke trok het niet meer en ging gewoon zitten dus laatste stuk gedragen pfff..

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom ik net thuis ligt er een briefje: 2 pakketjes wehkamp bezorgd bij buren. Ik denken wist echt niet meer wat dat dan zou zijn. Ja hoor, 2 dozen pampers :)

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje kater: wij wilden vanavond nog even op de fiets met de kids naar lichtjesavond in delft, half uurtje fietsen. Maar het hagelt en ijzelt en is ijskoud :( dus maar even afgeblazen. Dus ik sta alsnog zelf te koken....

Sandraske ah arme rienke en arme jij!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    oei balen!

Hier en B&L binnen, nog niet gepast mevrouw lag te slapen op de bank dus maar naar bed.

We zijn begonnen met haar wakker houden overdag (en hopen dat ze s nachts beter slaapt) Ze hield het aardig vol, maar om 18 uur was de koek echt op.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, mooi geknutseld door R hoor! Nog een kuurtje gekregen voor de spruw? Duim voor volgende week! En sterkte met het herplaatsen van je hond..

@mmv2m, lekker ingeslagen zo te lezen. Beter dat een winkeltje bij jou in de buurt al bijna met 70% begint, dat is helemaal leuk kopen! Hebben ze dan nog wel wat keus?

@mirell, toch het setje gekocht ;) Leuk!

@geke, hoe was de crematie? Enne shopstoppen werken toch niet ;) Klinkt leuk wat je gekocht hebt.

@diadeem, meid ik kan me zo goed voorstellen dat je het moeilijk hebt...maar inderdaad, ik ben het wel met je zus eens. Je hebt maandenlang op hem gewacht, bent heel geduldig geweest enzo, probeer nu een beetje afstandelijk te worden. Makkelijk praten voor mij en ontzettend moeilijk voor jou, maar als ik een beetje door heb in welke stemming je man de laatste paar maanden is, gaat dat alleen averechts werken en blijf je kwetsbaar. Ik kan me zo goed voorstellen dat het zo moeilijk is om je kinderen zo te zien, maar je moet niet vergeten dat dit door hém komt en niet door jou...veel kracht en sterkte!!! Je kunt het!! Voor wat betreft bezoekrecht enzo, misschien is het een idee vast contact te leggen met een echtscheidingsadvocaat. Vaak kun je eerst een gratis consult krijgen en kom je de grote lijnen te weten. Ik heb helaas geen echte kennis van het familierecht (is een heel specifiek rechtsgebied) dus kan je niet helpen, sorry!

@miekje, gaaf het kobalt knofje jurkje, maar vrees dat 98-104 hier te kort zal zijn.

@madeliefke, gaaf die soap trui! En een vakantie shoppen is altijd goed, lekker! Hier eigenlijk maar heel weinig broeken aan naar school. T wil sowieso amper broeken aan, maar een jurkje met een legging of een rokje met een legging vindt ze ook makkelijker aan en uittrekken met gym.

@sweetbel, leuke jas geshopt voor je man

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En hier ook een aantal bestellingen binnen.

- setje van Mim Pi voor Z is binnen, valt echt supermooi!

- bestelling van V&D is ook binnen: shirtjes Tom Tailor voor Z (3), hardroze blazer voor T, pyjama voor T, tregging voor T, glitter trainingsvest voor Z en overhemden voor mijn man (Tom Tailor en Twinlife) en nog 2 tuniekjes / jurken voor mezelf van Soho(kobalt en rood).

We kunnen er weer tegen :D

Maar heb nu weer zin om te shoppen. Heb ook weer aardig wat verkocht op Mp dus het mocht van mezelf. Maar ik zie alleen maar dingen voor T terwijl Z nog wel een setje kan gebruiken. Vanavond nog maar eens even goed kijken :)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zo shop ze! haha Heb weer daktarin gekregen en er is nu een kweek weg, aan de hand daarvan eventueel AB-kuur indien nodig..

Mensen die interesse hebben in ons hondje hebben gebeld net, ze komen de 22ste kennismaken en nemen hem eventueel ook meteen mee. Ze moeten anderhalf uur rijden namelijk. Ze klonken heel aardig en hebben verstand van honden. Ik ben benieuwd hoe ze zijn IRL..

Ik heb niets meer te shoppen, wacht op sale van B&L :D

Rienke krijgt met kerst van mijn ouders een kadobon van V&D voor kleding (en nog drie rokjes die mijn moeder zelf maakt) dus heb voorlopig genoeg..

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zo79, gaat het met je, na de begrafenis? Toch altijd erg heftig, al dat verdriet!

Sandraske, dat is snel! Hopelijk klikt het. Het zegt wel iets dat ze anderhalf uur willen rijden voor de hond.
    Ik wacht ook nog op de sale bij Billy en Lilly, wil het rode rokje nog wel hebben!

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ spijkerbroek binnen! Hij is gaaf en heel mooi smal! Toch goed ingeschat! Hij gaat morgen aan Naar het Kdv

12. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ diadeem, niet bellen hoor! Knuffel van mij. Er is vast iemand die wel 200% voor jou wil gaan.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ook!

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Heb net twee dingen van B&L in mijn mandje zitten. Is er nog een code toevallig?

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    De jas paste goed en viel in de smaak bij mn man! Blij mee. Lastig om n mooie jas te vinden voor een lange vent.
    Mimpi was ook binnen, ligt klaar voor morgen. Zag er mooi uit!

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Sandraske, heftig van je hond!

Hier tijdens mijn shopstop ;) toch weer het een en ander gekocht:
    Zilvergrijze strikshirt Bengh, grijze strokenrokje Thumble & dry roze Bomba (met die rozen) shirt + legging, jurkje Kiezeltje voor dochter.
    Jeans Thumble & dry, 2 shirts korte mouw en 1 lange mouw Bor*z voor zoontje.
    Mijn nieuwe taktiek voor de zomer... in het begin helemaal niet kopen... dan alleen wat dingen die ik echt leuk vind... en in de sale los gaan.
    Zou het lukken? haha.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Volgens mij in de club!

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Heeft iemand toevallig ergens die roze Mimpi jas die Sandraske ook heeft gezien in 116?(hij valt toch een maat kleiner? )

Ik ben morgen nog een dagje vrij en dan 4 dagen werken en de 5e dag weer een 24 uurs partusdienst..Komende maanden veel werken, goed voor de nieuwe collecties die eraan komen ;)

@sandraske;Leuke sneeuwpop!Hier ook vandaag aan de knutsel geweest het is een slinger met van alles kerstigs eraan geworden..Hihi is je lastige man vandaag wat minder lastig ;)En ik ga duimen voor een posi test!Sterkte met de beslissing voor jullie hond, zal niet makkelijk zijn..

@mariomama;Dat is lekker shoppen bij de Hema!Hier geen stickers in de bus gehad helaas..

@mmv2m;Leuk geshopt dus!Dat is lekker als dat winkeltje naar 70 % gaat..Hier is het nu stapelkorting..1 ding 20%, 2 30% en 3 en meer 40%..Vind ik nog te weinig ;)

@mirell;hihi heerlijk aan de shop jij!Bomba is erg leuk bij je meisje !

@diadeem;Een hele dikke knuf voor jou, ik snap echt dat je hebt gebeld, maar echt trap er niet in, je bent meer waard!Sterke vrouw!

@madeliefke;oooh dat gaat denk ik een hele gezellige vakantie worden met al die kids!Heerlijk!!En je blijft lekker shoppen, leuk!

@sweetbel;En hoe vond hij zijn nieuwe jas?

@mariomama;Dat zou een mooie erfenis zijn, spannend..Heerlijk zo’n huis aan het strand!

@zo;heerlijk hoe jij altijd zo lekker shopt!Ben benieuwd wat je nog gaat bestellen hihi

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@geke;hihi wat een heerlijke shopstop heb jij toch, ben benieuwd of je nieuwe tactiek gaat lukken ;)

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Zo daar ben ik ook weereens :)
    Druk gehad met vanalles en kwam er steeds niet aan toe bij te lezen en te reageren. En als ik eenmaal achter loop vind ik het heel moeilijk ineens weer in te springen.Maar goed, ik begin bij vandaag :D

@ diadeem, wat ontzettend moeilijk voor je, heel heel veel sterkte met alles, wat zal er veel op je afkomen nu...

@ sandraske, spannend!!
    Moeilijk van je hond, hopelijk klikt het met die mensen.

@ mariomama rode noppies blazer valt hier netjes op maat. (104 voor Lisa) zit hier veel beter dan de hema/dzine.

@ Madeliefke, heerlijk vakantie geboekt!
    Hier gewoon bijna altijd jurkjes aan naar school. Zie niet in waarom een broek makkelijker zou zijn. Heel af en toe heeft ze eens een broek aan.

@ zo79, sterkte.

@ Lob, lekker los gegaan zo te lezen!

Deel Deze Pagina