Shop-a-holic topic deel 15

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Madelief staat haar gaaf!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk hoor:)

3. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

heel leuk madeliefke.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Dankjewel voor de reacties. Is mijn bedoeling om het met rood te combineren. Het rose was toevallig van het setje van vandaag.

Mm2vm, dat maakt je juist een echte shop-a-holic :D, beterschap nog trouwens!!

5. tulip

tulip Niet meer actief

madeliefke, o dat broekje staat haar echt stoer.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Loesjuh, dat is idd wel beter dat jullie je caravan daar stallen, schhelt een hoop.

@ bibiche, leuk jurkje voor jezelf.
    en wat super lief van je voor dat vrouwtje vd straatkrant.

@ Miekje, snap je wel dat je het jammer vind dat het lopen bij T er nog niet aan zit te komen. Maar je weet nooit misschien gaat hij straks ineens heel snel.

@ wonderteam, welkom terug :D

@ FM, ik vind het jurkje nu nog wel kunnn hoor. hij is iig erg leuk!
    Hoe is het verder met jou??

@ Mmv2m, sterkte!
    hihi, shirt dubbel besteld, da's wel erg ;)

@ Madeliefke, leuk!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @madeliefke gave broek!

Vandaag een hoop opgeruimd, rienke's kamer veranderd (commode eraf) en gezellig hoekje met stoeltje gemaakt, ze heeft al boekje zitten lezen vanmiddag.

En een hoop te koop gezet, pff wat een werk..

8. Glimlachje

#1848 Glimlachje, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2012
    Ik kom ook weer even spieken.
    Hier 2 drukke werkdagen achter de rug. En vandaag een drukke vrije dag.

Ik heb niet alles teruggelezen sorry daarvoor dames.
    @mmv2m: beterschap, klinkt niet leuk!
    @Diadeem....denk vooral aan jezelf en het belang van je kids. Heb vooral geen medelijden met hem, hij is tenslotte weggegaan, niet jij!
    @madeliefke...een vakantie geshopt, wat heerlijk! Wij zijn hier ook een vakantie aan het shoppen. Nog even de bestemming "uitvechten". Het wordt in ieder geval het zonnige marokko in juni, maar waar naar marokko zijn we nog niet over uit. Ik wil er een echte vakantie van maken, hij wil ook op familiebezoek en back to the roots ;););)
    @Futuremama...jurk is juist zo heel erg mooi, zeker niet te kort. Gele rokje is oa. te combineren met strikshirts van Bengh, of een effen kobalt shirt (met evt. strijkapplicatie),
    @Lob..ben je al een beetje opgeknapt?
    @Wonderteam...wat lief van je werkgever.
    @Sweetbel..lekker aan het shoppen het roze knofje is echt gaaaaf :p... ik heb nu wel alle drie de kleur van de jurkjes en van de rokjes :).

Hier kijk ik echt uit naar de zomercollectie, heb echt al een budget opzij gezet daarvoor :cool:, zodat ik gelijk de dingen kan kopen die ik leuk vind/ wil hebben zonder te wachten op uitbetaling van salarissen etc.
    Weet iemand wanneer Br@nd ongeveer komt met coll. winter was in augustus dacht ik, is het dan weer 6 maanden later?
    bengh zal denk ik ook niet heel lang meer op zich laten wachten?

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Staat niks in je album? Ik was al nieuwsgierig ;)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor de reacties :)

@futuremama, ik vind het jurkje wel goed kunnen zo!
    @madeliefke, leuk broekje!
    @mmv2m, gezien het voorval wat mirell laatst had met haar kiezeltje jas ,zou ik het niet doen. Veel beterschap!!
    @sandraske, foto :D
    @glimlachje, slim dat je al wat opzij zet!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja mevrouw slaapt al haha. We houden haar overdag wakker maar om kwart over zes liep ze naar boven, doodmoe ;)

12. Glimlachje

@Sandraske...wij houden dametje hier ook wakker nu, en dat gaat goed. Maar zelfs om half 8 gaat ze nog met nodige strubbelingen naar boven hoor :(

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    scheelt misschien dat hier om vier uur de dag al begint ;)

14. Glimlachje

@Sandraske...ooh ja dat maakt wel verschil ja, oeps! Hier begint de dag tegenwoordig rond half 8. Hoop bij jullie ook gauw!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is de bedoeling van dit plan inderdaad, we zijn al blij met zes uur alles later is mooi meegenomen.. ;)

Ik ben een beetje klaar met zo vroeg opstaan, mijn gezondheid ook, heb flink op mijn donder gekregen van de huisarts. B12 was ook weer niet goed dus weer spuiten..

16. Glimlachje

#1856 Glimlachje, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2012
    Wij hebben haar ook het middagslaapje over laten slaan omdat ze ten eerste savonds absoluut niet wilde gaan slapen, en als ze dan sliep dan was het rond 4 gillen geblazen, nu een week later is het half 8, het helpt wel ;)
    oei op je donder krijgen van de huisarts is niet goed. Je vraagt natuurlijk op dit moment op veel vlakken veel van je lichaam, tekort aan b12 kan je dan echt niet gebruiken.
    Hier weer begonnen met de strijd tegen mijn overtollige vetvriendjes, ook daardoor nu wat lager energiepeil...
    Sterkte ermee ;)

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandraske leuk hoor het kamertje opruimen inderdaad wel veel werk! Bewaar je je babyspullen niet?
    Goed plan om Rienke overdag niet meer te laten slapen ik hoop voor je dat het werkt! Ik kan er niet over meepraten, K gaat nu pas van de slaapjes af (op de schoolvrije middagen) en is kwart over 7 mbv wekker wakker.
    Lijkt me wel balen dat je overdag je rustmomentje niet meer hebt (of ging je nooit even mee plat?)
    Succes om je energiepeil weer op te krikken!

Shopsels, ik heb voor mezelf een vestje geshopt bij Shoeby, had een bon gekregen van 12 euro omdat ik vaste klant ben....
    Vest Hilda blauw - Zoï - Truien en vesten - Kleding - Dames - Shoeby
    (minder glimmend in het echt trouwens)
    Wil het simpel combineren met zwart shirt en zwarte skinny of tricot rokje.
    Plus een sjaal in zo'n zelfde soort kleurtje, die ik nu heb is te 'koud' voor dit weer.

Glimlachje ik wil ook weer een beetje gaan afvallen maar merkte vanmorgen al dat ik echt chago wordt van weinig eten ga dan sneller op de kinderen vitten enzo :( ongezellig!

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow er is hoop :D

We bikkelen nog ff door.. Succes met de vetvriendjes-strijd!

19. Glimlachje

@mariomama...hier mis ik op mijn vrije dagen nu wel het tukje 's middags. Ik ing dan ook effe Knock out als zij sliep, maar helaas. Ander zijds me nachtrust is me nog heiliger, dus ben blij dat ik die nu wel terug heb.
    HIer afgelopen week 3 kilo kwijt (veel vocht wsch.) en moet zeggen dat het me vooralsnog goed af gaat. Ik eet wel gewoon mijn eten. Heb het snoepen, limonade etc. weg gelaten en om de dag de home trainer gebruiken. Ik eet op vaste momenten, voorheen deed ik niet aan ontbijiten, rond elf uur ging ik dan snaaien. Nu ik ontbijt is die trek ook weg.

@sandraske..thanks. En er is altijd hoop he ;)

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    *oops ik heb de groene laarsjes met ster van Shoesme besteld*

Deel Deze Pagina