Thankx, begon al een beetje te twijfelen omdat de meeste stemmen hem te donker/saai vinden. Ik vind het gewoon ook heel leuk dat ze dezelfde hebben en dan is de keuze ook niet zo groot.
Miekje ik heb je een pb gestuurd. Geke haha dat gaat hier altijd wel door! Lynn ow dat klinkt ook wel heel leuk!! wil je een foto maken? Ik heb nl nog een bengh blousje liggen met zo'n mooie kraag dus dan zou ik die er ook onder kunnen doen.. (ow zie van het weekend.. dan heb ik m zelf ook ws al binnen)
joh ik heb hier ook zoveel jassen aan de kapstok hangen met een jassentik en niet alle jassen zijn iedereen zijn smaak toch! maar ik vind het idee alleen al te gek papa en zoon samen in dezelfde jas helemaal goed!
meiden ik vind mim-pi echt niet leuk dit seizoon kiezeltje met rood en grijs wel maar wil eerst zien in de winkel hoe het dit seizoon valt afgelopen winter was ruim deze zomer was klein en nu durf ik niet te gokken
Red ik ben wel geen Lynn maar heb wel wat van jil&sil ik vind alles goed op maat vallen, behalve de rokjes vind ik wat langer vallen.
heb even tom tailor met sale voor mijzelf besteld. Kreeg deze link voor 10% korting voor nieuwe klanten. Bovenop de sale nu. TOM TAILOR E-shop Nederland - Mode zonder verzendkosten bestellen!
de leggings vallen een beetje lang maar dat kan ook komen omdat ik een kort meisje heb... wil ze anders wel opmeten voor je? Ik heb donkerblauw en fuchsia roze genomen.