Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

het wit is wel echt wit in de jurk, maar ja misschien lijkt het wel omdat de jurk zo donker is. Ik heb idd ook al wat andere donkerblauwe setjes liggen. Maar daar zit dan wel een ander kleurtje doorheen, dit is echt helemaal donkerblauw (op die punten na, maar die vallen minder op natuurlijk)

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Super leuk slc! Die bolero met witte strik breekt het blauw een beetje in tulips jurk!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zit zelf ook te twijfeln om hem te nemen vind hem zelf ook zo leuk.
    Maar heb geen blauwe rok en moet dat dus weer verplicht kopen. Ik krijg altijd stress als dingen nu niet meer kloppen en geen setjes zijn. Ik heb dat dus nu al....heel me zomer een gaos dus heb gezegd me winter moet nu passend setjes zijn. (erg he)

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    hahah geweldig moet ik ook weer een blauwe rok kopen! Maarre hij is erg leuk dus k zeg doen! En die blauwe rok of jurk komt vanzelf.. Ik moet ook nog iets voor over een donkerblauw jurkje voor de winter..

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ja ik denk een zwart vesje maar is wel standaard! Maar idd erg leuk die rok.. Zo twijfel ik over een setje van vorige winter van 'doerak

Met dit shirt:

En dan rood maillotje en een rood vestje ofzo! Kweet niet ik twijfel..

6. Sweetlakecity

jaaa ik vond het tuniek daar ook zo leuk van.
    Die antraciet maar die staat te lang al in twijfel.
    Ik vraag me af of het niet te sporty is.
    Vind namelik de wintertijd altijd zo sfeer vol als de kerst eraan komt. Ben bang dus dat ik dat tuniek niet meer aan zal doen bij haar.

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    ja ik vind het ook best sportief toch denk k wel dat het mijn meisje leuk zal staan.. Ik twijfel gewoon nog effe verder!

8. Sweetlakecity

ps: lynn> leuk schoenen ;) Denk dat ze je wel goed staan nu die jurk van 90 euro nog...maarreee...hihi

9. tulip

tulip Niet meer actief

#1991 tulip, 21 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2011
    sweetlake, ohh, die is echt gaaf. Dat vind ik echt wel wat!!! Vooral dat witte lint breekt zo leuk. Ik heb nog een donkerblauwe bf jurk met wit en daar staat hij ook leuk op denk.

10. Sweetlakecity

welke maat zou jij nemen?

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @future mama: leuk setje hoor, anders doe je het voor nu...pre-najaarstijd :D

@SLC: dankje! Ja ze passen wel bij die rok van 90 euro hoor, maar die heb ik nog niet gekocht haha!

@vest BF: die heb ik toen ook voor Danique gehad, erg leuk vestje!

12. Sweetlakecity

lang geleden al lynn? Ik zoek een ballonrok navy nu.
    KOPEN DIE JURK!! je verdiend het! :) als hij er morgen nog steeds hangt... issie van jou!

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb hem besteld hoor

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik zal de trouwkleding ook showen, maar de jurk is bij sommigen al bekend hoor;)

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hihi ja :D

@SLC: nee ik wacht nog met de rok, ik koop hem nu nog niet.

Vestje BF had ik volgens mij vorige zomer, het was volgens mij een zomer vestje, maar kan ook prima in de winter! Hij hoorde bij die lijn met die rok met die witte en blauwe bloemen.

16. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Morgen ff in alle rust alles teruglezen!!! Was van een late dienst naar een vroege gegaan, dus ben kapot nu.... Had gelezen dat jullie de bakkaboe collectie erg vonden tegenvallen, was de gehele collectie bij jullie dan al binnen? Hier hadden ze maar een beetje, maar dat vond ik niks bijzonders... Hoop dat er nog iets binnenkomt. Laatst wel nog een leuke capri van dirkje gekocht...ze heeft volgens mij een groeispurt....

17. Sweetlakecity

proest...hahahaaa tulip je hebt maat 92.
    Stel hij valt te klein!! JOEHOEEEEEE hier een gegadigde :)
    en zo zie ik maar...geen twijfel meer hij is verkocht door tullipje. Hahaaaa.
    (zo denk ik dus lynn ;) )

18. tulip

tulip Niet meer actief

haha, idd. Ik heb hier nog een longsleeve van bf liggen en daar moet ze nog wel ingroeien. Dus daarom een 92, maar ik zal het onthouden, hihi.

Deel Deze Pagina