mare is volgens mij 90 cm. Ik moet nu de mouwen echt nog een stuk omslaan hoor. Maar ze is klein hoor, want in oktober wordt ze al 3 natuurlijk.
nou zeg zeker weten. Kleine gup. Maar houd me op de hoogte. (heb hier een een meisje met hele kleine armen en groot bovenlijf, just like her mommy)
Lynn, hoe valt PomPOm winter, ik wil het Teddy vestje bestellen, maar geen idee of ik dan 92-98 moet nemen of 104. Soms vallen vestjes zo strak...
Het word pas half aug. geleverd, en ik weet het echt niet. Ik heb nu alles 80-86 besteld omdat ik bang ben dat 92-98 nog veel te groot is voor Danique, maar ik heb ook kans dat sommige dingen dus wel klein vallen en ik moet omruilen. Maar jouw meid zit nu al in 92-98 toch? Denk wel dat je dan die maat moet aanhouden, je moet niet vergeten dat ze nu niet keihard meer groeit en gemiddeld wel langer met een maat gaat doen, ookal is jouw meisje groter dan gemiddeld. @Mirell: nou zeg ben super verbaasd
Die in WC Woensel is al een tijdje weg helaas MAAR er zit sinds kort 1 in het centrum (nieuwe gedeelte). Ik ga er echt graag heen, hebben ze hele leuke kleertjes!
Net nog even wat besteld voor bij kktk voor volgend jaar: http://kinderkleding-tekoop.nl/detail.php?m_ge=m&m_me=sdc&at=11sdc07901&mt=128 S&D Le Chic Shirt 20117401OF - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Dit heb ik voor Noa gekocht voor op daan en luna dr verjaardag S&D Le Chic Vest 20117415WH - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online S&D Le Chic Jurk 20117707WH - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Weet niet of jullie het al gezien hadden maar bij Olliewood hebben ze nu heel veel korting op oude jottum winter spullen.
Bedankt Lynn en Futuremama! Heb ook nog wat van jottum geshopt ook voor volgend jar Jottum Mini Girls shirt met korte mouw | kleertjes.com En deze Welcome! | kleertjes.com Zoek nu alleen nog de blauwe variant want k heb de broekjes al..
Je ziet wel dat ik niet vaak meer in woensel kom... Overigens nergens meer, met 3 kids is dat toch een hele onderneming.... Hoe gaat het nu met je? Lukt het om te wachten met testen? Hier voor mezelf op zoek naar All-stars.............
Ja, wachten is moeilijk idd. Maar morgen is al testdag dus nog 1 nachtje slapen. Kan me voorstellen dat je met 3 niet zo makkelijk op stap gaat. Allemaal ook andere slaapjes dan blijft er niet veel tijd over denk ik. Ik shop ook niet veel buiten de deur hoor, bijna alles online. Lekker makkelijk. All Stars geen idee waar ze die verkopen voor dames?
In winkelcentrum Blixembosch in Eindhoven zit trouwens ook een leuke kinderkledingwinkel. Ik woon daar zelf niet hoor, maar een vriendin van me woont daar vlakbij, dus loop ik nog wel eens dat winkeltje binnen, Claesen's, Vingino, noem maar op en soms nog best leuk afgeprijsd . Allstars voor volwassenen, ik denk sportwinkels à la intersport, perry etc.
silvia leuk, vooral het s&d le chic rokje vind ik erg leuk! En voor dat geld... hier toch nog wat geshopt. Mocht van mezelf nog 1 keer shoppen want ik heb het groene jottum rokje teruggestuurd. Geen idee hoe ik het moest combineren. Nu heb ik dit setje dan maar gekocht Marktplaats.nl > Nieuwe set rok en top Jottum maat 92/98 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
Miekje, Mirell en Debby bedankt!! ik vind het nu met die hoge kortingen nog leuker om te shoppen!! Debby leuk dat setje! en voor 35 euro kan je dat ook niet laten liggen.. Wel net nog even bij de WE binnen gelopen en een leuk vestje meegenomen: MEISJES VEST - WE Fashion Ik vind dat de WE soms echt leuke dingen heeft! Als ik er naar binnen ga kom ik altijd wel met iets naar buiten.