Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bij de we kom ik eigelijk nooit, net als bij de v&d terwijl ze er wel leuke dingen hebben (heb zelfs nog een waardebon van 20 euro van de v&d liggen...)

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ha meiden!

Afgelopen winter hadden we hier massaal het vestje Isabella van Z8. Ik heb 'm zelf ook voor Julie, en wil 'm misschien nog voor Elin gaan gebruiken.

Maar nu is een mede-juli 2011 mama op zoek naar dit vestje voor haar dochtertje. Ze wil graag een roze (licht- of hardroze), in maat 62, 68 of 74.

Iemand die dit vestje nog heeft en het aan haar wil verkopen? Graag even een PB-tje naar mij :)

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miffy, ik heb hem net deze week verkocht in een hardroze maat 74... Gelukkig voor mijn jongste nog een van de oudste liggen maar dieet moet nog een jaartje mee ;). Wel dom van Z8 dat ze deze winter van dat borgvoeringvest hebben afgezien! Volgens mij is dit echt een " z8 item" geworden...

@sylvia leuk geshopt!
    @debby ook een leuk setje!

Hier vandaag alleen een wit shirtje met rood en donkerblauw van dirkje gekocht voor mijn jongste. Leuk bij het O'chill rokje wat ik van lynn hem overgenomen. Of bij het rode feetje rokje (ook van lynn haha). Verder nog steeds een shopstop :(... Maar alles voor het goeie doel :p!

4. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O debby, nog een waardebon van 20 euro. die dingen branden altijd in mijn zak haha.
    Ik heb nog 12,50 van de hema liggen, maar die hebben op t moment weinig leuks... even wachten op de najaarscollectie.

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

en ondertussen is het me nog steeds niet gelukt die laarzen en slippers online te kopen takke takke takke zooi!!!
    Weer een code die het niet doet...gaaaaaare zooi!!

6. Sweetlakecity

gaaf sylvia op dat vest na...doet me echt teveel aan circus denken eigenlijk.

debby: hij doet t niet je link, als je nog een kleertjes.com kortingcode wil hebben :p Hahaaa

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  8. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl adem in , adem uit, adem in , adem uit :p ... wel balen idd.

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O code babyknuffel01 heb ik ook nog niet gebruikt! Mmmm heb echt zoooon zin om te shoppen :(. Voelt elke dag weer als een overwinning als ik niets gekocht heb. Ben ik dan verslaafd:D :p haha ??:):)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm ik ben denk ik ook wel (lichtjes) verslaafd hoor...
    daarom ga ik nu ook even een tijdje niks shoppen.
    Duurt nog lang voordat het najaar begint... en ik heb al wel wat najaarsspul dus niks echt nodig. Ja straks wat shirts met lange mouwen voor sam maar that's it. Maar ik wil echt minimaal een maand echt helemaal niks shoppen...

11. Sweetlakecity

baloe is bij mij in de wijk :)

12. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl doe jij dan even shoppen voor mij :p!!

13. Sweetlakecity

is goed...vind t best hihihi.

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl feetje nieuwe collectie is toch nog niet binnen? Ik ben erachter gekomen dat er in amersfoort (vathorst) ook een winkel zit die veel van feetje verkopen, daar wil ik zelf eerst eens gaan kijken maar als ik iets niet meer vinden kan, wil jij het misschien wel voor me halen?

15. Sweetlakecity

geen probleem hoor. pb me dan maar.

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gisteren was Feetje nog niet binnen in de winkel waar ik weleens kom OTM
    Maar ik vind die blauwe jas wel wat (voor naar kdv van de winter) en dat blauw roze rokje met blauwe truitje. Misschien ook een leuk setje voor de winter.
    Oh enne je bent heel erg verslaafd :D

Ik ben al drie dagen flink aan het scrappen dus heb helemaal geen tijd/zin om te shoppen dat is nog eens handig!!
    Alhoewel scrapspullen ook niet goedkoop zijn ;)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dat eerste Feetje setje vind ik ook leuk en misschien dat laatste shirtje en dan 't laatste shirtje met broekje, maar vind ik leuker als ze nog wat kleiner zijn.

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Sylvia: jij hebt ook weer lekker geshopt zeg! Dat shirtje van Jottum vond ik ook leuk, maar heb hem niet meer gekocht...

hmmmm krijg ineens zin om te shoppen nu

Deel Deze Pagina