Ik heb een donkergrijs rokje van sweatstof gekocht van Bakkaboe. Vond de roze leggings en longsleeve er ook wel leuk. Alleen de longsleeve aan de lange kant voor het rokje, dus ik zoek er later wel even wat bij. Hier zit ik twijfelen over een vestje + longsleeve + legging van Lief! Moet nog een kraamcadeautje hebben voor een jongentje maar is voor buren verderop en hebben niet zoveel contact, dus dan moet 't wel leuk blijven. In sale een leuke blouse gezien maar om alleen daarvoor nou de verzendkosten te betalen... en wordt een beetje depri van de wintercollecties overal, zo donker. Dus dan maar wat zomerspul wat warm genoeg is voor de winter, hebben we nog wat kleur in de kast
@Ikweetnietmeerwie, leuk jasje van de WE, ik zag hem op de website en heb toen ook wel overwogen hem te kopen, maar wist niet hoe hij zou vallen, dus toch maar niet gedaan. Hier vandaag ook lekker geshopt, veel voor weinig. Heb niet alles op de foto, heb ook nog een lading sokken, kousen met linten, leggings etc., van Bonny Doon enzo, waren maar 1 of 2 Euro per paar. Oh ja, en bij het gestreepte shirtje zat ook nog een wit met blauw gestreeptje sjaal, maar die vond ze zo mooi, dat ze die niet meer af wou doen . Broekje voor ZL van Mexx, shirt + giletjes van Frendz.
Ben net geweest, heb wat van Bakkaboe gehaald maar nog niet alles was binnen, maar heb toch alvast leggings, longsleeve's en een vest en een bolero gehaald, rokje/jurkje voor erbij komt dan later wel. Jil&sil rokje en vingino maria past er trouwens ook mooi bij. De leggings vlogen alweer de winkel uit, alle maat 80 waren al weg (diddle???) Ik heb 3 leggings 86 genomen, ze zijn nog wat ruim maar ze kan ze wel aan. Bekijk bijlage 168962
heeft iemand bij persival ook al blauwe leggings zien hangen. Ik heb er wel een paar nodig van de winter.
ja, de basics zijn prima van de bakkaboe!! Ik vind de set van Ise leuk! Maar hier niet gezien. Hier past ze bakkaboe ook niet meer!! Heb nog rokje van vorig jaar liggen. Die misschien nog veel te groot is in 86
jo79> geinig dat giletje! Die schoenen h&m heb ik ook. (stiekem spijt van waren te lang te groot en nu passen ze niet meer bij de setjes waar ze uitgegroeid is) Laarzen zijn leuk joh! (ben nog steeds bezig ze proberen te bestellen...code is nog steeds niet goed! Ondertussen zou ik ze gratis moeten krijgen :-s ) Lynn> aaahhhh kon je je niet inhouden? Hihi en je jurk? Leuke leggings met dat bewerkte bij de pijpjes.
hier vandaag ook geweest maar de kinderen waren zo aan het gillen dat ik de winkel weer uit ben gegaan. Die set van ise heb ik niet gezien trouwens... hier hing echt nog heeeeel weinig...
@Lynn, leuk hoor! @SLC, ja, die schoenen laarsjes waren flink afgeprijsd, ze waren nu maar 21 Euro, nou, daar heb ik bij de Scapino nog niet eens laarsjes voor en dit was bij Dungelman. Bij H&M hadden ze nog maar heel weinig van de nieuwe collectie binnen en dan voornamelijk dingen die ik niet zocht, helaas. Wel iets wat er in de folder leuk uit zag, maar dus in het echt zo'n armoedig flutding bleek, dus lekker laten hangen.
Jo leuk geshopt! Waar is bonnie doon dan zo goedkoop?? Lynn, leuk hoor!! Debby, mijn set staat in mijn album..
debby, hier hing al een hoop persival en ik vond veel leuk hoor. Ik weet niet of het jouw smaak is natuurlijk, maar ik heb mij in moeten houden.
tulip nee hier echt nog maar 10 dingen ofzo. Van die rokjes met allemaal bloemetjes die ik niet echt wat vond...
tnx meiden! @Jo: ik vind die laarsjes ook gaaf! @slc: nee ik heb de ROK niet gekocht (jij blijft maar jurk zeggen maar het gaat om een rok ) en ik ga hem pas volgende maand kopen (eind aug) als ie er dan nog is en zo niet pech gehad. Over inhouden: ik ben expres even naar de winkel voor bakkaboe gegaan want ik heb dan al wel wat winterspul, maar had nog niet echt setjes voor het kdv, en trek haar het hele mooie nieuwe spul niet direct naar kdv aan, dat doe ik meestal als ze een setje een paar keer aan heeft gehad en ik het niet meer zo bijzonder vind Bakkaboe kan ze wel gelijk al naar kdv aan...
@ise: ik had een mooie rok voor mezelf bij steps gezien, 90 euro, maar wacht er dus nog even mee, koop hem volgende maand, eerst laarsjes en winterjas voor danique.