@Ise, hier 80 van broekjes. Ze is hier 78/79 cm denk ik. Van boven 80, soms 86. Maar rokjes dus 68/74. Ze weegt hier 10 kg denk ik.
Ise, ik denk dat je dan wel 80 kan nemen, want las dat de rest van v&d niet echt groot viel, eerder klein. Ik heb hem dus ook 1 maat groter dan ze nu draagt.
Rokjes vind ik lastig inschatten, omdat ze die in maat 68 nog past.. Maar als v&d klein valt dan is 80 denk ik wel goed voor de winter.
Ladies, ik zie dat er weer lekker geshopt is. Zit nu in de nachtdienst, dus ga ook eens even neuzen op V&D site, ik vond dat rokje ook wel errrrug leuk ( heb zelfs mijn tan-code lijst meegenomen, is het niet vreselijk? )
@slc ..,niet echt mn smaak, vind dat bont ook echt verschrikkelijk... Verder flink geshopt bij de vd.. Ik had nog een vvv bon van 50 euro liggen.. Leuke spulletjes voor weinig geld... Dat rokje van de vd was ook super, maar hadden ze in maastricht pas vanaf maat 80 helaas. Van dit shirt was ik niet helemaal zeker.. Maar voor 5 euro kon ik m niet laten hangen!
@Mama32, ik vind het heel leuk hoor en dat shirt waar je over twijfelde vind ik juist super! @Jingels, ja, dat is wel heel erg ! Bij mij op het werk wordt bijgehouden welke site's je allemaal bezoekt, dus dat doe ik maar thuis. @Lynn, dat rokje van V&D ziet er leuk uit! Ook dat grijze vestje van Jottum (haha, volgens mij alweer bijna een week geleden) vond ik erg leuk, had je die al gekocht of ga je die nog kopen?
Thanks jo79... Ik ga nu nog op zoek naar een spijkerroke en een knalroze rok .. Nog wat maillots en vestjes en ben dan ver klaar voor de winter..
Meiden wat hebben jullie weer veel geklept.. Leuke dingen geshopt! Ook van Bakkaboe en V en D.. Kvind het altijd moeilijk welke mt ik moet nemen hou dus echt niet van te kleine kleding.. Evi is 79 cm en 10,5 kg ... Ik heb afgelopen vrijdag nog teva`s gekocht voor Mila niet echt heel mooi maar wel erg handig voor op vakantie we gaan namelijk volgende week woensdag.. Dit zijn ze Met die aardbeitjes.. En nog zwemvestjes voor allebei.. Ik koop effe niks meer.. (allhoewel ik ga vanmiddag naar Zuidplein kijken of k me kan inhouden)
Leuk geshopt weer allemaal meiden! ben gisteren niet geweest, heb weer een hoop bij te lezen Hier gisteren bij Jola geweest voor Bakkaboe, maar vond het erg tegenvallen. Ik heb nog aan de dame gevraagd of dit alles was, maar er moest nog meer binnenkomen. Hopen maar dat dat iets is dan! Liep met vriendin de action binnen (moesten spullen hebben voor het kinderkamp dat we organiseren) en daar kwam ik wel met 2 shirtjes naar buiten voor mn kleine meis. Bij de action dus notabene! haha
mispoes> kijk eens aan. Hahaha nu de vraag hoe lang overleeft het? Ooo V&D heeft zeker leuke dingen. Heb ook al met alles in me handen gestaan en gestaan. Meeste V&D shirten zitten slecht bij mijn dochter. Ze vallen te breed jammer genoeg. Bij toeval heb ik nu een goede aan maar de vraag is hoelang nog?! Jas is ook niet mijn smaak maar misschien iemand anders? Bont kon er wel vanaf. Had hem wel genomen als hij gewoon zwart of grijs was. Maar heb er nog een van de hema. Past ze waarschijnlijk nog. Nou met dit weer heb ik echt najaarskoopjes in me kop. Zou bijna me kast omgooien.... maar ik geloof er wel nog in.... positieve vibes voor 25 graden graag.