Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    mispoes: leuke shirtjes

sweetlake: niet mijn kleur

jo79: ja leuk rokje he?
    nee heb jottum vestje nog niet gekocht...45 euro is ie...ik wacht er nog even mee

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @sweetlakcity, tis idd afwachten hoe ze uit de was komen, maarja, voor 2,50 ;) wil ik de gok wel eens wagen.

en idd, ook geloof ook nog wel ergens op goed weer! Laten we zeggen zo om en nabij de 25 graden, PLEASE!!!??

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Leuk mispoes die shirtjes!

De jas is ook niet helemaal mijn smaak vind de kleur op zich wel mooi maar dat bond nee niet mijn ding.. Ik kijk denk bij de Zara of in Oostenrijk misschien hebben ze daar ook wel erg leuke dingen!

4. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wat leuk geshopt weer allemaal! Wat een leuke dingen hebben ze bij V&D! Helaas zit die hier niet in de buurt, maar misschien kan ik ook eens wat online shoppen daar...

@ Futuremama: Ik vind die Teva's best leuk! Wel schattig! En zeker voor vakantie ideaal lijkt me...

@ Mispoes: Wat een grappige shuttles van de Action! Ben benieuwd hoe ze zitten en of ze mooi blijven!

5. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Elfje Nou idd ze zijn echt speciaal voor de vakantie.. Ze krijgen ze hier zelf aan dus ze schieten erin en ze kunnen naar buiten.. (is op een camping en opa en oma staan naast ons) Ze kunnen er ook gewoon mee in het water..

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Slc..
    Ik was ook bang dat het kort en breed zou vallen.. Maar deze vallen juist smal en ietsje langer, ideaal dus. Alleen dat shirtje met strik valt wat breder, is oom een a-lijn truitje..

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    momo ik vind het een mooie jas!

slc die jas is best wel mijn smaak maar ik heb nu al zoveel winterjassen...

lynn leuk rokje! ik ga denk ik zo even naar de v&d (is altijd op op zondag hier) ik heb nog een bon en ik wil het even in het echt zien. Ik twijfel echt over 86 of ik dat nog kan kopen voor emma.

ik heb dat sweatstof rokje ook gezien (maar heb dus niks gekocht ivm jankende kinderen haha ;)) Ik zat nog te twijfelen of die zou passen bij emma maar ik had geen zin om haar uit de wagen te halen en het te passen bij dr.
    Misschien ga ik woensdag even terug.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kom vanmiddag ff kijken en lezen ben weggeweest het weekend naar Harderwijk
    leuke kinder winkels 80%korting altijd leuk
    en zelf ook veeeeel gekocht
    gstar jurk van 159,00 voor 25,00 yeahhhhh
    nou snel op weg naar ballenbak
    tot laters en fijne zondag

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Mirell: hoe doe jij dat toch, ik ben echt slecht in winkelen in een vreemde stad, ik heb daar het geduld niet voor om dan te gaan zoeken en overal naar binnen te moeten lopen en alles te moeten passen.
    Ik hou eigenlijk alleen van online shoppen dus...in het echt vind ik veel te lastig/tijdrovend omdat ik dan niet thuis ben.
    Voor mezelf ga ik altijd alleen maar ergens kijken als ik ook echt iets wil kopen en dan ga ik altijd naar dezelfde winkels...

10. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    He Mirrell, wat leuk dat je in mijn stadje bent geweest!! Hoe vond je het? En waar heb je geshopt? Bij Bengels? Ben benieuwd!

@ Lynn: Shoppen in Harderwijk is niet zo moeilijk hoor! 't Is hier niet zo groot, haha... Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor! Ik shop ook het liefst online! Baal dan alleen altijd wel als iets veel te groot / klein uitvalt! Dat overkomt me dan in de winkel weer minder snel...

11. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elfje, wat leuk dat je uit Harderwijk komt! Ik kom oorspronkelijk uit Ermelo (ben 5 jaar geleden verhuisd).

Leuk gehopt hoor meiden! Ik geloof dat ik iedereen weer aan de V&D heb geholpen haha, wel jammer dat ik daar geen aandelen heb :p ;).

12. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    @ otm: Wat leuk dat je ook hier uit de omgeving komt! Heb je hier ook op de middelbare school gezeten? En woon je nog steeds hier in de buurt nu?

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: ik wilde sowieso al bij v&d gaan kijken, maar wist niet dat de nieuwe collectie al in de winkels hing, dus toen jij gisteren zei dat van nieuwe collectie dacht ik:moet snel kijken want het is ook zo weg he daar.
    Probleem hier dat v&d echt in rotterdam zit en ik dan weer 30 km daarvoor moet gaan rijden en 8 euro parkeergeld kwijt ben. Dus nu online bestellen is me stukken goedkoper, fijn toch dat alles online kan tegenwoordig!

@Elfje: ja dat is het vervelende van online shoppen, maar zelfs met echt shoppen, kan ik morgen ook terug naar de winkel omdat het vest van bakkaboe best groot valt, moet dus toch weer ruilen...

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Meiden wat een baggerweer he?
    Ik ben echt geniegd morgen toch maar laarzen te gaan kopen en de winterkleding in de kast te hangen, het is hier echt te koud zonder lange mouwen hoor!
    Danique loopt thuis op blote voeten, ze laat haar schoenen niet aan, maar is zo koud!!!! (Laminaat)
    Hoe doen jullie dat, of laten jullie kindjes wel de schoenen aan...?

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lynn hier geen schoenen aan, maar gewoon sokken of slofjes.

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ahum herkenbaar zeg:$
    en koop ik wel wat is het meestal een miskoop en kijk ik tegen een lelijke outfit aan:p

Maar bij amzingkids 60 % op vingino

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

schoenen aanlaten en heb slofjes gekocht. ;)
    (die sale ook, ze vallen wel wat groot maar missie wil ze altijd aan)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik koop ook het meeste online. Behalve bakkaboe en hema en v&d.

Nou naar aanleiding van jullie verhalen even naar de v&d gegaan. Toch wel leuke dingen dus heb mijn waardebon in kunnen leveren ;)
    Ik heb het rokje ook gekocht maar in de winkel hadden ze hem ook in 92. Ik vond 86 toch echt wel klein. Bakkaboe 86 is een stuk groter volgens mij...
    Hier wat ik heb gekocht, bovenste rokje was maar 5 euro dus ik dacht is best leuk.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en deze 2 shirtjes, in de winkel dacht ik echt dat het bovenste shirtje rood was maar niet dus... maar ik vind het nog wel leuk voor nu en straks eventueel met een romper met lange mouwen (of een longsleeve mocht ze zindelijk worden ;)) 2 voor een tientje :)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en dit shirtje voor maar 7 euro...
    inderdaad leuke dingen bij de v&d voor die prijs. Gewoon lekker spul om naar de peuterspeelzaal aan te doen of op papa dag (papa vindt dat ik te veel jurken koop ;)) Ik wil ook nog een berg bakkaboe/persival hebben...

Deel Deze Pagina