Oh das goedkoop!! @Miekje: nee winterjassen waren nog niet binnen, heb je een linkje? Ben wel benieuwd wil een hema jasje voor naar kdv buiten spelen, vorig jaar hadden ze ook een leuk jasje!
Welke winterjassen hebben jullie gekocht dames? Ik vraag me af welke maat winterjas ik voor haar moet kopen. Ze zit nu in 74 en ze zit altijd best lang in dezelfde maat. 80 of 86?
GRRRRRRR, wat een weer ik had zo graag even bij Hema en bakkaboe gaan kijken, maar moet te voet, en tis ruim een half uur lopen....... nou mooi niet met dit vieze weer! En als ik nou alleen was, had ik nog een paraplu kunnen pakken, maar met de kinderen in de duo-wagen vind ik dat alles behalve een succes Nouja, is wel goed voor de portemonnee. ZOu het nog droog worden vandaag???? ff kijken
Nou heb hier de laarsjes gekocht vanochtend en ze draagt ook al een maillot, wat een weer zeg, heb voor mezelf ook een jasje gekocht want heb niks anders dan dikker winterjas-achtige jas
View attachment 169710 Van Shoesme, plaatst straks wel even een foto dat ze ze aan heeft, ze staan heel mooi.
Ow leuk!! Die hadden ze afgelopen winter toch ook? Ik wou die toen al kopen maar toen toch niet gedaan omdat ik toch nog een flexzool wou.. Hoeveel waren ze?
Hey meiden, ik ben op zoek naar winterschoentjes/laarsjes voor mijn meisje. Ze begint net met lopen dus wil goed spul aan dr voetjes hebben! Heb alleen echt geen flauw idee waar ik moet zoeken, tot nu toe nog niet zo in de schoentjes verdiept. Ik ken Red Rags en Shoesme, maar waar kan ik die (online) vinden?
red88 ik vind de debbie ook erg leuk (maar ik ben ook leuk sorry flauw) mispoes met de kinderen en een duowagen vind ik ook niet goed gaan met een paraplu... maar hier schijnt de zon volop hoor...! ik ga straks ff naar de stad. Even naar de hema en langs de xenos dan... he mirell ff offtopic vraagje, jij werkt toch bij de xenos, verkopen ze daar ook kookthermometers?
emmamick ik zou even bij kleertjes.com kijken! en als je even googled krijg je ook veel sites waar ze het verkopen.
HIer voorlopig niet shoppen, ben door m´n rug gegaan, en het doet verrekte zeer. NOuja bespaart weer geld zullen we maar zeggen. Veel shopplezier, en ik lees wel mee met de verrichtingen.
Bedankt voor de tip Sylvia111, heb daar alleen niet echt wat kunnen vinden wat ik leuk vind voor haar.
@Emmamick: tgrietjevanhans: babyschoentjes kinderschoentjes babyslofjes: Shoesme Bardossa Minies: kinderschoenen en dan opletten dat er bij de schoentjes/laarsjes staat: eerste loopschoentjes, die hebben nml. een flex zool en daar moet je kindje 3 maanden op lopen voordat je harde zool mag. Shoesme en Bardossa hebben fijne flexzool schoentjes @Jingels: jeee erg hoor, heb je veel pijn? Bij dokter geweest? Sterkte en beterschap! Hier de nieuwe laarsjes: View attachment 169736
Persival had een hele stoere/sjiekje bolero! Met zo'n roezelkraag a la Jottum. De stof is van parashutte stof, niet helemaal mijn ding maar heb het even bij Danique aan gehad en ze kan het wel hebben, staat best stoer! Oh en hij valt klein, Danique hier een 92 aan, en die zit perfect. View attachment 169738
Hoi meiden, Kom hier niet zo vaak, maar wil toch even de nieuwe winterjas van mijn meisje showen : View attachment 169744 Ik heb hem trouwens nog gekocht bij kleertjes.com met 50% , daarna ging de prijs weer omhoog.
Leuk dat Shoesme die laarsjes weer heeft, ik heb ze vorig jaar gehad en zijn echt superleuk! Ik zit nog te wachten op wat bestellingen, wat Vingino shirtjes voor mn oudste, Vingino spijkerbroekjes voor mn jongste (zit nu met het kruipen wel fijner), wat Noppies vestjes voor mn jongste en allemaal bolero's voor beide. Laat maar komen allemaal!
ze zijn super Lynn! Maat 23? Kan Danique er al een beetje op lopen? Puck heeft wat moeite nog met laarsjes
@ Lynn, hele leuk laarsjes! Bolero is niet helemaal mijn ding @ Pelikaantje, leuk hoor!! Ik heb vanmorgen een Persival jurkje voor Lisa gekocht. En nog een blauw vestje voor op een rokje van vorig jaar. Jurkje: