mandy ik zie altijd genoeg. De winterjassen daar zijn wel meer ski jassen maar dat is mijn smaak en ik vind dat je kindje het echt warm moet hebben en lekker moet spelen in de sneeuw ed.
Welke is het dan? want het is best lastig 1 cm te lang dat zou betekenen dat ze dalijk maat 92 el zal passen. Maar dat ligt ook aan het merk, Bf valt meestal ruim (dat jasje had je toch vorig jaar?) Jottum is meestal wisselend.. Kan je het jasje niet eerst passen?
@Rianne, leuk hoor! Volgens mij heb ik vorig jaar net zoiets van Persival gepast, maar die mouwen waren toen veel te lang, dus maar laten hangen. Vandaag het grijze Hema jurkje kunnen passen, want ze is weer terug van het logeren, maar het zit goed hoor, dus die houden we.
@Sylvia: jasje online gezien dus kan wel passen maar ja als ie te groot is dan moet ik toch ruilen...moeilijk ja. Nou ja denk dat ik beter 92 kan bestellen en dan als ie echt groot valt, terug sturen voor 86. @Rianne: leuk jasje! Die had ik hier nog niet gezien trouwens! @Rokje v&d binnen, hij is echt heel erg leuk en past perfect bij het bruine vest waarvoor ik hem bestemd had! maat 86 is ook goed! Had zeker geen 92 moeten zijn dan was ie veel te lang geweest.
hmmm ik zie dat persival weer nieuwe dingen heeft. Ik vind die bolero wel erg leuk denk ik van lynn... ik ga morgen misschien even shoppen... Hier vandaag naar de hema geweest. Ik heb dat jurkje wat lynn ook heeft in het roze gekocht. Ik zat heel erg te twijfelen maar Emma heeft zelf besloten haha... keihard schreeuwde ze "mooi" bij die roze en "nee mooi!" bij die grijze... Ik dacht een zwarte bolero en een legging erbij aan te doen... Ik moet wel even wennen hoor aan zo een strak model bij emma. Maar 86 zat idd perfect..
@Debby: zo'n model kan ze heel goed hebben hoor! Leuk, antraciet is er ook mooi bij denk ik. Ik breng de bolero van persival terug. Heb hem danique nog even aan gehad en hij is toch net iets te stoerderig voor haar vind ik. Hij was 22 euro vond hem best duur. @Sylvia: Jasje: Jottum Jas dessin - Klein Kleding kan hem ergens anders ook in 92 krijgen dus ik bestel hem daar en niet bij klein kleding.
Lynn ik vind het een leuk jasje!! denk wel even aan dat jasje wat je toen nieuw had weg gedaan aan mij in 86, die past Luna nu nog steeds!
Ja daarom, is lastig, want die was van nog een collectie eerder (2009) en die viel wel heel groot! Ik heb even gemaild met de webshop voor advies.
Waah leuk debby, hier een grijze voor ons meisje. (nee ze kon niet zelf kiezen, ze was bij oma ) haha anders was het vast ook een rozr geworden ho\or!
Oh ik zie nu dat het een soort kabel effect heeft? Dan heb ik toch een ander jurkje... Ik heb geloof ik nog wel zo iets liggen in het rood van noppies dacht ik, heeft ze ook twee keer aangehad...zal eens kijken of het nog past maar denk dat het een 86 of 92 is.
Misschien heb je hetzelfde jurkje als ik, zie pagina 223. Die was er vanaf 98/104. Weet iemand trouwens hoe de maillots van H&M vallen? Die van de Hema in maat 98/104 vielen vorig jaar echt al te klein, die van andere merken op maat, maar H&M maillots heeft ze volgens mij nooit gehad.