Het staat haar leuk hoor!! Het is denk ik meer wennen voor jezelf, dan voor een ander. Heerlijk materiaal voor peuterspeelzaal of niet... Ook leuk in het roze!! lekker fleurig, vooral in saaie wintertijden.
lynn ik vind die jas ook leuk! jo79 dat jurkje dat jij hebt hadden ze hier ook in 86/92 maar ik vond deze net iets pittiger voor emma. En ik denk dat die ook te groot was geweest. Hema valt best groot denk ik want emma heeft nog best wel wat ruimte in dat jurkje. Tesske volgens mij weet ik over welk jurkje je het hebt van noppies. Rood gebreid, was een leuk jurkje, wij hadden hem ook (in maat 74) maar die heb ik al weer verkocht.
o trouwens de maillots van hema vind ik dan weer klein vallen of ligt het aan mij? Ik hdoe emma hier net een nieuwe maillot van hema aan die ik nog had liggen, maat 86/92 en die is gewoon te klein. Kruis hangt een stuk lager dan de bedoeling is... Maar zou ze dan al 98/104 moeten hebben daarvan? Dat is toch raar of heb ik toevallig gewoon een verkeerd model?
@Debby: ja ik dacht wel dat jij dat ook een leuke jas zou vinden maar jij hebt al veel jassen voor de winter he? Wat denk jij, moet ik daarvan een 86 of een 92 kopen, ik wil niet dat met een te grote jas rondloopt, dat vind ik zo lelijk staan...
heeeel leuk en Lynn vind die grijze ook erg leuk wij hadden ze nog niet bij de hema:x maar ik hou het in de gaten of is het bij de baby maatjes??
Lynn moeilijk he die winterjassen dat vind ik ook altijd zo rot dat komt naar mijn idee omdat ze in de winter net over gaan naar een andere maat ze zijn dan net 2 of 3 jaar. ik heb hier nog 2 jassen in maat 92 en ga eerst kijken of ze nog passen.
@ Lynn, ik heb maat 80 voor Lot en hij is zwart. @ Rianne, ook een erg leuk jasje! @ Debby, staat dr leuk!! @ SLC, je hebt geluk daar had ik ook een foto van gemaakt
Ohhh, die is echt super leuk! Die wil ik ook . Nu alleen nog even een winkel vinden die ze verkoopt, want ik heb deze nog niet in de winkels zien hangen.
@Mirell: die jurk met kabel hema hing bij de babymaatjes dus denk niet dat ie dan bij de grotere maten hangt... Over winterjassen, volgens de groeicurve moet danique in februari 92 cm zijn, wat denk je, kan ik dan nu beter een 86 of een 92 kopen? @Diddle: oke, maar heb toch besloten voor het Jottum jasje te gaan
lynn past ze haar winterjas van vorig jaar niet meer? Zo ja dan zou ik 92 nemen voor vanaf december bijvoorbeeld en als ie nog ietsjes te groot is dan doe je haar jas van vorig jaar. Anders zou ik gewoon even passen. Als hij nu echt goed past denk ik dat ie over een half jaar niet meer past... ik vind het ook lastig met jassen. En ja ik heb er 4 waarvan er 1tje voor volgend jaar wordt denk ik (de jottum jas). 2 zijn er maat 82 (benneton) maar die passen denk ik echt nog wel. 1 is maat 92 van gap dat is een jas voor erbij. Misschien moet ik dus nog 1 echt mooie jas maat 92 hebben... ik vond die van bakkaboe leuk (niet die van rianne maar een andere) maar niet leuk genoeg voor als "mooie" jas... Ja sorry ik wil altijd een mooie, luxe jas hebben en een jas voor erbij van dat plasticstof, lekker om in te spelen enzo. mirell ik vind het vestje van de v en d heel leuk en die schoenen zijn echt geweldig zeg! Wel netjes zeg, jij met die schoenen en die jurk...! Ik denk dat die schoenen voor mij te hoog zouden zijn diddlmouses op de eerste foto vond ik hem niet zo maar nu ze hem aanheeft vind ik hem echt leuk!
ik lees even een stukje terug (jeetje wat hebben jullie veel geschreven zeg...) en ik ben toch niet de enige die winterjassen aan het shoppen is... in een ander topic werd ik half uitgelachen dat ik nu al daar voor keek (maar ja over 2 maanden is allees weg...)
Hey meiden, Wat hebben jullie weer leuk geshopt! @ Diddlemouses erg leuk setje voor je meisje... @ Lynn vind de bolero idd ook niet helemaal wat voor jou heb hem vandaag ook in het echt gezien en vond hem niet zo hele apparte stof vond ik.. Hier hadden ze zowiezo nog niet zo veel vooral van Bakkaboe niet.. Hier zit een v/d ven maar ik vind het er altijd zo`n klere bende verschrikkelijk.. @ Debby Leuk jurkje en staat je meisje erg mooi! Vooral die kleur! @ Mirell erg leuk wat je geshopt hebt voor je meisje.. Hier vandaag voor Evi kiezeltje jurkje gekocht ( let niet op har snoetje hoor ze is niet helemaal lekker) Bekijk bijlage 169912