@slc: primigi is idd een leuk merk, ik vind die halfhoge die jij laat zien ook erg leuk. MIjn moeder heeft een paar schoentjes op zalando gekocht voor mijn dochter,maar die waren niet van primigi. Die vielen erg smal. Maar mijn dochter heeft een brede voet, dus ja , dan is alles al gauw smal natuurlijk
gaaaf die 2e!! Zijn geen meer maten. Heb jij een mooi koopje geslagen zeg! leven op brede voet hier.... Zag deze daar ook. Hip Laarzen - Zilver - Zalando.nl Nouja straks komt me ziengs laarsjes binnen. Eerst die maar afwachten.
Ik denk wel dat ze er nog zijn hoor, gister in de winkel had hij nog 3 paar staan iig. Vond het ook een heel mooi prijsje zo! Nu alleen nog zwarte erbij en mevrouw d'r voetjes zijn winterklaar. (had vorige week al een paar bikkembergs voor onder haar spijkerbroeken)
@sidmick: dat 2e paar, heel mooi! Jammer dat ze die niet in een andere kleur hebben,misschien in de nieuwe collectie. Ik vind devalab sowieso wel een leuk merk. @slc: leuke laarzen ook.
Wat een leuke laarzen komen hier voorbij. Ik word ondertussen helemaal knettergek van mijn speurtocht naar leuke schoentjes voor de kleine. Ze heeft geloof ik vrij kleine voetjes voor haar leeftijd en daarbij kan ze nu dus al lopen. Leuke, mooie loopschoentjes in maatje 19 vinden lijkt haast onmogelijk. Had hele mooie van Red-Rag gezien, maar die beginnen pas vanaf maat 21. Grrr.. *Zo ff de frustatie eruit* Ga nu weer verder meespieken met jullie leuke vondsten
@Emmamick, hier ook kleine voetjes (mijn meisje had net maat 18 toen ze ging lopen) en hier heb ik de schoentjes van Bardossa gekocht. Zijn ideaal als ze net gaan lopen. Volgens mij hebben veel meer meiden hier op het shopaholic topic die schoentjes gehad Ze hebben heel veel verschillende soorten en kleuren.
loopt ze al?? Ik zal het bij die kleintjes toch op eenvoudige schoenen houden. Liefst nog met flexzool... Dan is je keus idd beperkt. Maar er moet nog veel binnnen komen. Shoesme's en brakkies zullen zeker met kleine maatjes komen.
Ja ze loopt sinds deze week. Van een paar wankelende stapjes 3 dagen geleden tot eigenlijk overal heen proberen te lopen vandaag. Gaat heel snel in een paar dagen tijd. Ik zoek idd naar flexzool schoentjes. Zie dat shoesme en bardossa die beide hebben. Nu nog wat vinden wat bij mn meisje past
hier ook niets gekocht bij z8 (had ik al gedaan natuurlijk, want jasje was laatste maat). na 2 dagen buitenland verblijf wachten er 2 pakjes op me. ten eerste van GAP, ten tweede de winterjas. morgenochtend eens allemaal bekijken en aantrekken/bij de garderobe houden.
@ Lynn: Jij hebt toch die grijze jurk (met rood) van 4 Funky Flavours? Hoe vind je die in het echt, qua stof enzo? En hoe valt die? En heb jij ook leggings van 4FF?
hoe gok je nu dan al op maat? ik had vorig jaar september blauwe kiplings creme laarsjes zwarte laarsjes suede zwart laarsjes en rose suede laarsjes en in november paste geen 1 paar meer:x
ja serieus die zijn goed! Ik had ze ook zonder dat ik hier ooit eens was op dit topic. Of de eerste loopschoenen van shoesme zijn ook super! Had ik toen ook.
mirell> ik gok ook dat ik een overgang in de winter ga krijgen. Maatje 23/ 24. Heb daarom 24 besteld die straks binnen komen (grijnzzz) koop niets in 23 want dan weet ik dat ik straks de sjaak ben. Hoop dat ze ergens in september overstapt met de maat.
Ik hoef niet echt te gokken. Mijn meisje groeit tot nu toe heel braaf altijd in januari en juli een maat. Ben er nog nooit de mist mee ingegaan tot nu toe. Haar laarzen die ze nu heeft 24 zijn echt heel erg net aan dus voor de winter 25 genomen. Ik koop schoenen nooit een maat vooruit want dan weet ik niet of ze op het moment dat ze ze past echt goed zitten, die gok neem ik niet.
Daarom heb ik nu maar 1 paar laarsjes gekocht, ik ga me daar geen bult aan vallen hoor, 4 paar laarzen en zo snel groeien die voetjes... Nee 1 paar heel misschien nog een 2de paar, ligt even aan deze laarsjes die ze nu heeft, of die bij alle kleding passen, en daar moet ze het maar mee doen. @Elfje: ik heb die jurk niet, ik heb het rokje. 4ff valt goed op maat hier. Ik vind de stof van het rokje mooi, is van wol, denk zelfde als het jurkje. @Emmamick: kijk hier eens, ik had de link al eerder aan je gegeven: tgrietjevanhans: babyschoentjes kinderschoentjes babyslofjes: Shoesme Bardossa Minies: kinderschoenen Bardossa en shoesme, en dan letten op dat erbij staat: eerste loopschoentjes. Die hebben dus flex zool. Ik heb hier ook bardossa's gehad, en nu na ruim 4 maanden flexzooltjes, heb ik stuggere zolen gekocht. @devalab laars: super mooi, ik wilde hem ook graag. Maar moet zeggen dat de shoesme laarsjes die ik nu heb gekocht beter overal bij te combineren zijn.