Marktplaats.nl > De mooiste jottum winterjas!! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 zo dan super gaaf! Alleen vind de prijs als MP beetje veel. Is dit een beetje overdreven (vraag ik aan de kenners?)
@SLC, ik vind het ook veel geld voor een gedragen jas. Hier m'n vingino's binnen. Debbie valt wel erg klein, even zien of dat past. Zo op 't oog valt ie net zo als haar EB mt 80 en die past nog net. Lexi is erg leuk en stoer. Twijfel nog over de NONO winterjas die ik laatst op marktplaats heb gezien. Hebben jullie al Name it winterjassen gezien? Nou zal nog even snel een uurtje poetsen voor ik Danique op moet halen.
slc mwa... ik had de jas ook gezien en ik vind hem best mooi maar 75 euro is idd wel veel geld voor een tweedehands jas. Maar ik denk wel dat ze het er voor gaat krijgen want jottum is nou eenmaal duur en zelfs tweedehands krijgt ze het ervoor. Andere kant is dat als je hem mooi houdt dat je hem dan weer voor rond hetzelfde bedrag kan verkopen. ik ben naar brouwers mode geweest. Ik heb deze onderstaand vestje gekocht. Leek me leuk met een grijze longsleeve en maillot en dan op haar vingino maria. En verder nog wat basics. Ik zag trouwens dat bolerootje van lynn (van persival) ook en er was ook een bijpassend rokje. Ik vond dat nou echt wat voor Mirell eigelijk...
als je iets wil bestellen moet je even googlen op veet en zalando. Dan kan je nog 15 euro korting krijgen bij aankoop van minimaal 55 euro. De code daarvoor en het antwoord op de geheime vraag vind je wel op google. Ik heb er wel goede ervaringen mee. Ik had een jurk besteld, die beviel niet, terug gestuurd en direct geld retour. Daarna een jas gekocht die wel beviel.
net trouwens nog even de nieuwe jottum folder gehaald bij een winkeltje. Ik vond een jurk stacey wel mooi. Dus ik googlen... zie ik hem voor 316 dollar: PREORDER Jottum Stacy Dress [63109703-9785] - $316.00 : MyLilDarlings Boutique - Oilily, Catimini, Deux Par Deux, Room Seven, Jean Bourget, Misha Lulu, Kenzo Kids, Saurette, Mim-Pi laat maar... ik zag trouwens wel een mooi vest hangen voor 80 euro geloof ik. Als die in de sale is voor 50% dan ga ik die denk ik wel kopen...
Hier nog even geboden op een roze bfc en mexx jas. Kijk wel of 't een van beide wordt. Wil even een goedkope speeljas voor bij de oppas en hier achter 't huis.
o ik zag trouwens een super leuk jurkje bij bakkaboe. Een beetje zoals s&d le chic... alleen 86 leek zo klein... ik heb het maar niet gegokt... wel jammer...
@Debby: leuk! Ja dat stofje van die bolero is wel wat voor Mirell he? Ik heb die bolero terug gebracht hoor, vind het toch niet echt wat voor danique @Jottum jas: nou knap als iemand er 75 euro voor betaald, zou ik niet doen dus...zo mooi ziet ie er ook niet uit, je ziet wel dat ie gedragen is vind ik dus. Ik heb nu een Jottum jas nieuw voor 100 euro, van de huidige collectie, dat valt dan toch ook wel weer mee. @Jas voor erbij: wil ik ook nog hebben...
Normaal heb ik 2 paar laarzen en 1 paar sneakers in de winter. Ik ging nu voor de gigalaarzen en zag die develab in de sale voor 45 euro. Kon ik dus niet laten staan. NU krijgt ze dus nog paar zwarte erbij. Tot nu toe doet ze er altijd tot januari mee en koop ik in januari in de uitverkoop weer 2 paar.
Ik denk dat Danique hier ook 1 paar laarsjes krijgt en in de uitverkoop misschien nog een paar erbij. Ik vind die Lynn heeft ook erg leuk, had ze in de winkel al gezien.
@sidmick: vorige winter liep ze nog niet dus nog geen ervaring, maar ik had dit voorjaar 3 verschillende paren bardossa's dat vond ik achteraf dus een beetje te, want 3 maanden later ging ze over naar de volgende maat. Dus dat doe ik niet meer. De laarsjes die ik nu heb passen echt overal bij, heb net even gekeken, mooi zo! Ik koop dit paar ook nog 1 maat groter erbij, want denk dat ze met de uitverkoop niet meer in haar maat zullen zijn... Dan kan ze de hele winter hiermee vooruit. En als het sneeuwt dan krijgt ze snowboots...die moet ik alleen nog aanschaffen maar dat doe ik nu nog niet (heb ze ook nog niet gezien hoor)
Als je nog niet weet hoe ze groeit is het idd lastig. Ik weet gewoon dat ze inprincipe van nu tot januari met haar laarzen doet. En tot nu toe had ik altijd een paar zwarte en een paar zilveren/grijs. Ideaal om te combineren! En sneakers vind ik wel prettig met buitenspelen ofzo. Dit voorkomt kale neuzen in de speeltuin. Hier idd naast de laarzen en sneakers snowboots(indien nodig) en regenlaarzen. Ik blijf meiden schoenen overigens wel duur vinden in vergelijking met jongens schoenen. 2 paar laarzen kosten zomaar 180 euro.
Ik koop altijd drie paar laarzen en één paar lage schoenen voor de winter. mijn pedicure zegt altijd dat het niet goed voor voeten is als er dag in dag uit dezelfde schoen/ laars aan zit.
Ja laarsjes zijn echt duur he? Ik heb nu een mix tussen zilver en zwart qua kleur, nog idealer want het past bij grijs, zwart, wit, en zelfs bij donkerblauw past het mooi! Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat ik er misschien blauwe bij moest kopen maar is dus niet nodig!
debby> thanx! Goed idee zeg Heb een bon voor 50 euro en die zilveren laarzen it will be! Oja de laarzen van ziengs gaan linearecta terug naar de winkel! DAAAAGGGG!! dat ze dat voor 70 euro durven te vragen. Helemaal stug en niet mooi gepoetst en...ik vind ze beetje hoog vallen. Tot aan haar knie :-s Lijkt me niet prettig zitten.
Na drie maanden krijgt ze alweer nieuwe ivm de groei, dus dat zal best meevallen, ik denk dat het hier meer gaat over jaren lang hetzelfde paar... Ik ga toch echt niet 3-4 paar per maat kopen hoor. @sweetlake: oh jammer zeg, dus ze vallen tegen...
Die zijn idd helemaal leuk! Fijne is ook dat ze een stootneus hebben. Dat is er bij de grotere maten echt helemaal van af
ja weet niet waar ik ook bruin mee moet combineren eigenlijk. Vind het geen kleur dat bij zwart en grijs staat. jammer debby zalando doet geen 2 bonnen. Nouja dan maar met die ene besteld van groupon.