@sidmick: klopt dat zit er idd ook op, dus hopelijk blijven ze een beetje mooi tot ze weer nieuwe krijgt. Hier de kast, incl winterspul! Ik heb het heel netjes gehouden deze keer. Rechts hangt winter, links hangt zomer. beneden liggen leggings, vingino's, zomerrokjes en een paar maillots Boven liggen winterrokjes, rompers en een hele rits nieuwe maillots Moet nog 2 jurken en 1 set binnen krijgen van bestellingen en dat is dus voor de winter nog erbij Bekijk bijlage 170376
Ik vind bruin voor kleintjes ook een lastige schoen-keuze. Kinderen dragen vaak weinig bruin qua kleding. Ik had ook allerlei leuke bruine laarzen gezien maar zoals je al zegt, is nauwelijks te combineren. Kan je beter antraciet of zilver nemen, dat past vaak overal wel bij.
Amy-lynn loopt bij de orthopeed en die zegt dat het beste is om kindjes op blote voeten te laten lopen dus dan laat ik dr maar bloot lopen
Klopt is een lastige kleur. Ik heb die giga's voornamelijk bedacht bij haar treggings waar ik dan bv een grof wit wollen vest op draag of een zwarte tuniek. Heb ook een leuke lichtroze tuniek en een witte van zara, die vind ik ook wel leuk met een zwarte legging en dan die giga's eronder. Zowieso zijn het natuurlijk wat grovere laarzen dus die vind ik niet leuk onder een jurk of rok. Maar ik heb idd grijs (en straks zwart) erbij omdat t lang niet overal bij kan
@Mirell: ben ik met je eens maar hier is de vloer zo koud! Dus wil dat ze nu liever wel op schoenen loopt thuis overdag...sloffen laat ze niet aan (schoenen tot op eergisteren ook niet maar probeer haar nu een beetje te leren dat ze ze aan moet laten)
Nee dat suggereer je ook niet maar je zegt wel dat het, volgens de pedicure, slecht is als ik maar 1 paar laarzen/schoenen voor mijn kindje heb
niet goed is minder erg dan slecht Iedereen moet zelf weten hoeveel schoenen/ laarzen ze kopen, ik beargumenteer alleen waarom IK meerdere paren koop.
Wou ze hier ook niet, tot afgelopen winter mevrouw een eigen mening kreeg en gek was op hello kitty en disney prinsessen. Sloffen daarvan deed ze niet meer uit! Ach, t was iig binnen Ik heb toevallig van de week alle nieuwe winterkleding gewassen. Was zulk treurig weer. Het was natuurlijk weer meer dan ik dacht. Wat me wel opviel is dat ik veel setjes heb gekocht en bijna geen jurkjes en vestjes...
@Tesske:Ja dat klopt, ik heb het even terug gelezen.... Maar ik ervaarde dat wel een beetje als een niet zo prettige opmerking over iemand die maar 1 paar koopt....
@ Sidmick, super die laarsjes van Develab! @ Debby, dat vestje heb ik ook voor Lot, ook in die kleur Ben benieuwd welk bakkaboe jurkje je bedoelt, hier waren er nog geen jurkjes. @ SLC, jammer vd ziengs laarzen, waren wel erg leuk maar die zilveren zijn ook leuk! @ Lynn, ideaal zeg dat die laarsjes overal bij passen! Ik heb voor Lisa nog geen leuke laarzen gezien, even afwachten nog.
Ja binnen zijn hello kitty sloffen niet zo erg he? Wat voor soort setjes heb je dan? Bij mij zit in een setje altijd een vestje of een longsleeve/wikkeltruitje.
longsleeve, legging en rok. Mijn eigenwijze tante roept altijd dat ze het warm heeft en wil een vest/bolero uit. En dus merk ik dat ik nu (overigens onbewust) bijna geen vestjes heb gekocht. heb ook aardig wat treggings en tuniekjes en blousjes (maar dan weer niet met druk knoop want die gaan ook uit....zucht)
nette kast Lynn, die van mij ziet er niet zo netjes uit hoor!! Hoeveelheid valt ook mee... Want jij shopt ook behoorlijk, maar verkoopt ook behoorlijk zo te zien. Dit is haar kast nu op haar oude kamer. Heb winterspul dus boven al in de nieuwe kast liggen. Nieuwe kast is nog groter 2 m breed, waarvan 1 m voor ons zal zijn om te bergen en 1m voor haar. Moet zeggen dat het cotrast ook erg verschillend is. tjee, wat heb ik veel kleur... Bekijk bijlage 170377
sorry, allergisch voor hello kitty, zelfs binnen komen ze er niet in!! Een onderbroek of een hemdje later onder de kleding wil ik nog wel in mee gaan. Een pyama voor in bed misschien!! Verder krijgt ze het niet..
@Miekje: ja jouw kast is een stuk voller!! Ik realiseerde met net dat ik ook nog 3 truitjes en 1 blouse in bestelling heb staan voor de winter, dat moet er dan ook nog bij, maar al met al heb ik 10 setjes en dan een paar losse vingino's en wat blousjes en longsleeves die ik niet heb meegerekent. Maar het is voor mijn doen heel netjes dus. Ja ik shop wel veel maar ik verkoop ook veel, en daarnaast lijkt het soms best veel wat ik shop (vind ikzelf) maar als ik dan de kast zo zie denk ik: het valt wel mee! @sidmick: vervelend he als ze alles uittrekken, Danique had even een korte periode dat ze bolero's ook uittrok, maar het ergste is het schoen/sloffen/sokken. Dat doet ze al sinds ze 6-8 maanden oud is, dat de hele dag door uittrekken, en nu dus nog steeds...zo vermoeiend...ze krijgt alles uit, klitteband, rits, gesp. Maar ze wurmt met haar voeten net zolang tot ze het uit heeft en dan zitten gesp en rits vaak nog dicht @Hello: kitty: hier nog geen interesse in, ze vind sesamstraat en de freggels leuk en poppen en duplo en haar fietsje (is eigenlijk een hello kitty fietsje maar de stickers zijn er niet opgeplakt dus de fiets is gewoon wit met roze) Ik heb wel een hello kitty badje voor in de tuin en strandbal. Maar het hello kitty plaatje zelf daar is ze totaal niet in geinteresseerd. koekiemonster en ernie daarintegen dan weer wel
weet je nog die s&d le chic jurk die iedereen bijna had vorig jaar? ik had hem en lynn ook en noa ook en nog meer geloof ik. Daar leek hij op. Maar ik vond de 86 meer op een 68 lijken en emma was er niet bij dus durfte ik het niet aan...
hello kitty: wij hebben daar een serviesje van (gekregen) en dan roept emma altijd heel blij: poesje! maar ik gebruik dat serviesje dan maar niet te vaak Ook hebben we een schilderschort met dora erop... en emma vindt die ook geweldig... nou ik ietsjes minder laarzen: ik vind 1 paar laarzen wel zat hoor... ik kan mijn geld maar 1 keertje uitgeven... en nog 1 paar lage schoentjes natuurlijk erbij voor onder een broekje ofzo.