Tuniek van bomba binnen maar die is dus te groot terwijl het vest, zelfde maat, al prima past en zeker niet te groot is...zucht Ben aan het denken hoe ik dat ga oplossen...
ik kreeg net dit jurkje van barbara farber binnen. hij is voor volgend jaar hoor maar hij leek zo klein voor 98. maar nu ze hem aan heeft zie ik het wel. ik vind hem erg leuk. let niet op dr haar en op haar boze blik
Melissa valt idd hetzelfde als Maria Ik ga de capri's in de winter met een maillot eronder dragen (nou ja, ik niet, Danique dus haha) Tuniek even vergeleken met andere dingen, en volgens mij kan ze hem volgende zomer wel aan, dus in de bewaardoos gestopt met de bolero erbij, die mouwen zijn ook nog 4 cm langer dan de bolero die ze nu draagt dus dan kan ze die volgend jaar ook nog wel dragen...
gelukkig maar lynn! ik heb een melissa besteld in 98. Voor volgend jaar. Met een maillot eronder is idd ook leuk! De nina vind ik ook leuk maar die hadden ze alleen in 98 en dat is dan te groot.
wie had zich nu ook al weer opgegeven met zijn dochter bij een modellenbureau/ klerenfotoshoot? heb je al wat gehoord? Nu zijn zeker de 3 weken voorbij
Vandaag TDDB -set binnen gehad. En ik ben echt blij verrast. Had nog nooit wat van dat merk besteld, behalve uit collectie van vorig jaar paar weken terug. Het valt dus heel soepel. Ik heb maat 104 besteld, het is stretch, dus dat gaat zeker passen volgend jaar zomer bij mijn dochter. Op de foto lijkt het roze,maar het is echt rood,komt door de lichtinval bij ons. Het shirtje heeft ook hele mooie broderie bloemen, wat je niet kon zien op de foto van Kleertjes. En het shirt zelf neigt meer naar champagne dan naar off-white, dus mama is weer helemaal blij Ook de S&D-jurk binnen gekregen, is mouwloos, moet ik maar eens goed over nadenken wat ik daar nou onder ga doen. Zoonlief een wit-blauw Pointer shirt, altijd goed Pointer
hier zelfde probleem als tesske. schoenen zijn 3 dagen onderweg geweest, eindelijk bezorgd.... bij de buren die niet thuis zijn. grrrrr
ahhh jingels te leuk! Ja mooi is het van TDDB vind ik ook. Alleen valt wel klein vind ik. Knuffel tesske en Dj momo...maarree...jullie is teminste bezorgd. Mijn 4 funky flavours nog steeds niet!! Enne op de site staat nog geen verandering in order. Ben zo bang dat ik ergens aan een nep site zat of dat ze me straks moeten mededelen dat hij er niet meer is...
@jingels: leuk!! Ik heb ook zo'n broderie shirtje van TDDB, een andere dan jij hebt, maar hetzelfde stofje. Ik heb het setje gisteren nog even bij haar aan gehad, het is best een druk setje maar toch ook wel heel leuk! Ik heb voor volgende zomer maat 92 ervan... s&d is ook mooi!
Van TDDB bedoel je? ik heb het aangepast, rokje is echt nog groot en shirtje is ook nog wel groot alleen de bolero zou ze al snel aan kunnen maar ik heb gemerkt dat bolero's niet zo heel veel veranderen als ze een maatje groter worden, behalve de mouwlengte...
ik had ook wat leuks gezien van tddb maar niet besteld. slc hmmm ik vind die jas niet zo leuk eerlijk gezegd. Zowel voor een meid als een jongen niet...
Ik denk als je een stoer meisje hebt met heel blond of heel bruin haar, dat het dan leuk staat. Ik zou dat jasje dus zelf niet kopen. Mijn dochter heeft dan wel bruin haar,maar ze is er geen type voor. Ik denk dat het jasje leuk staat op een witte capri met een paar leuke witte sandaaltjes eronder, en dan onder het jasje het onvermijdelijke witte blousje
mijn spullen zijn vandaag 2e keer aangeboden maar heb de bel niet gehoord nu moet ik het in alkmaar 40 km verderop van een afhaalpunt ophalen kutzooi
Wow meiden wat hebben jullie weer veel geshopt! Wat een superleuke dingen zeg! Hier eigenlijk een hele dikke vette shopstop, maar kon dit jurkje voor mijn oudste niet laten hangen http://www.woods.nl/product/small/20110530/c_16206028_0001.jpg