heeeel erg bedankt voor de code kus enn ik heb m besteld heb m amy-lynn laten zien en ze vond m leuk en papa vind m ook gaaf mama moet maar wennen aan de achterkant
ga bij mijn vader ook nog even wat bestellen met de zalando code hihihihi dan betaal ik hem wel weer terug
volgende x maar gewoon groupon codes doen meiden? leuke jas is die rood met witte!! super schattig dat bengh topje. Ben even aan t neuzen daarzo.
slc ja ik had die groupon code gemist... djmomo die jurk vind ik ook leuk, maar eerst nog meer afvallen hier zo gaat het hier over hydrofiel luiers... hmmm ik heb gewoon witte (en gekleurde van de hema). Gewoon van de prenatal volgens mij en een hele berg gekregen van mensen. Ik gebruik ze wel veel maar voor mij is een hydrofiel, een hydrofiel
leuk is tie hoor! vond m ook super alleen niet in haar maat meer heb je m bij kixx vandaan? of heb ik nog een kans ergens anders?
Hij is idd van Kixx!! Voor een betaalbare prijs, want 179 zou ik nooit voor een jas betalen... Hij valt wel ruim!! Ik heb de mouwen moeten omslaan.
www.groupon.nl kan je je inschrijven en krijg je elke dag een aanbieding. Ik heb al een bioscoopbon voor 2 euro (een bon van 7,50) een hunkemoller bon, waarde 20 euro, kostte 9 euro. Een ebaybon, waarde 15 dollar, kostte 9 dollar. Ik vind er leuke dingen tussen zitten!
maar...lees de kleine letters!! heb toch factuur van zalando. Pfff gelukkig toen kwam daarnet de waterschapsbelasting binnen. 270 euro. Hoppa!
slc o dat soort dingen als de waterschapsbelasting die merk ik nooit. Die gaan gewoon maandelijks met de vaste lasten naar een rekening zodat er altijd voldoende op de rekening staat als het zo ver is. Dat geeft wel een heel vrij gevoel...
ja gelijk maar betaald. Ben er weer vanaf. Doe niets maandelijks. Ja als je de ziengs nieuwsbrief neemt krijg je 5 euro korting maar je moet geloof ik wel een bepaald bedrag schoenen kopen. Laarsjes zijn terug en ben gelijk rond gaan kijken. Gevonden leuke schoenen! Ik wacht tot eind aug om ze aan te schaffen. Gattino . (Grijs) - Meisjesschoenen - Kinderschoenen - Online Schoenen Winkel / Webshop deze zijn nu mijn favoriet! house of shoes heeft dat merk ook en laat ik daar een kortingscode van hebben. Alleen het model hebben ze nog niet. by the way 50% korting 4funkyflavours baby- en kinderkleding shop Voor je jurkje elfje.
Hoeveel procent korting heb je van de house of shoes? Ik had nl bij de Ziengs Twins laarsjes gezien. Staan op de site voor 49.95 maar als ik ze in het winkelwagentje leg zijn ze 79.95. Die laatste prijs klopt ook. Bij de House of shoes hebben ze ze ook.
Net mila haar winterjasje nog eens gepast.. Is maat 62 van noppies, vind hem nu zelfs nog ruim zitten, denk dat ze m volgend jaar ook nog aankan Nu nog op zoek naar een iets netter jasje!
heerlijk michelenn poppetje Gelijk heb je hem gewoon weer te gebruiken. Oja iemand vroeg me eerst een keer over feetje in boetiek baloe. volgens mij OTM of futeremama...was iets met mama. Ze hebben de collectie nog niet binnen.