Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Thanks Lynn, ga binnenkort wel weer eens een keer kijken.

Vind het altijd zo lastig. De nieuwe collectie komt altijd druppelsgewijs binnen, maar het is ook zo weer weg. Moet er dus snel bij zijn, maar heb ook geen zin om er drie keer in de week voor de deur te liggen :D

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red; hier vielen de blazer mouwen 86 wel redelijk oke, maar was de blazer zelf wat krap rondom de buik.
    Ligt eraan waar je het gekocht hebt of het retour kan, moet je even op de website nalezen.
    leggings z8 vallen hier ook altijd heel erg groot!Die had ik altijd een maatje kleiner.

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zag net trouwens de nieuwe collectie van Z8 online: Meisjes kinderkleding - Schweigmann kinderkleding

Ik vind die trenchcoat/blazer echt leuk. Maar wel een beetje prijzig voor een tussendoor jasje...denk dat ik die dan in de uitverkoop voor volgend voorjaar koop ofzo

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: je hebt helemaal gelijk, bakkaboe vliegt ook de deur uit, overal kopen ze ook maar 1 maat van in, echt vervelend is dat!
    Voor mij is die winkel wel redelijk in de buurt, als ik naar centrum rijd dan kan ik er altijd wel even kort langsrijden, en ik moet minstens 1 x per week wel even in spijkenisse zijn. Deze week toevallig moest ik vandaag een longsleeve terug brengen die kapot was (en dus gelijk weer wat nieuws zag hangen ;) ) en woensdag moet ik er naar de tandarts, dat is ook precies daar toevallig, dus kom ik er twee keer.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Zo79: zat ook net al bij schweigman te kijken, die tenchcoat is ook een borgvoering, dus ze hebben die nu als 'borgvest'
    Ik vin dhem wel leuk, maar een beetje saai aan de buitenkant en zeker voor 65 euro vind ik hem te duur eerlijk gezegd...dan had ie wel wat opgeleukt mogen zijn!

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Lynn, ja, 65 euro vind ik ook een beetje te gek worden. Als hij de helft van de prijs is klinkt het al het wat beter en dan vind ik het wel een leuk voorjaarsjasje voor volgend jaar ;)

Voor mij is Vd Ven ook dichtbij, zit er binnen 5 minuten. Maar nu is het vakantie dus dan moet ik 2 kinderen optuigen om er speciaal heen te gaan. Merk toch dat ik dat wat minder snel doe. Straks als de oudste weer naar school gaat kan ik meteen als ik haar naar school heb gebracht doorrijden, dat scheelt weer in moeite haha.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Oh ja, net even gekeken. Ik had vorig jaar zo'n gevoerd donkerblauw vest van Z8 voor Luc, ideaal, hij draagt hem nu nog (hij is er zelf gek op, wil die vaak aan), maar hij begint echt te klein te worden.
    Die vesten die ze dit jaar hebben zijn niet in de kleuren waar ik van houd en bovendien belachelijk overpriced. Ik heb oma al gevraagd om zelf maar een donkerblauw capuchonvest zelf te maken, die zou op zoek gaan naar een patroon. Heeft iemand die ook graag naait zo'n teddy/borg gevoerd capuchonvestenpatroon nog toevallig? Je denkt dat het heel simpel is, maar ik zag ze vorig jaar ook niet veel of van lelijke kwaliteit/kleuren etc.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kijk nog eens en vind hem eigelijk toch ook wel voor de winter kunnen... leuk heb ik weer wat voor mijn wintercollectie. Ik had nog niet zo heel veel...

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Met blauw erbij kan het zeker voor de winter! leuk!

Ik heb nog een oude collectie z8 grijs met stipje stroken rokje gekocht, voor naar kdv van de winter.

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

debby> helemaal leuk voor jou meisje.
    Kan makkelijk in de winter hoor.

zo79> eerlijk gezegd ga ik bij z8 gewoon niets nieuws halen. Mij te duur voor de leukste dingen.

Z8 retour> had jij geen brief bij je bestelling? Daar staat alles op. Alleen de verzendkosten daar heen moet je zelf betalen.

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    ja jurkje is ook van Bakkaboe ja. Geloof dattie 8,95 was.....:D

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ook leuke kleertjes Lynn, dat rokje had ik hier ook gezien, de bolero's weer niet....:9 raar he, dat dat zo per winkel kan verschillen, wanneer ze dat binnen krijgen. In gedeeltes, zo lijkt wel.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Leuk jurkje Debby!

Hier vanmorgen ook weer bij vd Ven geshopt, alles voor Lot dit x.
    *Rokje van Lynn in roze en zwart (zwart hadden ze overigens nog een 86 hangen, de roze had Lynn natuurlijk al)
    *Ook die fuchsia bolero (+ grijs besteld)
    *Een zwarte en roze bolero, volgens mij had Lynn die ook ;)
    Vind alleen die blauw bloem erop niet zo erbij kleuren dus die sloop ik er wel af denk ik.
    * Zwart/grijs jurkje.
    * Grijs vestje
    * Antraciet legging
    * zwart basic shirt.
    * sokken
    Oja en een legging voor Lisa.

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Diddle: hebben ze die jurkjes binnen?
    is dat die mispoes ook heeft?
    welke maat heb jij genomen? Denk dat ik vanmiddag dan nog ff daarnaartoe ga, voordat die weg is!

Die bloem is er hier ook afgesloopt ;)

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nee, is weer een ander jurkje, hadden ze gister middag binnen gehad. Die van mispoes hadden ze (nog) niet.
    Ik heb alles maat 80, alleen dat roze rokje maat 74.

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh oke, nee dan hoef ik niet in de auto te springen :D

Dat zwarte rokje heb je die wel in 80? heb je dat al gepast, hoe vind jij hem? Ik heb hier 86 genomen, die is nog wel wat lang zeg maar.
    En zie ik een maillot in die kleur roze? hadden ze die ook nieuw binnen?

En dat roze rokje, hing dat er nog in 80?

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Herfst wat draagt je baby&dreumes: allemaal kindjes in dezelfde bakkaboe setjes hahahaha :D

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nee, het roze rokje hadden ze niet meer in 80, dus daaro die 74 genomen, past ook nog goed hoor.
    Zwarte wel in 80 genomen omdat ze er dan iig heel de winter mee kan doen, desnoods gerbuik ik die pas het 2e deel vd winter.
    Hij is idd wel wat lang maar Lot heeft best wel een buik ;)

Maillot is een legging en is voor Lisa ;)

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oja oke :D

Ik zat ook te twijfelen die zwarte te nemen maar heb het niet gedaan ken mezelf, raak te snel uitgekeken op een rokje als ik er 2 dezelfde van heb...

Deel Deze Pagina