Nou ..eeehhmm.. Kom er niet wekelijks hoor, woon er een half uurtje vandaan. Maar ze hadden nog veel meer leuke dingen, maar wil nog even wachten totdat er wat meer binnen is. Nu nog veel opruiming.
Ha Shopaholics! Ik meld mij hier ook, lees al maanden mee en geniet helemaal van jullie hobby om jullie kindjes mooi aan te kleden! Ben minstens net zo erg...zeker voor mijn meisje! Ik ben vooral fan van Bengh en vroeger ook veel Jottum gekocht...Ik heb een heleboel Bengh kleertjes die mijn dochter niet meer past, maat 98-104, en voordat ik het op marktplaats zet, zijn er geinteresseerden? Ook heb ik van mijn zoon een aantal mooie overhemdjes van Ralph Lauren en mooie polo's. Zijn er dames die dat leuk vinden? Ik hoor het wel!
Lynn ja ik vind het ook iets donkerder vallen, maar wel mooier! Ik vind het ook leuk als setje, niet te fel en ook niet te rustig. Mooie combi voor de afwissling toch? Wij neigen toch al snel naar rustige kleuren, dus dan is dit wel even leuk om ertussen te hebben. Mirell ja het is een s&d le chic jas!! Jingels leuk geshopt!! catimini vest vind ik leuk! Slc Dank je! die andere versie wil ik ook voor Danique! die vind ik ook zo mooi.
en Debby ook! Ik denk soms echt als ik de kast van Julia opendoe, kan echt niet! aar gelukig hier medestanders die het net zo leuk vinden.
Ha Mirell, ik heb van Bengh een skinny jurkje, donkerblauw met diagonale strepen met bijpassend rood vestje, een silk bloemenjurkje, een oranje vestej met paarse lovertjes, een beige jurkje met bloemen, een strokenrokje, een spijkerbroekje, een paars tuniekje met strik, een donkerblauw bloesje met trompetmouwtjes, zo even uit heet hoofd, allemaal maat 98-104.
@Spiffy, welkom! Mijn dochtertje is ook net uit die maten aan het groeien, dus dat schiet niet zo op , bovendien heeft ze nu echt genoeg kleding, nou ja, bijna genoeg dan... Helaas was het jasje wat ik voor Luc wou van H&M al uitverkocht, nu vind ik dat houtje-touwtje jasje van Noppies wel leuk, heeft iemand die al, ik wil graag weten hoe hij valt.
Ik denk dat het handig is dat je even foto's maakt en deze plaatst. Het jurkje met die strepen is erg leuk als het de skinny is. Maar ik heb al veel bengh a.s winter... maar misschien heb ik nog wel interesse.
@Sylvia: ja precies, even wat afwisseling he? @Spiffy: hier had ik ook wel heel erg last van: oei heb veel te veel, dus deze winterinkopen heb ik het anders gedaan, ik moet verplicht zuiniger doen en mag niet meer zulk heel duur spul kopen tenzij in de sale...en heb me daar tot nu toe netjes aan gehouden. Als je nou in je albums een album aan maakt met foto's wat je te koop hebt (zoals in mijn album, kijk maar eens) dan kan iedereen zelf even kijken wat je te koop hebt. Ik persoonlijk geen bengh of ralph fan, wel een jottum fan @Zo79: dat vind ik ook een hele leuke jas!
haha, Lynn, ja erg he. Ik heb in de zomersale bij Kleertjes.com een godsvermogen uitgegeven voor volgend jaar, vooral voor mijn zoon. Heb nu voor aankomende winter 1 mooi setje van Bengh van de nieuwe collectie en voor zoonlief al een heel mooie Vingino baseball jack, heel gaaf
Ik ga morgen eens kijken hoe dat met album werkt, moet ik vrienden zijn met mensen om in hun album te kijken? Ik schrijf eigenlijk nooit actief, lees alleen maar mee. maar vind dit zo'n leuk clubje dus alls ik af en toe me mag schrijven?