Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden voor jullie opbeurende woorden...
    ik durfde het gewoon niet uit te spreken al die tijd, maar ben er idd gewoon nog niet aan toe...
    Ik voelde me toch ook een soort van gepusht omdat iedereen om me heen de kindjes heel kort op elkaar heeft, en ik ook de jongste niet meer ben, mijn man ook niet...
    maar nu heb ik toch eventjes wat rust, en idd we zien het wel, en als het bij 1 kindje blijft, ook goed, we zijn gelukkig zo en wat mij betreft blijft het zo...en wie weet gaat het wel kriebelen en misschien ook helemaal niet...

@zo79: leuk die manteltjes! Hoe duur was diegene die jij dan op het oog hebt?
    Nou dus die van h&m niks aan, oh mooi hoef ik daar ook niet meer te gaan kijken...
    Nou ik denk er nog wel even over, het jasje moet ook wel geschikt zijn om mee buiten te spelen eigenlijk...misschien ga ik morgen wel ff naar de bijenkorf...

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja in purmerend kom ik nog wel eens zo af en toe
    gezellig stadje vind ik
    en die mim-pi winkel daar kun je bijna je kont niet keren maar ze hebben wel een heleboel:)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    stuurt ze het naar mijn adres op of de jouwe

ja mensen debby shopt voor luie mirella(komt nu net bed weer uit)
    wat erug he!!!!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    JA ZE IS INDERDAAD ERG AARDIG
    onder de toonbank trok ze meteen het boek met mim-pi winter vandaan toen hing nog maar net de zomer in de winkels

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    naar jouw adres. Zit dan een factuur bij die je zelf kan betalen.

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Degene die ik op het oog heb is 80 euro. Jammer genoeg wel iets duurder dan die kleine maatjes, maar ook weer niet schrikbarend duur.

H&M vond ik niet zo veel aan, maar misschien vind jij het wel wat. Hier staan van die wijde, korte manteljes gewoon niet, daar verdrinkt ze in. Maar de stof was op zich niet verkeerd. Ik heb trouwens alleen de zwart wit geblokte gezien, niet de zwarte!

O ja, ik hoorde trouwens vandaag dat BB Boulevard failliet is...wist je dat al?

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    en ik ben het ook eens met Jingels!

Wij hebben het gister avond der nog er over gehad.
    En bij ons begint het ook te kriebelen.
    maar we willen nog even wachten tot de kids op school zitten.
    zo dat ik alle tijd in het kleintje kan steken.

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ben vandaag even wezen kijken naar persival maar dat wat er hing werd ik niet warm van.
    Heb wel een leuk vestje/jasje van dzine (?) gekocht.
    Oh en twee dik linnen pantalons van dirkje en een jeans van persival.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik was er gisteren nog en toen waren ze aan het verbouwen, ik mocht niet naar binnen, vrijdag zouden ze weer open zijn zeiden ze...dus misschien is het overgenomen door iemand anders? Ze waren nieuwe stickers op de ruiten aan het plakken maar wel gewoon nog dezelfde naam hoor, alleen andere kleuren logo (groen en rood ipv dat roze met blauw)

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Lynn, het wordt een Babydump hoorde ik.

Ze beginnen morgen met allemaal kortingen begreep ik. En dan daarna wordt het Babydump.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oja dat zouden die rode en groene stickers kunnen verklaren!
    Morgen allemaal kortingen, ga ik even kijken! Ga jij er nog kijken voor kleertjes?
    Ze hadden van noppies wel de nieuwe collectie binnen vorige keer dat ik er was...

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: heb jij nog wat anders leuks van Benneton gezien eigenlijk, blousjes/jurkjes/rokjes?

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Lynn, ik ga denk ik wel even kijken. Ze hadden kleding tot en met maat 92 dus dat past nog net. Kijken of het interessant is qua prijs.

Ze hadden al aardig wat van de nieuwe collectie van Benetton hangen. Heb eigenlijk alleen goed naar de jassen gekeken en verder niet echt aandachtig, dus ik weet niet precies wat er hangt, maar de zomercollectie was al nagenoeg weg, was al helemaal winter. Bij de V&D trouwens ook!

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ah dankje!
    nou maar even kijken wanneer ik dan bij bijenkorf en v&d kan kijken...
    rij morgen denk ik ook wel even langs bbb

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou... ga ik net naar moeders mooiste... zijn ze op vakantie tot morgen :p nou ja, het is zo vlak bij mijn moeder, daar kom ik nog wel een keer. Wat ik in de etalage zag is het een klein winkeltje maar met mooi spul. Ik ben daar echt al 100 keer langsgelopen maar ze zitten een beetje uit de looproute zeg maar...

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik zeg een woord: herkenbaar!
    Ik wacht hier tot ze op school zit. En als ik dan nog zou willen en het zou mogen kunnen en leeftijdtechnnisch kan ik het aan. Ben dan pas 32 maarja;)
    Als ik me heel goed voel zeg ik JAAA nu meteen! En als ik weer een dip moment heb zeg ik: no way hosé ;)

17. Sweetlakecity

zal je eens zeggen. Wilde eigenlijk NOOIT kinderen (ik werkte met kinderen maar een van mijzelf.:$ moest er niet aan denken. MAar ik had een mega overgeeffobie en ben juist uit de kinderen gegaan om dat dus. Dacht alleen maar ze gaan ..... nouja dat dus)
    Opeens kwam het gevoel ik wil een kindje. Ook uit liefde voor mijn man. Ben dolgelukkig en zielsblij met haar! Maar het gevoel van nr 2 heb ik dus zoals ik daarboven bij lynn al zei, af en toe. Tot die boze buien weer opkomen.

18. Sweetlakecity

JAA hier ook! Vriendinnen die praten over kindje nr 2. Vriendinnen die zwanger worden. Ik ben ook zo bang mijn dochter wat te kort te doen.
    Al zeg ik wel: dan wordt ik gewoon die leuke mama die zegt: neem je een vriendin mee op vakantie. :p

19. Sweetlakecity

Hier hadden ze geen z8 in de winkel. Wist trouwens niet dat je het uitspreekt als zacht. Weer wat geleerd.
    Wel van de zomercollectie een legging gehaald om mijn setje compleet te maken.
    En...jaaa....ik was verkocht op een blazertje/vestje van nono.
    Zal hem zo eens zoeken.

Ook mijn HIP laarzen zijn binnen! Heeel heeel leuk! Alleen laat in het gespje even een extra gaat prikken want ze zitten wel heel strak om die worsten benen van mijn kind.

20. Sweetlakecity

Schattig knalroze vestje met capuchon van het merk NoNo | Kixx Online kinderkleding & babykleding
    moest een maatje 116 nemen!!!! hij viel zo vreemd. Nu is het een 92/98 maat.
    Maar hij staat te scheetig!

en de laarzen van HIP
    Hip Laarzen - Zilver - Zalando.nl
    ze zijn nog stoerder dan op het plaatje

ps: ik heb mimpi zomer 2012 gezien bij haar. Hihihi.
    Heeeeel heeel leuk en liefelijk. Met heerlijke roezeltjes in de kleure zacht roze en blauw. Mooie kleur paars wat iets stoerder aan doet. Komt goed met mimpi...:)

Deel Deze Pagina