@sweetlake: ahhh leuk ben benieuwd naar mimpi volgend jaar dan! Leuk vestje en mooie laarzen! Tnx voor je berichtje, 'gelukkig' dat er nog iemand mij een beetje begrijpt/het gevoel herkend...
in de winkel waar ik vandaag was. Ze trok me letterlijk over de toonbank toen ik zei dat ik de mimpi collectie niet leuk vond. Hahaa ze zei meid het komt goed kijk maar
@slc, gave laarzen,erg mooi, vestje trouwens ook. Zaterdag nog maar even kijken bij Bertus of ze al meer binnen hebben en we gaan volgende week toch naar de stad ( lekker met z'n 2-en, heerlijk) kijken of daar nog wat leuks te vinden is. En kijken voor cadeautjes voor Evi d'r verjaardag. Playmobil wordt het, vind ze helemaal leuk.
Hee allemaal, Jullie zijn zo actief, hou het nauwelijks bij Leuk slc van mimpi, maarja, het wordt eerst toch echt winter Hier is de garderobe redelijk compleet, bij alles wat ik nu zie denk ik 'o, zoiets heb ik al' Nog wel op MP een little feet tuniekje / jurkje gekocht (6,-) en vandaag een zwarte legging bij h&m. voor bij een zomerjurkje en daarover komt dan een fuchsia Jottum bolero. Kan ze die mooi doordragen. Moet alleen nog een spijkerbroekje erbij hebben denk ik maar kan later wel. Was nog even in de Tuunte vandaag omBakkaboe te kijken maar ze hadden hier nog maar heel weinig. Heb gekeken naar het jasje blauw met stippen maar vond de kwaliteit toch wel minder hoor. Zag nog wel een leuk roze truitje en dat overslag jurkje maar niet de rokjes die jullie allemaal hebben. Lynn, lekker toch dat het nu rustig is voor jullie! Het is ook niet niks hoor, nog een kindje. Vind het heftiger dan gedacht. Gelukkig is ze bijna 1! Vraagje nog, heb een paarse winterjas van Cakewalk met roze voering. Welke kleur sjaal/muts zouden jullie daarbij doen? Met roze vind ik zo heftig dus ik dacht aan grijs... Al ergens gezien?
ik vind trouwens die next winkel wel leuk. Ik ga in december naar london, dan ga ik daar eens kijken!
ik stond met haar te praten was toen mim-pi zomer net uit was in de winkels en toen zei ze ja van de winter veel met zwart en felle kleurtjes en toen liet ze het boek zien ze is vriendinnen met de eigenaresse van mim-pi die komt uit Bergen. ja en ook deze vrouw heeft geklaagt over de rare groot uitgevallen modellen van jurken daar had ze veel klachten over gekregen en dat is zeker waar!! mim-pi valt vaak erg wijd en dan weer supersmal(jasje vorig jaar met poes)
ja zag het. Wilde maar 1 truitje om daar nu verzendkosten voor te betalen. mirell> hahaa waren wel 2 verschillende winkels. Ik was hier in sweetlake. Misschien staat ze wel op 2 plekken. LOL! Heel amikaal mens is het. MAar heb mimpi jurkje vast gehad maar die valt en ziet er ook vreemd breed uit. Trouwens het merk cleasens wat in de zomer leuke jurkjes had heeft dat ook een wintercollectie?
Heb me in de winkel zitten verlekkeren aan dit rokje: http://shop.paradesk.nl/images/pro_473_119051_0_0.png met bijpassende rozen legging. Ik vind dat weer heel leuk. hihi
ooit vroeg iemand over mooie rompers IK zie nu deze MamboTango, basis ontwerpen in verschillende kleuren, perfect te combineren! Vind die overslag rompers wel heel mooi. Handig bij bepaalde kleding met nekjes.
maar draagt ze nog rompers dan?? Amy-lynn draagt al best lang niet meer en nu met zelf naar wc gaan is het ook niet meer zo handig moet ik zeggen