Hier vond ik weer zwanger worden ook heel spannend hoor. Het gevoel riep ja, maar allerlei zaken eromheen zoals werk, gezondheid, financien deden me twijfelen. Maar ik kon me gewoon niet voorstellen dat het bij Sam zou blijven dus dat hakte de knoop voor mij door. En nu ben ik dolblij dat er 1tje bij komt maar ook bang voor hoe het zal gaan straks en de drukte van 2 kids, maar als ik zie hoeveel mama's dit doen denk ik, dat gaat mij dan ook wel lukken!
Hihihi helemaal off-topic, 1-2-3 of 6 kinderen, ieder moet doen waar ie zich goed bij voelt, en voor zichzelf bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben nu 3 kids, en zelfs nu kan ik nog niet voor de 100% zeggen dat we compleet zijn, vraag me af of dat gevoel ooit nog over gaat?? Want waar stopt het anders?? On topic: kan maar niet een winterjas vinden voor de oudste... :S Nu hoeft dat ook niet a la minute natuurlijk, maar ik zie vooral van die glanzende jassen (snappen jullie wat ik bedoel?) en dat vind ik persoonlijk voor een jongen toch echt wat minder leuk.....Hij vind dat trouwens zelf ook niet mooi.
@meerkindjes ik had zelf sterk de wens en had gelukkig een hele makkelijke zwangerschap dus dacht echt dat doe ik zo nog eens. (bevalling iets minder maja). Tweede zwangerschap was zwaarder maar te doen. Mijn man had veel meer twijfels vooral omdat hij de babytijd gewoon echt wel zwaar en niet zo leuk vond. Hier heeft het dus ook wat langer geduurd, 3 en een kwart jaar verschil in leeftijd maar vind dat wel prima hoor nu. Ik kan me heel goed voorstellen als het allemaal niet makkelijk is gegaan dat je twijfels hebt en geen zin hebt om het mooie leventje dat je nu hebt weer op zijn kop te zetten. @gewichtkindjes zolang je je kinderen gezond te eten geeft is het goed toch? Mijn zoon is altijd smal (licht) geweest, toen hij baby was kreeg ik daar wel commentaar op (niet genoeg bv enzo). maar was echt onzin, hij is gewoon heel druk en eet niet graag zoveel. mijn dochter is relatief zwaar, die is rustiger en eet heel graag. maar ze krijgt echt alleen gezonde dingen (op af en toe een liga na, dat is bij mij al snoep voor een baby). Gelukkig heb ik nu een CB dat niet zeurt en bij mijn zoon ook zei (was vorige keer weer eens van zijn lijntje gedonderd): nou, hij is gewoon erg in de lengte gegroeid, het kan niet overal in gaan zitten. Echt blij was ik daarmee, dat ze goed kijken wat hij doet en niet wat er zou moeten. Bloempje: het is ook even weer zwaar vond ik met een ukje, maar ook wel heel leuk. soms denk ik nu wel o, nog weer een keer een kleintje zou leuk zijn. maar ik durf het nu ook niet hoor, lijkt me zooo druk met 3. maar wie weet, over 3-5 jaar Ik ben nu 33 en mijn man is 40. Dan zijn we wel oud he!
hoi meiden leuk dat jullie allemaal even gereageerd hebben! @zo79: nou om 10 uur waren we bij bbb en toen was iedereen al binnen, dus ze hadden al de deuren eerder opgedaan, was mega druk en natuurlijk alles was al zowat weg (kinderwagens enzo bedoel ik dan) kleertjes: er hing eigenlijk niks dus het was belachelijk druk, echt helemaal vol met zwangere vrouwen en mensen met maxicosi's en kinderwagens...pffff nog even naar vdVen gereden en leuk mimpi-gilet-look-a-like gescoord voor 14,95 (sylvia ook voor haar Danique) Oh en er hingen hele mooie wollen grijze nette winterjassen van persival! 40 euro! Tis dat danique daar nog niet in past maar ander had ik hem wel meegenomen. 92 was al uitverkocht dus kon niet zien of ze die misschien had gepast... Bekijk bijlage 172097
als ik nog geen winterjas had had ik deze wel gekocht denk ik. dus ik dacht ik zet hem hier misschien vind iemand anders hem ook leuk. Little Feet Jas | Jijwel.nl kinderkleding van Little Feet. Helaas te duur voor als jasje erbij.
@gekje vind het een heel mooi jasje maar vind het niet echt bij danique passen en zoals je zegt, ook ik heb al een dure jas, er mag nog een goedkopere bij...
Hier ook het giletje van persival!! Ben er erg blij mee! rood shirtje vind ik er ook leuk onder staan alleen die kleur skinny vind ik er niet zo bij passen.. Maar even opzoek naar een andere. Lynn wat ga jij eronder doen? Dacht mischien ook een grijze stippen/strokenrokje van z8 voor erbij te kopen.. Verder nog 2 bonny doon leggings met 50% korting en bf maillot 2 euro gekocht!
Staat leuk Sylvia!! Ik heb boven even zitten matchen en het giletje staat leuk bij een rokje van quapi en een effen blauwe longsleeve van quapi dit rokje: Bekijk bijlage 172117 Ik vind hem niet zo leuk bij het grijze stippen rokje trouwens, wordt teveel grijs. dat grijze stippen rokje staat trouwens wel heel leuk met die fuchsia longsleeve en de antraciet bolero van bakkaboe! Dus die longsleeve is toch wel mooi dat ik die gekocht heb, maar hij valt wel breder dan de andere longsleeve's dus even passen straks.
ow oke heb je dat rokje al? Ook niet als je antraciet eronder doet? hmm dan moet ik toch nog even wat gaan shoppen voor erbij haha.
Ja dat rokje had ik een maand geleden al gekocht. Misschien dat het wel kan met dat rood van jou eronder, maar jouw tuniekje is wijd uitlopend en dan vind ik een rokje eronder een beetje te, dan is een broekje eronder leuker...capri jeans eronder misschien?
Hallo meiden, Ik Vraag het maar ff hier, Ik wil graag een winterjasje kopen voor ons meisje en nu heb ik deze gezien van dirkje, En dezie hieronder van V&D. Hoe valt Dirkje en welk jasje zouden jullie kopen en welke maat? Ik weet wel Dat R.enske gemiddeld is qua groei ze schommelt nu tussen 74/80. En dat het jasje in 80 van V&d aardig ruim viel.
zo, even lekker geshopt. ook een jeans voor mezelf (replay 37,50). en deze kon ik (op de groei) niet laten liggen voor 25,- VINGINO GRAND
olliewood 70% op jottum, cakewalk , eager beaver en pointer. oa. mooie jottum mantels voor onder 50,- maar wel meest vanaf maat 92
heb toevallig dat jasje van v&d vandaag in het echt gezien maar ik zou het je niet aanraden, vond het er niet mooi uitzien en niet echt jofel kwaliteit...verder vond ik de v&d collectie juist wel erg leuk! Dirkje valt op maat tot licht klein... denk dat maat 80 dan wel goed is voor je.
Dat is gek, misschien hebben ze nieuwe voorraad binnen gekregen? Nu is maat 80 er ook weer, en die was er heel de week al niet meer. Maar ik heb hem inmiddels al ergens anders besteld. Toch bedankt .
heb het rokje binnen van bakkaboe maar lynn welke kleur is het nou? wij vinden het meer donkerbruin dan zwart maar hij staat onder zwart