Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het rokje zwart/antraciet/roze
    ik kan er geen bruin uithalen hoor...

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

niet doen he.
    Zijn we samen vreemde eenden maar zo voel ik t ook. En de gaos die weer onstaat net nu ik alles weer snap.
    Ga nog reageren op je pb maar dit weekend even niet denk ik. Even rust en genieten thuis van alles.:D
    ben wel benieuwd naar je buggy reden?

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ben net zo vreemd als jullie ;)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell ik heb het ook binnen. Ik vind het ook zwart. Ik vond 6,75 trouwens wel veel voor verzendkosten...

Ik heb ook emma dr jas binnen. Hij is niet te lang, alleen de mouwen zijn nog wat ruim en hij valt nog wat breed. Ik denk dat ie wel goed is van de winter (en anders ga ik gillen ;))

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Tesske: oh echt? ;)

@sweetlake: nee hoor doe nog niks

en de buggy reden is niet zo heel spannend hoor haha, oh en heb ook geen buggy gekocht hoor want blijkt toch niet nodig.

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    THX, Ik denk dat ik voor het jasje van dirkje ga:)

*breekt uit*

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Nee wou daar ook geen rokje onder doen hoor, dat vind ik niet mooi. Maar een ander shirt met een rokje bijvoorbeeld.

Dat rokje vind ik ook wel leuk, maar ken dat merk verder helemaal niet. Nou ik kom vast wel wat tegen een keer, bestel dat z8 rokje als het niet staat heb ik er al een andere combi mee.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn het is toch heel normaal om maar 1 kind te willen?
    De een wil er 1, de ander wil er 2 en weer een ander wil er 6.
    Mirell wil toch ook maar 1 kind...
    Ik wil graag 3 kinderen (maar mijn man niet) maar ik krijg daar ook veel commentaar op omdat het ook niet als normaal wordt gezien...

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dj momo ik vind het best leuk dat lief! het is een beetje aan het veranderen naar mijn idee... ik zag een leuk shirtje en mutsje voor sam erin staan...

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vond de collectie winter 2009/zomer 2010 (weet niet precies welke collectie ik aanhaakte hahahaha) heel leuk, maar daarna weinig aan. maar deze collectie vind ik veelbelovend! vind de lichtblauwe polo voor jongens heel leuk, en ook de grijze winterjas voor de boys.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #3132 Lynn77, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    Nou ja om mij heen is het geloof ik normaler als je 2 kinderen hebt/wilt
    Maar goed ik begin me er al mee te verzoenen, ik vind het ergens wel een lekker idee, gewoon lekker 1 kindje en kan me dan lekker richten op leuke dingen samen doen en alle aandacht voor haar!

@Sylvia: Quapi is een nieuw merk, ik had er van de zomer al wat van, en nu dan 2 rokjes en 1 longsleeve ervan besteld.

En je vind heus wel wat voor die set, want dat heb ik ook, ik kan sommige dingen nu echt eindeloos combineren, er komt nog genoeg binnen de komende tijd!
    Oh je moet ook echt even bij v&d kijken ik zag veel leuks in de sectie vanaf 92
    Jammer genoeg allemaal nog te groot voor mijn Daantje.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik vind v&d wel echt klein vallen...
    vandaag het rokje 92 en een shirtje van v&d gepast in 92. Het past wel maar volgens mij is het kleiner dan 86 bakkaboe.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oja vind jij het klein vallen? Hmmm wat ik zo zag vond ik dat niet zo...dat rokje wat ik in 86 heb moet ik ook echt niet groter hebben bijvoorbeeld.
    En had een longsleeve in handen maar die was echt nog wel groot hoor...maar jouw meisje is ook wel iets ouder dan danique dus misschien dat je toch ook daarom al wat meer 92 nodig hebt...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn misschien omdat emma wat breder is? Ik vond echt dat het shirtje al een beetje strak zat en ik kreeg het ook best moeilijk over haar hoofd (en er zaten dus geen drukkertjes ofzo... ik haat dat!). Rokje zit ook goed maar kleiner kan ze echt niet hebben.
    Maar verschil zit er denk ik in dat Danique veel smaller is dan Emma

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja denk ook dat dat het is Debby...

17. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo weer even terug van weggeweest.. ben erg druk geweest afgelopen weken, en weinig geshopt.
    Heb wel weer allemaal hele leuke dingen voorbij zien komen! Hier helaas voorlopig geen budget om te shoppen, zeker nu ik zwanger ben van ons derde kindje. Over 1,5 termijn echo, ik ben benieuwd!

Over het aantal kindjes, ik dacht eerder ook altijd, hoe kan het zijn dat je "maar" 1 kindje wil. Inmiddels wat jaartjes ouder en (wijzer :D) begrijp ik ook heel goed de keuze voor 1 kindje. Ook snap ik dat mensen zich heel vaak moeten verdedigen.
    Momenteel ervaar ik het omgekeerde, als alles goed gaat hebben wij als de baby geboren wordt 3 kinderen onder de 3! Mensen om mij heen (wij kunnen moeilijk ons mondje nog dicht houden haha) reageren allemaal zo van : ehhh, blij mee??!! NATUURLIJK ZIJN WIJ ER BLIJ MEE!!! Brrr, dat mensen dat DURVEN vragen!

Ook heb ken ik iemand die heeft 2 kindjes waarvan 1 uit eerdere "relatie" waar dus 8 jaar tussen de kids zit... Iedereen vraagt zich af waarom... Zo is het eigenlijk altijd wel wat. Ook zei mijn VK bij de intake, gaan jullie door voor een jongetje??? Net alsof ik net zolang doorga ttdat ik een zoontje heb?! Weirddddd. Stiekum zou ik nog een meisje HELEMAAL FANTASTISCH vinden! Ach zoveel mensen... zoveel meningen... Wij doen wat wij willen, en als mensen daar raar op reageren is dat hun probleem ;P (zei ze stoer :D)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm wat een achterlijke opmerking van je verloskundige!

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je hebt gelijk ben ff naar vend geweest en ff legging en truitje bijgezocht en bij de hema een baby vestje maar die past prima;)
    vind de rok ook nog erg wijd:)

heb ook een andere kleurcombinatie erbij met een vestje
    antraciet is het volgens een vrouw is het tussen zwart en antraciet in

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ff op de tafel staan:D