@debby, belachelijk he?! En dat terwijl ze weet dat goede vrienden van ons voor een half jaar geleden hun dochtertje van 6 weken hebben verloren..(ook een "client" van hun)! Ik zei gelijk, als het maar gezond is, weet je nog afgelopen januari?! Toen damde ze wel in . @ mirell, wat een leuk setje zeg! Staat Amy-Lynn ook erg hip!
o er is nog meer bij gekomen , erg leuk allemaal! Heb je dat wollen jurkje ook bij de v&d vandaan? Heb het geloof ik nog niet zien hangen.
Lynn hoeveel setjes heb jij nou??? nieuw dan he! ik moet nu echt gaan stoppen hoor! vanmiddag wel meteen alle kleuren basisshirtjes gekocht met dezelfde kleuren leggings erbij alles weer schoon en nieuw.
@OTM: mensen zeggen zo vaak van dat soort opmerkingen...mensen denken niet na over de lading wat een opmerking kan hebben voor een ander...ze flappen er maar wat uit. Stom eigenlijk...misschien bedoelde de vk het als grapje?
ja inderdaad 6,75 was wel wat veel aghhh we hebben m ennn ik ben kleurenblind toen ik truitje erbij hield zag ik pas antraciet hoor!
Ik heb echt heel netjes gedaan, heb namelijk al mijn bestellingen van dure merken geannuleerd en heb daarvoor in de plaats 5 bakkaboe/hema/v&d setjes gekocht. Nu totaal 8 nieuwe setjes in de kast en 2 setjes die van de zomer afkomstig zijn (samen 10 setjes dus) en nog 4 vingino's en wat losse blousjes die ik ook nog van afgelopen winter had. En ik vind het welletjes zo. Ik koop nog wat nieuwe rompertjes erbij en dan zijn we klaar.
mirell staat leuk! dus jij hebt grijs erbij gedaan? Ik vind dat vestje van de hema ook erg leuk! Wonderbaarlijk hoe goed ze die maat nog kan hebben!
hahha snap je m nou elk kind is anders Amy-lynn zit ie echt nog ruim maar heeft m wel nodig voor de lengte
lynn vind het echt meevallen voor jou! Even denken wat ik heb... ik heb geloof ik 5 jurken (2 jottum, 2 barbera farber en 1 mim pi) 2 setjes van bakkaboe en 2 setjes van de v en d en de hema jurk. Dus ik denk 10 setjes (en ja...5 winterjassen, toch best wel erg...) En ik heb 3 spijkerbroeken. (1 capri vingino en 1 lange vingino en 1 van blueseven). Wat ik nog moet hebben is wat basis dingetjes. leggings,maillots etc. En wat shirtjes, want dat vind reno fijn om veel te hebben. En schoenen! (laarzen en gewone) Voor Sam heb ik 2 vingino broeken in 74 al en 3 in 68 maar die kan hij denk ik nog best lang aan. Verder nog een stuk of 10 just small broeken. Shirtjes met lange mouwen heb ik nog niet veel maar anders doe ik een romper met lange mouwen eronder En ik heb 1 winterjas maar ik wil nog een hele mooie. Ik vind deze mooi: Welcome! | kleertjes.com maar is niet de goede maat en ik zie hem nergens anders... o en ik heb de 2 herfstjasjes van z8... Ik hoef dus ook niet veel meer te shoppen. Ik wacht tot de kinderbijslag nu...
ja vond zwart echt te donker erbij kleuren maar zou ook nog kunnen hoor! maar vind het zo erg leuk samen en ja had t vestje in mijn handen en de verkoopster kan ik die zei meteen agh joh dat past nog wel en anders breng je m terug dussss heb m gekocht en hij past