van de onderste rij, die middelste jurk die is echt spuuglelijk. Die moet je onmiddelijk weg doen... (en mij dan mailen ) maar ff serieus... jij hebt echt te veel!
laatje met nog wat rokjes bolerootjes leggings truitjes jil en sil spul en dan heb ik nog veel spijkerbroekjes en ander soort rokjes enz enz moet eigenlijk alleen 2 paar laarsjes en dan ben ik klaar uhummm zeg ik nu he!
ja maar dit komt omdat ze gewoon nog heeeeeel veeeeeel past van vorig jaar ze blijft zo smal dat alles nog past tja daar kan ik niets aan doen
Mirell, wat zul jij vroeg op moeten staan, met zoveel keuze haha! Je hebt een half uur nodig om te kijken wat je nou aan wil doen hihi! Hier is het ook behoorlijk ernstig vol in de kast, maar ik heb de nare afwijking dat ik nogal snel op dingen ben uitgekeken... Vandaag id Jo gevallen, met haar dinkerblauwe BF legging ... wel jammer want er zit nu een gat in.. Byebye zwaaizwaai.. die kan de kliko in.
lelijk he die jurk maar jij hebt ook al veel wand ik heb hier ook dus spul van vorig jaar tussen zitten en ik heb wel rokjes van 2 jaar terug die nog steeds passen doe ik ander truitje op bolero erover en mooi naar het kdv toe
@Mirell: het is wel veel maar zo te zien ook veel van vorig jaar nog, dus dan valt het wel mee hoor! Oh zie jij hebt dat zwarte jil en sil rokje met die witte siersels erop, dat vind ik zo'n gaaf rokje!!! Als je die wegdoet hou ik me aanbevolen! @debby: ja ik neem deze keer een voorbeeld aan jou, ik heb nu betrekkelijk goedkope setjes nieuw gekocht en als de kb binnen is wacht ik tot de sale en dan ga ik daarvan lekker wat pompom en loff aanschaffen (als pompom past want die heeft een hele verveldne combi maat, ben bang dat danique er deze winter nog niks mee kan) En tot die tijd loopt ze hier dus wat meer in bakkaboe enzo en wat minder in dure merken, alhoewel ik nog 3 blousen jottum heb hangen, 2 jottum vestjes, een jottum rok en dan een blouse van loff(sale gekocht) en dan de jottum jas, dus ze heeft wel wat Jottum, maar alles is van de sale of van vorig jaar nog. Ik heb nu 1 paar laarsjes (komt nog 1 paar bij 1 maat groter) en 1 winterjas (komt nog een goedkoper buitenspeeljasje bij) en dan nog wat rompers erbij en dan ben ik klaar voor nu.
nou denk dat Amy-lynn dan wakker word hahahha maar ik heb vooral die 3/4 broekjes van vingino en tumble n dry een skinny zwarte vingino eigenlijk nog geen nieuwe gekocht omdat alles nog erg ruim zit en ik vind ze nog steeds mooi. wil wel een paar nette broekjes maar daar moet ik net tegenaan lopen
leuk dat ik als voorbeeld dien van de merk dingen die ik heb heb ik alleen maar outlet. Kan me echt weinig schelen... voor mij is het nieuw Ik dacht neem juist een voorbeeld aan jullie... niet alleen maar jurken maar ook wat draagbaars voor naar de peuterspeelzaal of op papa dag (papa wil alleen maar jurken aan doen als ie op visite gaat met dr want dan wil ie pronken )
Lynn dat rokje was haar afgelopen winter veel te ruim dus niet aangehad moet daar wel nog iets op hebben in totaal 12 nieuwe jurken dus die mag ik niet meer kopen
O Mirell, ik kom aardig bij je in de buurt hoor! Heb ook veel te veel!!! hmm.. schaam schaam.. heb alleen maar 2 jasjes en vest van z8. @ lynn, respect voor jou, dat je jezelf zo goed hebt beheerst.
@lynn, wat knap hoor! Ik probeer ook wel minder te kopen, en nu zal ik wel moeten.. @debby jassen.... ehh ik heb 3 kapstokhaken met elk 2 haakjes, en die hangen hier helemaal vol haha! Winterjassen/vesten heb ik er nu 8 liggen, maar wel voor de jongste 5 en voor de oudste 3. Dan nog voor allebei 2 zomerjassen en een spijkerjasje...hahah. Ik kan wel een winkeltje beginnen
heb 2 winterjassen van vorig jaar nog en een vingino body warmer nee jij wint met 5 jassen maaaaaaar ik heb nog niets gezien ook