slc, heb jij hem algespot in de (analoge) winkel? dan scoor ik er meteen maar een. voor dat tientje beter meeverlegen dan onverlegen. En ik heb wel een hele keren geskieed, en dat was eind maart. Toen hoefde ik echt geen broek onder mijn gevoerde skibroek. mss had ik wel een legging ofzo, weet ik niet meer. *ervaring verdrongen heeft.
Dames, misschien een domme vraag maar mijn zoontje zit nu nog op kdv nog een paar weekjes heb geen werk meer en ga weer studeren vandaar, maar ben ik heel vreemd dat ik de kleine man niet zijn allerbeste kleertjes aangeef naar het kdv, hij krijgt wel nette en mooie kleertjes aan verwassen enzo moet het afkloppen hier nog niet gehad. In het begin kreeg hij wel gewoon mooie kleertjes aan maar iedere keer zat hij onder de verf enzo en kreeg het er soms gewoon niet meer uit dus ben toen gewoon de h&m kleding gaan gebruiken ik had trouwens een bakkaboe broek gekregen van mijn vriendin te klein gekocht voor haar zoontje en de bon al weggeooid, die had hij op een gegegeven moment aan naar het kdv en s'middags ging ik hem halen broek weg, dit is 3 keer gebeurd en heel vreemd iedere keer als hij die broek aan heeft, nou dus niet meer zeker,
djmomo> nee dat niet. Maar ik ga zeker eens kijken. Twijfel nu of de voering dan hetzelfde is. Ik heb echt een warme voor haar. huh bedoel je dat de broek echt weg was?? Gewoon gepikt? Verruild? Zou er naamlabels in doen dan. Nee ze krijgt hier niet haar mooiste kleding aan. Daar speelt ze toch anders dan thuis.
@Marilouise, maar wat heeft hij dan aan als je hem ophaalt, niets of een andere broek? Ik vind het echt van de zotte hoor, zou er zeker iets van zeggen. Hun mooiste kleertjes trek ik ook niet aan naar het kdv, al krijg ik ze meestal wel netjes en schoon weer terug, vooral met buitenspelen kun je niet echt voorkomen dat ze wat vies worden.
neutrale kleertjes: is echt heel lastig, volgens mij kan je bij de prenatal wel wat kopen... Ik wist wel wat het werd dus heb er niet veel ervaring mee. kdv: kindjes gaan niet naar het kdv maar binnenkort gaat emma wel naar de psz. Als er kleding weg was dan zou ik daar zeker iets van zeggen. En als dat 3 keer zou gebeuren zou ik zelfs overwegen ze aansprakelijk te stellen voor de vermissing. Ik bedoel, kapot kan het gaan, vies kan het worden etc, maar als zijn kleding gewoon weg is vind ik dat gewoon raar!
Huh? kleding weg, dat is ook apart! Waar kan die broek gebleven zijn dan. Wat zeiden ze erover op het kdv?
Ricmar94 @ Wij wisten ook niet wat het werd. Neutrale kleertjes zijn er niet heel veel. Van Noppies had ik wat pakjes. Bij de Prenatal heb je wel het eea en van Feetje, Dirkje en BFC. Wat bijzonder zwanger na 17 jaar! Echt super wat zullen jullie blij zijn! Echt heel fijn voor jullie!
Het enige neutrale wat ik kan bedanken is ecru, en dat gaat natuurlijk al snel vervelen Maar als de kleine er éénmaal is het ook zo weer gekocht En waarschijnlijk zal je ook nog één en ander van de kraamvisite krijgen.
lime groen kan ook altijd?! Ze hebben hele leuke zachte pakjes bij de prenatal met voetjes en ook bij de wibra.
De broek was iedere keer weg en kwam dan uit de slaapkamer tevoorschijn, ze worden uitgekleed op de commode in de grote ruimte, dus beetje vreemd hij kwam iedere keer terug maar hij krijgt hem nu niet meer aan Ik geef altijd 1 complete set verschoning mee en die had die steeds aan dan, zometeen even opletten ander kindje had dezelfde broek aan! maar het is dus niet gek dat hij zijn supergoede kleding niet aan krijgt ow me ma heeft super voor hem geshopt allemaal hemdjes en onderbroekjes van ten cate echt mooi spul, moet het nog eventjes weg leggen al vindt die het super leuk op het potje, en ze kwam met een mooie spijkerbroek van Noppies en 2 super colle blousjes een lichtblauwe met een klein blokje en een donkerblauw/ zwarte ook een ruit echt geweldig is maat 92 maar denk dat die die wel snel past broek is maat 80 en nog groot terwijl die van heel veel al uit maat 80 groeit.
mari louise: ach als ie elke keer gewoon terecht kwam is het niet erg toch? Sorry snap je punt niet helemaal... neutrale kleertjes: ach dan koop je toch gewoon maar een setje of 5 a 6 en dan na een dag of 2 op je kraambed of vanuit het ziekenhuis (heb ik dus serieus gedaan, verveelde me dood in het ziekenhuis) surf je naar www.kleertjes.com en bestelt een hele berg. Volgende dag in huis In het begin slapen ze toch heel veel haha!
Lynn dr bakkaboe vestje was idd een stuk gekrompen in de was, dus ik speel op safe en heb die van haar genomen. Dus iemand nog interesse in het roze vestje (nieuw met kaartje) maat 80 (74 dus na het wassen) Verder net het vestje van Mirell in het roze en grijs besteld voor Lisa (Wat een na-aper ben ik toch...)
ik trek gewoon dezelfde kleertjes aan naar kdv, als die hij thuis aan zou hebben. heb hem nooit vies teruggekregen, hooguit wat fruitvlekken (silly billyz gebruik ik thuis, en heb ik thuis nooit fruitvlekken mee in kleding). mss verandert dat nog nu hij vanaf woensdag naar de dreumesgroep gaat, en ws ook de zandbak gaat leren kennen
@Lynn, hoe valt feetje? Heb rokje 86 besteld.. O,ja en een leuk shirt van wild.. Leuk merk vind ik dat.
Jip en dat is een groot verschil. die van mij was ook altijd schoon. Maar de leggings zijn niet aan te slepen. Ach ja, ze spelen lekker! Daar zijn het kids voor.
@Miekje: ligt aan welk model, ik heb een ballonrokje maar dat is hier toch al wel te kort geworden nu (86) @Diddle: heb je die v&d vestjes besteld bedoel je? Voor Lisa? @Hier bakkaboe jurkje binnen (tnx Ise) maar hij is best kort, Mispoes jij hebt hem toch ook, hoe valt hij bij jou? Iemand suggesties wat ik er dan onder kan doen? behalve een maillot of legging...vind het altijd lelijk staan als je d'r bips/luiers kunt zien als ze bukt dus...
edit: zonder rokje eronder kan eigenlijk prima, hij valt toch iets langer dus zonder dat rokje eronder
Nou, gelukkig maar dat ik dan niet ben geweest! Mijn zusje en ik wilden wel gaan voor we een lang weekend weggingen, maar uiteindelijk hadden we er geen tijd meer voor voor we weggingen. Is maar goed ook dus hahaha. Beetje korting en heel Spijkenisse loopt uit Die jas van Persival is echt leuk. Had hem net gekocht, maar hij staat toch niet zo leuk als ik gehoopt had, dus hij gaat weer terug. Ga toch voor een Benetton manteltje, die vallen altijd mooi hier, dus dan maar het dubbele uitgeven!