Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dj momo, *kijkt even naar de jongensversie* idd lekker stoer jack! DIe zou ik ook wel voor mijn zoontje kopen haha, hier 2 meiden, mar je weet nooit in de toekomst :p;).

@debby haha, ik vind m erg mooi (kijkt even alleen naar de buitenkant :cool:, maar idd hij moet wel bij de bank passen *proest*. Maar het is een kortharig ras toch? Die verharen dan toch niet zo erg? (of klets ik weer onzin, of was dat met honden die geplukt of geknipt moeten worden ;):))

@debby, snap het helemaal, gelukkig smaken verschillen maar k vind dat vest ook voor mijn jongste niet zo mooi. Mijn oudste is gewoon een stoere meid, niks poppigs aan haha. Haar staat een jottum jurk voor geen meter :D.

@mirell, hier ook de trotse bezitter van de z8 shopper, had hem vanmorgen nog mee met zwemmen met de meiden ideaal!(ivm verjaardag van de kleine meid, is beetje gewoonte aan het worden om dan lekker met het gezin te zwemmen, komen we anders weinig aan toe).

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, slc. voor z8 :) zou binnen 3 weken wat horen. Nou, wat ik hoorde binnen die 3 weken was dus al de nieuwe collectie foto's op z8-z8.hyves.nl beetje jammer. kritiek op hun eigen hyves was ook verwijderd (net als de foto's trouwens).

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  5. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

haha super he..
    Mijn man maak heel veel van die fimpjes met de kinderen en dieren enzo :D

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goed idee! dan zie je niet zo goed hoe hoog die zit als ik hem strak doe (want dat vind ik niet zo heel mooi zitten).

8. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mirell, neej hoor je bent niet gek, ziet er leuk uit! Maar 60 euro voor een shirt *knippert even met haar ogen* vind ik toch wel veel geld! En dan dat gillet ala cowgirl vreselijk :D haha. Maar ik bedenk wel dat als je zoon leuk shirt hebt van bomba http://catalog.static.kixx.nl/l/34102a.jpg zoals deze dan heb je als onderstuk aan een leuke spijkerbroek genoeg!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam

was het maar waar dat ze niet verharen haha... mijn huis zit onder af en toe (twijfel twijfel...) Jammer dat je geen jottum meisje hebt maar stoer is ook leuk (maar ik ben wel echt een jottum moeder...)

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

moest je je frustratie kwijt ;)
    en jij nog die hyves aan ons promoten. :p

11. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    klopt debby heet ook frits :D

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je bent gek maar dat wist je toch al... prettig gestoord zullen we maar zeggen ;)
    nee ik vind het echt wat voor jou. Die stippeljurk vind ik ook heel leuk en die rode jurk. Maar past niet bij emma denk ik, is te strak en dat staat haar niet zo.

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hee, bij Kixx hebben ze veel meer dingen. Daar zie ik idd wel veel meer leuke jurkjes en longsleeves tussen staan!

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, ik heb ook nog een jottum meisje hoor :D alleen vind ik die jurken pas echt tot zijn recht komen als ze kunnen lopen. En dat kan de jongste nog niet, maar denk dat er zeker voor haar ook wel wat jottum komt hoor ;)
    En het voordeel van 2 totaal verschillende meiden is dat ik steeds weer wat te shoppen heb, want wat de ene leuk staat hoeft de ander helemaal niet te staat *heb ik lang over na moeten denken hoor :D, kan ik lekker blijven shoppen haha*

15. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja heb ook nog een leuk spijkerrokje van Lief! gekocht met 50% korting maar kan ff geen foto vinden..

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    was niet mijn kritiek! bij andere dames zat het kennelijk echt hoog :D

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  18. He ja, je hebt gelijk! Vond het echt een jongensding????

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja typisch, ik vind de voorkant wel echt voor een jongen (of een stoer meisje) maar misschien door de achterkant toch wat meer meisjesachtig door dat gesmockte.

Deel Deze Pagina