Ja ik heb hier nog heel veel maillots van afgelopen winter, sommige 86 of groter dus die past ze nog prima, de 74-80 past ze ook nog wel maar die draagt ze gewoon als we in huis zijn tot ze er niet meer uitzien en de vuilbak in mogen. Dus ik heb maillots nog even genoeg, maar die vrouw in de winkel zei ook wel dat die steeds opnieuw binnen komen, moet dan alleen in de goede maat nog even zo'n roze bijhalen. En ik haal denk ik nog zo'n lichtgrijze bij, heb er nog wel 1 liggen hier, nieuw, maar is idd wel handig die extra te hebben.
Biu vorig jaar werden de maillots dus niet meer bijgevuld!! maar in de kleine maatjes was er geen fuchsia. Vooral in Lisa dr maat waren er heel veel.
een bunker zou op zich wel kunnen. Maar is erg krap (vind ik...). Vooral met erin en eruit doen is niet veel ruimte vind ik, om dan zo een bunker te gaan priegelen lijkt me niet al te handig (of vergis ik me?). Ik heb trouwens wel een shelter, misschien dat ik die eerst een probeer. Hier een foto van mijn wagen dan krijg je een idee.
Oh echt? Nou ja zo erg is het niet haha want je kunt overal wel maillots halen heb ik gemerkt, vorig jaar sloeg ik ze ook in als een gek met gevolg dat ik nu nog de kast vol heb Dus dat kan ik beter niet meer doen...zelfde met leggings, ik had voor de zomer echt heel veel leggings, de helft heeft ze niet gedragen...
Ja, ik kon vorig jaar halverwege de winter dus ook geen rood maillotje vinden in haar maat, of kleinere maatjes, of van dat oranjerood, maar ik wou gewoon rood, vergeet het maar. Dus nu zag ik een rood maillotje bij Jola voor 3 Euro en die heb ik gelijk meegenomen.
Idd sommige kleuren zijn wel moeilijker verkrijgbaar (felblauw bv voor Lisa0 Ik zat ook te twijfelen bij een rood maillotje/legging voor Lot want die zag je vorig jaar idd bijna niet. maar goed ze heeft nog helemaal nix roods voor vd winter.
@debby: heb nooit maillots gebruikt voor mijn zoon. Nou dames ik ben wel toe aan wat nieuwe collectie´s, en jullie
ik twijfelde ook over die rode, maar ik heb bij het rood/grijze setje 4ff en taille o/bomba al in allebei de kleuren een bijpassende legging...en wil niet weer veel te veel inslaan en dan de helft niet gebruiken...
jup, zit te wachten op chaos & order oh, als iemand nog een nette zwarte pantalon maat 86 ziet, zonder al te veel poespas, geef even gilletje
Hahaha, ik zeg toch ook niet dat er gekocht hoeft te worden... alleen maar kijken*doet braaf handen op de rug*
Ja, en ik ben op zoek naar een donkerblauw capuchonvest met teddy gevoerd voor een normale prijs (dus geen 55 Euro zoals ze nieuw bij Z8 kosten), maat 92.
ik ben wel benieuwd naar s&d le chic maar ik ga niks kopen meer hoor. Vind het wel even goed zo. Ik wacht tot de kinderbijslag komt 1 oktober en ik ga me er deze keer echt aan houden. Ga wel van te voren al een beetje kijken voor laarsjes en zo maar ik koop niks.. meiden die bang zijn dat maillots op zijn in de juiste kleur: op www.sokkenmarkt.nl hebben ze het hele jaar door 35 verschillende kleuren... wacht ik zou de link ff zoeken voor jullie: Maillot baby kinder effen/uni naadloos!! in 35 kleuren(per 1 st.) - Online sokken, pantys, kniekousen, leggings, maillots kopen ik vond de kwaliteit best goed en geen verzendkosten boven de 20 euro.
fuchsia maillots had ik trouwens bij de hema vorig jaar. Had mazzel, waren in de aanbieding 1 euro per stuk. Helaas zijn ze nu te klein.
jo79 ja die vallen redelijk normaal. Maar ze raden aan om bij twijfel een maat groter te nemen en dan evt te laten krimpen in de was... ik had vorig jaar maat 80-86 voor emma (emma had toen ook 80-86) en die vielen gewoon erg goed. haha die teensokken... vind ze wel hilarisch... maar niemand die dat draagt denk ik
Debby, bedankt voor de link, altijd handig. Ik heb vorig jaar wat Oilily- maillots ingeslagen tijdens de sale voor dit jaar. Heb er denk ik een stuk of 6 : 98/104 De V&D maillots vind ik erg fijn, dus daar ga ik er zeker nog wat van bij halen.
Ja dat verkooppunt zit een paar straten van mijn werk vandaan dus dat is 3 keer in de week even naar binnen lopen tijdens de nieuwe collectie! Ze kennen me al ik kon het toen ook niet vinden dat het daar zat.. Maar lief dat je het zegt!! Dus jij gaat binnenkort ook naar vdven? Ik moet zeggen dat ik het tot nu aan toe nog best vind tegenvallen wat er is binnen gekomen. Bakkaboe vind ik leuker!