jingels hoe doe je dat met oilily maillots? Die zijn toch allemaal verschillende kleuren? Doe je er dan een effen rokje en een effen shirtje op ofzo? Ik kan die kleurige maillots nooit comineren...
ja kan jij mij vertellen wanneer die collectie daar is? Anders ga ik voor piet ze korte achternaam. Is namelijk wel 30 minuten rijden.
Is goed!! Ik ga woensdag weer even langs dan laat ik het wel even weten. Ze zijn pas dicht geweest door vakantie en aangezien nieuwe collecties altijd maar met kleine beetjes binnenkomt, is het inderdaad zonde om voor "niks"te gaan.
ga zelf even langs vrijdag bij amazingkids kan ik even passen vind m ook wel prijzig maar mannetje heeft een heeeel leuk meevallertje gehad heb ook een broekje besteld in dezelfde grijs
Bomba rokje binnen hij is erg leuk alleen zat er over het lint een dus streepje leek op nagellak zeg dan niet in je advertentie dat je kleding schoon,niet beschadigt of verwassen is zeg dan gewoon ja er zit een vlekje op. heb haar een mail gestuurd met dat ik dat graag had geweten enz kijken of ze nog reageerd. maar mijn man had een oplossing een bloemmetje erop genaaid en tja ook met bloem is tie erug leuk
mirell ik vind dat bloemetje juist leuk! Maar ik vind dat idd aso op marktplaats... ik heb dat (gelukkig) niet vaak meegemaakt. Koop wel eens wat tweedehands maar gelukkig bijna altijd goed
@debby: ik bestel dan wel de kleuren waarvan ik weet dat ze die toch wel draagt. Mijn dochter staat roze niet zo goed, dus roze maillots of grote roze accenten koop ik dus niet. Er mag natuurlijk wel iets van roze in zitten,maar het mag niet overheersen. Zo heb ik ecru/bruin ,donker aqua , en die kunnen prima onder uni-kleuren rokjes. Daarnaast gebruik ik effen maillots voor ( of hoogstens met streep of klein ruitje) voor rokjes die drukker van kleur zijn of uit kleurlagen bestaan.
Ben door jullie helemaal verslaafd geworden aan kleertjes kopen. Grapje, maar zit nu wel aldoor online te kijken of er wat leuks is binnengekomen. En zag leuke kleren van Name It, heb het wel eerder gehad. Maar dan in de kleinere maatjes. Hoe valt dit? Van de Hema bv. heeft ze 98/104 aan, maar vind hema altijd wat kleiner vallen. Wat denken jullie?
name it vind ik altijd groter vallen. en ruim. mirell: wat een ontzettend leuk idee! Heb jij zulke dingen altijd in de voorraad? Oja dat van MP ken ik. Zo had ik van jubel een rok en ik kreeg hem bleek de rits klem te zitten. GRRRRRR hij lag gewoon uit zijn voegen. Tja alsof je dat niet ziet he!
Ik vind Name-it meestal gewoon op maat vallen. @Mirell, leuk rokje en die bloem staat prima! Inderdaad irritant dat ze dat soort dingen niet melden. Ik kreeg eens iets met een scheur in de voering. Ik terug gemaild, volgens haar had ik die scheur er tijdens het passen met mijn nagels vast ingemaakt! Yeah right, t#kketrol .
Hallo dames, Ik lees hier vaak mee maar eigenlijk nooit gereageerd. Ik zie altijd erg leuke dingen voorbij komen. Ik heb zelf 2 jongens. Vind het soms wel erg jammer dat er zoveel keus is voor meiden maar niet zoveel voor jongens. Was vandaag bij de Bijenkorf (Den Haag) en dit broekje van Lief! gekocht voor de jongste (in de uitverkoop). Bekijk bijlage 172948 En voor beide jochies een Smurfenshirt van Benetton. En voor de jongste nog een Smurfenvestje. @Lynn: Bij de Bijenkorf in Den Haag hebben ze een megacollectie Benetton. Dame van Benetton was vanmiddag alles aan het uitpakken. Zitten erg leuke dingen tussen.
jingels o ja zo... ik vind ze wel altijd leuk die gekleurde maillots... ik zat zelf te denken, weet je nog mijn hema jurkje (is een gebreid recht jurkje in fuchsia roze...) ik dacht deze maillot erbij Bonnie Doon Maillot Ruit (Maat 92-122) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's die roze dan... en dan een donkergrijze longsleeve eronder... in mijn hoofd is het leuk maar of het dat in het echt ook is...
was het deze mirell ? Marktplaats.nl > bomba rokje, zwart met witte stippen, mt 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
oooo ik vind ze leuk... maar wel veel te duur en veel te groot haha... ik heb trouwens nog een foto gemaakt van emma in dr sterretjesjas... kan je even griezelen