elfje: sam zit nu ongeveer een week of 3 in het onderste zitje. Hij wilde niet meer in het nestje, ging echt huilen... Dus vanaf 5 maanden ongeveer. Wij hebben ook de voetenzak maar die is volgens mij voor het voorzitje. En het zwaarste kindje hoort voor (heb het ook al een keer andersom gedaan want emma wilde graag een keer achter maar ben wel bang dat ie gaat kiepen dan...). Volgens mij kan de voetenzak niet in het duozakje... O en we waren die dag ook nog naar de geitenboerderij... Handig met 1 kindje in de wagen en de ander wil dat je dr handje vasthoudt van de glijbaan... zucht... ik vind het wel echt een heel gedoe met 2 kids op pad maar ik wil me niet laten tegenhouden en dan maar de hele dag thuiszitten slc bij nader inzien vind ik ze idd te veel paardrijlaarzen achtig... maar dat vind ik al snel met platte laarsjes... ik wacht even op clic, die hebben meestal wel leuke laarsjes (maar wel duur...). wel leuk dat je de schoenen die ze al heeft nog steeds gaaf vindt
Debby, bedankt voor je reactie! Dan moet ik nog maar even volhouden in het nestje... Mijn jongste vindt dat ook steeds minder leuk... Kan die voetenzak niet in de duosit!?! Dat meen je niet! Wij hebben er twee gekocht, maar eigenlijk nog niet goed naar die dingen gekeken! Oeps... Toch maar eens doen dan!
elfje je kan het wel proberen... ze liggen toch half in die dingen toch? Ik weet niet of het kan eigelijk die voetenzak in dat duoding... ik heb de mijne op een rommelmarkt gekocht En er zat maar 1 voetenzak bij. Ik ging er van uit dat het niet kon omdat hij zo klein is maar misschien kan het wel! Als het niet kan ben je ook niet erg goed geadviseerd vind ik!
wie heeft kleertjesc.om basics? ik heb een t shirt met korte mouwen maar ik vind die half te breed vallen! Romper komt er zo onderuit gekeken :-s Baal baal....
Met al die shopaholics hier is er vast wel iemand die weet hoe dit jasje valt https://www.bolifestyle.nl/kinderkleding/kinderjassen-en-vesten/borg-trenchcoat-macy-kids.html Dochter heeft nu 98, maar hoorde dat jassen van z8 soms nogal groot vallen. Iemand enig idee hoe dit jasje valt?
hahahahaha, grappig! vent smste net dat zoonlief zich nogal had ondergekotst. dus ik reageer: aaah, zijn mooie nieuwe tshirt gelijk al weer vies? antwoord ie: ja, nou heeft ie niets om aan te trekken!
@flutterby: Miekje heeft dat jasje, ze vallen redelijk op maat had ik begrepen. Deze vestjes hebben een voering dus je moet hem zeker niet te klein kopen.Meestal adviseren ze bij zo'n vest om 1 maatje groter te kopen. ALs jouw dochter al in 98 zit dan moet je dus niet 92/98 hebben, daar zal ze dan een beetje krap in zitten denk ik. Maar het is altijd toch lastig vind ik, want de mouwen zijn dan vaak wel nog te lang...
he flutter (verbaasd mij hier te zien... vast niet ) die jas viel volgens mij goed op maat. Ik denk echt dat ie zoƫ geweldig staat!
Goh Deb, jij hier, wat een verrassing! Ja he, meisjesachtig maar toch stoer. Bedankt dames! Ga ik de 104/110 bestellen!
Goedemorgen, hebben jullie al schoenen/laarzen voor jullie kids? Hebben al wel leuke can Clic en van Shoesme gezien. Wil eigenlijk 2 paar, maar wat is dat toch altijd duur zeg. Vind 1 paar eigenlijk te weinig.
@mama to be: ik heb 1 paar laarsjes. Ik vind het ook duur, en ze groeit in zo'n 3 maanden uit de laarsjes en dan alweer nieuwe, dus ik ga geen 2 paar van dezelfde maat kopen...ik heb nu laarsjes die bij alle kleding passen, die koop ik ook nog 1 maatje groter bij deze maand...
lynn ze staan bij de house of shoes. Met die kortingscode 15% eraf! mamatobe> jep heb al laarzen gekocht. Met dit weer :-s Ben blij dat ik ze nu heb. Zon schijnt by the way. Ga de speeltuin eens opzoeken. Iemand met de basics van kleertjes.com? Die brede nekken? Ervaring? Welke rompers doe je er onder?
slc hier vallen die basics van kleertjes.com gewoon goed hoor... geen brede nekken ofzo... laarsjes... ik ga denk ik gewoon 1 paar laarsjes kopen en misschien nog een paar goedkope schoenen erbij van van haren ofzo... gewoon om te ravotten ofzo.
Ik vind deze laarsjes wel leuk: Stoere Gattino meiden laars - Gattino maar ik wil eigelijk gewoon eens passen. Hoe is house of shoes met ruilen?