Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    @bloempje! sterkte hoor! Wees maar even heeel lief voor jezelf. dikke knuffel!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Net wat dingen in zo'n tijdelijke winkel gekocht waar ze allemaal kleertjes voor een habbekrats verkochten, legging gekocht en een truitje voor Luc en een paarse tutu, kostte werkelijk geen drol. Alleen weet ik nog niet of ik die laatste met wat leuks kan combineren of bij de verkleedspullen ga leggen ;).

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    die paarse tutu ook voor luc? :D

die zara jas vind ik ook leuk, zeker voor die prijs.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Haha, dat zou hij willen, hij vindt hem namelijk prachtig! Ze draagt eigenlijk zelden paars, dus ik weet ook niet goed waar ik het mee moet combineren, maar ja, anders is het leuk spul om gewoon te verkleden.

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Sweetlakecity, dank je voor de kortingscode!!... maar ik denk er toch nog even over na. Ik ben al kapitalen kwijt geraakt door maar ondoordacht te kopen kopen kopen... ga voortaan eerst eens goed nadenken voor ik iets koop.. euhhhh proberen in ieder geval ;).

@Debby, dat vind ik ook een hele leuke jas voor mijn zoontje!
    Zal de Zara binnenkort eens binnenlopen.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    benetton heeft de hele collectie zowat in paars, dus je kan er vast wel een setje mee samen stellen!

Hier dus terug van bijenkorf en v&d, ik vind de benetton collectie helemaal geweldig, maar goed ik hou dan ook van paars! In mijn album foto's wat ik gekocht heb (rokje, longsleeve, leggings, bolero en jurk)
    Straks even passen. Ben benieuwd of ik de jurk ook mooi vind als ze hem aan heeft, mevrouw in winkel adviseerde een maat groter te nemen omdat er angora wol in zit, mouwen zijn nu wel erg lang. Hoofd-gat is ook zo groot, dus je moet er iets onder doen wat staat, omdat je dat dus zal zien zitten, maar ik ken mezelf, ik vind dat vaak niet zo mooi, zo'n wijde hals met een shirt eronder. Dus misschien dat ik die om ga ruilen, heb nog meer gezien wat ik graag hebben wilde maar de centjes waren op :p

8. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hallo dames,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb deze jas van Mexx voor mijn dochter gekocht:

Jas - in de Mexx Online Shop Nederland

Nu heb ik maat 80 en maat 86 besteld en heb ze beide aangetrokken. Maat 80 zit in principe nu prima en heeft ze nog wel wat ruimte om te groeien, maat 86 is nog best wel groot. (Ze draagt nog 80 nu). Wat denken jullie... zal ze met maat 80 de hele winter kunnen doen of moet ik toch de 86 nemen met de kans dat hij de hele winter te groot is? Hoeveel "speelruimte" nemen jullie bij een winterjas?

Hmm lastig om te kiezen.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik had vorig jaar hetzelfde, Danique zat toen ook in 80, uiteindelijk heeft ze de hele winter met die 80 kunnen doen hoor...ik had ook een jas 86 liggen die heb ik toen weer verkocht...daar heeft ze nooit in gepast die winter.

ook nu zit ik zelf ook weer met dillemma, danique draagt nu 86, soms 92
    Maar heb nu voor jas 92 gekozen omdat ze echt al regelmatig 92 draagt...dus dan is 86 echt wel te krap voor een hele winter.

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

he leuk die jas zag ik ook bij zalando.
    Hoe blauw is blauw?
    Toevallig een foto van kindlief met jas? Wil weten heo hij zit namelijk. hihi

11. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hij is meer zwart, met een blauwe gloed erover.. Ik heb toevallig net Lynn ernaar laten kijken, dus heb een foto in mijn mapje. Hij is echt heel mooi overigens!

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    SLC: ik heb vandaag gekeken bij vdven bij mij en ik vind het nog niet de moeite waard;) er was nog niks vernieuwends bij gekomen..

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Jingels, leuke rok! Zou hem zelf niet kopen, maar dat komt puur door de kleur. Die staat mijn beide dochters totaal niet. Welke kleur haar heeft jouw dochter dat ze een herfsttype is? Of ligt dat niet aan de kleur haar maar aan de teint?

@Debby, ik vind het een leuk jasje voor Sam. De prijs is ook mooi meegenomen ;)

@Allistar, leuk jasje van Mexx. Heb er net toevallig mee in mijn handen gestaan vandaag, maar toch maar teruggehangen omdat ik al 3 jassen voor mijn jongste heb :)

@Lynn, leuke dingen geshopt van Benetton! Ga binnenkort, als ik wat meer in de winterstemming ben, ook weer eens kijken. Vaak kan ik altijd wel voor iets slagen bij Benetton. Alleen zo balen dat ik iedere keer naar de stad moet. Vind het echt jammer dat de online shop van Benetton er mee is gestopt!

@hier, heb ik het baseballvestje wat Mirell van de V&D heeft ook gekocht, maar dan in donkergrijs met gebroken wit en een klein beetje lichtroze: Frendz Trui V&D

Verder nog een stippenjurkje van Mim Pi gekocht, een shirtje van Vingino en nog een blauw met wit geruit jurkje van Vingino. En nog wat basisshirtjes en leggings van de V&D. Nu ga ik weer even online kijken of ik wat kan vinden :D

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: ja ik vind het ook vervelend, ik moet ook helemaal naar de stad en nu, moet ik dus jurkje ruilen, kost me weer een hele trip daarnaar toe...maarja
    Heb zoveel leuks daar gezien dus ik moet nog effe een paar keer terug als het geld weer op de rekening staat...is wel redelijk betaalbaar gelukkig.
    Jurkje en legging ga ik ruilen tegen een lichtroze vestje met maillot.
    En dan wil ik nog een setje hebben in een soort roze/paarse kleur...maar goed dat moet dus even wachten, krijg dinsdag pas mijn geld weer...

15. Sweetlakecity

bedankt sylvia.

allistar> moet ik vrienden met je worden om hem te zien?

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Leuk die Benetton dingen! Vind die jurk ook wel erg leuk. Ga wel eens kijken als ik toevallig in de stad ben.
    Heb nog een legging van Little Feet gekocht voor bij tuniek van MP en nog een shirtje van Cakewalk voor bij het gokje dat ik van Lynn heb. Bij Olliewood, had ineens een waardebon van 20,-! Snel ingewisseld, lekker cheap shoppen :)

O, en kwam per ongeluk nog een paars gebreid jurkje tegen van little feet voor maar 8,75! Bij tweedehands zaakje....

17. Sweetlakecity

18. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Morgen lekker met hubbie naar de stad. lekker shoppen en dan uit eten. Dat is al lang geleden zo met z'n tweetjes. Kids slapen bij schoonouders, dus we kunnen ook nog uitslapen!

19. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    SLC, nee dat ziet er niet echt leuk uit. Niet mijn smaak in ieder geval. Te druk.

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Vee te drukke prints bij elkaar, ook niet mijn ding nee...

Deel Deze Pagina