Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: ik vind Benneton altijd wel wat leuks hebben. Ga zo even in je album gluren.
    Ik ga morgen met de kids naar de V&D, dus ook even de nieuwe collectie bekijken. Voor jongens zit er ook altijd wat leuks tussen.

@zo79: mijn dochter heeft middelbruin haar, en een gele ondertoon huid.

3. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ik heb de jas nog niet buiten gezien, maar binnen vind ik 'em toch meer zwart. Nou maakt het mij ook niet veel uit of hij zwart of donkerblauw is, vind beide wel mooi. Maar goed, ik vind het tot nu toe de mooiste jas die ik heb gezien. Hij voldoet ook aan de eisen die ik aan een winterjas stel: een rits, een afneembare capuchon en elastische manchetten zodat de wind niet snel bij de mouwen in waait.

Hij is er overigens ook nog in het roze/rood. Misschien vind je dat een betere kleur?

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

een meeting zou leuk zijn lekker winkelen :D

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    In de winkel hangt ook van alles wat je daar in de brochure niet ziet hoor, spencertjes en bolero's en vestjes en jurkjes...

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik wil even iets met jullie delen.
    Ik lees regelmatig mee in dit topic maar ik reageer nooit.
    Toch zijn jullie een ware inspiratiebron voor mij.
    Ik ben een alleenstaande moeder met een wajong, dus mijn budget voor kleding is redelijk beperkt.
    Alleen nu had ik laatst een financiele meevaller. En ipv de zon op te zoeken, heb ik dit geinvesteerd in merkkleding. Mijn jongste heeft een helmpje, dus de zon op zoeken is momenteel niet handig. In zijn geval is deze prutzomer zelfs voordelig want nu kan hij mooi zijn helmpje op zonder al teveel last. En tja kleding, daar hebben ze toch wel een hoop aan.
    Nu heb ik online es ff rondgekeken op de sites die hier voorbij komen. En heb ik in de sale heel veel leuke kleding gevonden, met prijzen die ik normaal gesproken voor non-merkkleding zou betalen. Ik ben zo blij!
    Want het leuke is, ik heb 3 zoons, dus onderling kan het straks mooi doorschuiven en zo niet, dan zet ik het op mp.
    Als het goed is komt straks mijn bestelling van Olliewood. Ik ben zo benieuwd. (ik voel mij net een klein kind, die op een pakje van sint wacht haha)
    Dus bij deze, dames hartelijk bedankt!:D
    Groetjes Gwen

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

fockaholy! :x:( balen zeg.
    Kon je ze het wel vertellen van de nieuwe kleine in aanmaak?
    Verder niemand nu aan de buikgriep? Het is zo besmettelijk.
    En JA wat een TAKKE weer is het hier!!!:(

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Gwen> super leuk he zo kleding kopen. :) En de kleding vind ik vaak beter dan gewoon shirtjes van nergens. Gaat langer mee. (soms heel soms niet)
    Vind het ook altijd heerlijk om te wachten op kleding.

Ik heb trouwens ook wat zomerspul verkocht.
    Heb niet geinvesteerd in nieuwe kleding maar in playmobiel prinsessen poppetjes. Heb je dat kasteel wel eens gezien!!!!
    TE GAAF!!

9. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Super om te horen dat je ook een keer lekker kan winkelen.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja precies dat bedoelde ik ook, maar stom dat ik niet eerst weer even daar keek.
    Al kon ik er gisteravond uiteindelijk nog niet opkomen, liep steeds vast.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Die had ze vorig jaar al ;)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Deze jas heb ik dus voor Lisa, wat vinden jullie???
    Ik twijfel dus echt door de kleur, verder vind ik hem super!
    Maar donkerblauw combineert niet zo heel makkelijk voor vd winter..

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

En net nog even wat voor Lot geshopt.
    Moest nog wat in deze kleuren hebben voor bij Lisa dr setjes ;)

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Deze valt alleen wel erg groot, dus moet nog even passen ;)

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ze hadden overigens ook hele leuke donkerblauwe en rode boleros.
    Maar ik heb me ingehouden, rood past eigenlijk nergens bij en donkerblauw heeft ze er nog 2 die waarschijnlijk vd winter ook nog wel passen.
    maar ze waren wel leuk...

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    even tussen door.....was gister in de nieuwe benneton winkel in alkmaar (verbouwd) baby,jongens, meisjes en dames....
    en ik vond het echt super leuk....veel grijs donkerblauw en wit

Voor mijn dochtertje een skinny jeans,wit bloesje met ruches en donker blauw shirt met glitter letters gekocht.

Moest me echt inhouden om voor zoon,s-dochter en mezelf niet los te gaan...

(en mijn winkel zit om de hoek, dus gevaarlijk dichtbij....;))

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik vind het echt een superjas. Donkerblauw kan toch prima voor de winter? Kan best bij veel kleuren. Bovendien hoeft een jas toch niet altijd 100% te matchen bij alle kleding? Als ze heel de dag buiten zijn en de jas aan hebben oke, maar als je ergens op visite gaat oid dan is de jas meer aan dan uit ;) Of anders misschien een ander jasje voor "erbij", als deze niet matcht :D

Leuk geshopt voor Lot trouwens!

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja idd, ik zat die brochure te kijken en dacht, heeee ik mis een heleboel! Die jas die ik gezien heb staat er ook niet tussen.

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Didl waar is die jas van?? Vind hem erg leuk!

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Heb je daar een cursus/workshop over gedaan? Ik heb geen idee welke ondertoon de huid van mijn dochters heeft haha. Maar lijkt me wel interessant om te weten. Ik weet nu alleen dat ecru, beige, bruin, groen ed ze echt niet staan. Allebei niet, terwijl ze toch allebei een andere kleur haar hebben. Ligt dan denk ik toch meer aan huidskleur waarschijnlijk?

Deel Deze Pagina