o ok... dan is dat elk jaar weer anders. Ik heb nog een manteltje maat 82 van vorig jaar en die past nog (redelijk, want ik vind hem wel aan de korte kant worden...)
Leuk geshopt! Jingels en Lynn leuke benetton items (loff setjes ook mooi!).. Ben vandaag ook geweest maar had maar 10 min moest in mijn pauze even op en neer, heb een blauwe legging met strikje en bijpassende longsleeve en een donkergrijze skinny. Heel veel was al weer uitverkocht, is een benetton winkel en die loopt nogal goed. Ga binnenkort maar naar de v&d. Vind de manteltjes wel leuk maar moet eerst even de jottum jas passen die hier nog hangt. Geke wat k*t zeg.. Het lijkt me zo erg als er mensen in je huis zijn geweest en in je spullen hebben zitten neuzen.. Na alle vlecht verhalen heb ik het haar van mijn dochter ook maar ingevlochten (noodgedongen want ze heeft een loopoor agv oorontsteking en die haren bleven plakken in de smurrie) maar staat toch leuk!!!
FOTOOOO zat Jade een beetje stil met vlechten? Hier nog niet geprobeerd, Danique heeft denk ik nog te kort haar voor vlechten... en foto van je aankopen! die legging heb ik ook in paars, die vind ik echt heel mooi vallen trouwens, die leggings van hun!
hmm hier geen paarse legging gezien en die wil ik wel .. heb jij ze bij de v&d of bijenkorf vandaan, die leggings? Ga ik daar gewoon ook nog even heen. Nou ik heb haar voor bumba gezet tijdens invlechten Ga het morgen opnieuw proberen en als het mooi zit maak ik een foto
bij bijenkorf hadden ze heel veel kleuren leggings en bij v&d alleen nog de donkerpaarse... maar ik wilde zo'n hele licht roze legging en die hadden ze dus weer niet en de maillot daarvan was ook al uitverkocht in haar maat...
@geke wat ontzettend naar idee iemand in je huis bah @lynn leuke jas mag ik vragen of ie duur was? en welke kleuren ze m hadden?
@Mirell: hij was 56 euro en ze hadden hem in donkerblauw, grijs, donkerpaars, geloof niet meer kleuren...
Ja, daar ben ik weer.... Wie van jullie heeft de Vingino Sarah toevallig? Ik stond er vanmiddag mee in mijn handen, maar ik durfde 'em niet te kopen want ik had dochter niet mee en was te ver van huis om te kunnen ruilen als het te klein zou vallen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die weet hoe hij valt (vooral rond de buik) en iemand die weet of er een website is waar hij zo goedkoop mogelijk verzonden en eventueel teruggestuurd kan worden. Liefst gratis natuurlijk haha. Ik zag overigens dat AmazingKids maat 86 ook gewoon voor 59,95 te koop heeft, terwijl hij eigenlijk 49,95 is (t/m maat 86) Nu ik 'em in het echt heb gezien, moet ik 'em gewoon hebben... erg zeg.
lynn> oo gave jas! quapi> heb maat 98/104 voor gedaan bij haar en daar zwemt ze in. Ik wil graag dat ballonrokje hebben. Heb jij foto's waar ze de rokjes aanheeft ergens staan? Maar die bloemen vind ik ook wel leuk maar vraag me af hoe de pasvorm is. Ze hadden die kleine maat namelijk niet.
ja zou mijn meisje ook wel goed staan. Maar heb die reversible jas van z8. Ook dat baseball idee. Stiekem cheerleerder willen worden. geke> Dat meen je niet?! Fock he. Is er een inbraakgolf bij jullie in de buurt? Hoe zijn ze binnen gekomen? (heb je vast neergezet, ik lees vast niet goed) Stond vandaag nog op teletekst van een inbraakgolf ergens.
vlecht jij in? Ik maak losse vlechten. Kan niet invlechten maar wat is jou oefenprogramma? Doe jij natte haren? Oja en hoe vroeger je begint met tutten met het haar hoe makkelijker ze ermee worden. Dagelijkse ochtendroutine vannacht sliep ze met haar vlechtjes. Pa had ze vergeten uit te doen. dus vanochtend hadden we golfjes haar.
sweetlake: ik vind die met die bloemen best kort vallen eigenlijk. Ze krijgt hem van het weekend aan dan plaats ik foto's. Ze heeft ze hier nog niet echt een hele dag aan gehad, alleen gepast dus. Maar dat ballonrokje valt ong. net zoals die met die bloemen. Tja hier zit ie dus goed. Danique draagt nu onder het meeste 86 inmiddels.
Paarse corderoy ( heb gewoon maat 90 genomen, past haar nu prima, kan eventueel altijd nog een maat groter in de loop van het seizoen kopen), lila blousje, en mauve longsleeve, beiden in XXS. Heb ´m ook al in donkerpaars en donkerrood. Jammer dat die vestjes er nog niet waren, baal ik wel van. Foto is niet zo heel duidelijk,maar goed heb je een idee. @lynn: heb die mantel ook gezien, ik vind ze echt prachtig! Denk trouwens dat je dochter die paarse ook goed kan hebben. Dacht echt dat je die blauw/grijze variant -rokje had met een grijs vestje erop....is ikke helemaal abuis geweest
lynn> hier dus van sommige dingen nog steeds 80 maar misschien heb ik er miniskirts van gemaakt. Maar van broeken soms 92 en soms nog 86. Dus ik ga erg twijfelen aan de maat. Die met die bloemen viel erg wijd aan de bovenkant en ze zou erin verzuipen. Maar wie verzint het om gelijk maat 98/104 te doen?! (was het een werkdag vandaag? Alles opgemaakt en klaargezet?) jingels> heerlijk bennetton he. Echt de kleuren van je meisje. Moet hier dat dus echt niet aandoen. Ben stiekem wel benieuwd waarvan je denk dat mijn dochter aankan? Hahaha je mag heerlijk eerlijk zijn hoor. Maar ik gok hier: blauw, rood en bepaalde kleuren roze.
@jingels: mooi!! Hier hadden ze dat rokje wat jij noemt nog niet binnen, wel dat ruitje in een jurk, Ise vertelde ook al over dat rokje, en klinkt wel als een mooi rokje voor mij ja, dus als ie hier komt neem ik hem! Ja die paarse zou ook goed kunnen voor danique hoor maar ik vind een paarse jas niet mooi als er rood onder zit bijvoorbeeld, ik wil dat de jas matcht met al haar kleding en niet alleen een paar setjes...die paarse pastte trouwens ook niet bij het donkerpaars met lila setje wat ik nu gekocht heb omdat het meer taupe/paars is...dus daarom de grijze, die past overal bij!
lynn> oja herkenbaar. Ben niet de enige tut met die jas. Daarom heeft ze een zomerjas in t wit met allerlei kleuren stippen. Ieder gek heeft zijn gebrek he.... mirell> geinig. heel geinig. Maar ze zit wel dicht op de tv. hahaha kan ze het dan nog wel zien. Maar eerst oefen met 2 vlechten dus. Hier glipt dat vlas wel eens uit mijn handen. Lastige haartjes heeft ze. Of ik maak een halve staart met 2 vlechten die zet ik weer vast aan de onderkant als paardenstaart. juist gaaf! Dat giletje. Maakt het mooi af.