maat 23 die draagt ze nu ook maar heeft ze nog ruimte (ik denk zelf dat het beetje ruim gemeten was aan het begin van de zomer) en als je niet past kan je ruilen, bij h&m kan dat geloof ik voor 1 euro. Maar ik verwacht eigelijk enorme zweetlaarsjes ofzo voor die prijs kan het toch bijna niet anders...
hier hebben we sinds de nieuwe kids afdelin v&d ook benetton zal eens kijken vind grijs wel mooie kleur! maar vind de mexx fucsia ook wel erg mooi
ik cheerleerder whahahha lamenielaguh nee heb wel hoog nivo basketbal gespeeld. en jaren lang getraint tussen fitness en bodybuilding in. en nuuuuuuuuu nu doe ik niets meer volgend jaar als ze naar school gaat wil ik weer gaan trainen smorgens
Haha, hier dus kammen en speldje in. Ro wil nu al zelf haartjes kammen maar sloeg net vanavond (na bad) met de borstel tegen haar koppie. Oio, sielug! Maar vind het zo geinig dat ze dat allemaal door heeft nu, kammen van de haartjes, schoentjes aan de voeten O, ze kwamen uiteindelijk binnen door raam in te gooien, na 2 deuren en een raamkozijn te beschadigen Lynn, mooi die jas, ik wil eigenlijk ook nog wel een manteltje.. Maar had voor zoon altijd maar 1 jas. Het is niet eerlijk, heb voor hem echt minder 'nodig'. Haha, afgezien van nieuwe broeken en nog meer nieuwe broeken
de 2 broeken die ik besteld had konden weer terug zo onwijs groot en wijd en dat ski pak.....mijn dochter begon al te gillen toen ze m zag neeeeeeeej passe niet wil ik niet neeeeee broek dus weer maatje kleiner besteld en zaterdag even naar schagen toe amazingkids anna paulowna is niet meer gekoppeld aan de webshop vroeger hadden ze alle merken in de winkel en hing de winkel prop en prop vol en nu veel nono en noppies name it.vingino en ik wou juist ff die andere dingen bekijken bomba en bengh
Leuke dingen weer geshopt allemaal!! Lynn mooi dat manteltje. Ik ga zaterdag ook even bij V&D kijken die hebben hier ook een gedeelte van de benneton collectie. En even bij Tuunte die hebben bakkaboe en persival, ik had van persival een leuk gebreid rokje gezien, maar haar maat was er niet meer, dus zaterdag even hier in de stad kijken. Wel nog een noppies setje gekocht voor de baby. Zal zo ff foto's plaatsen en een leuk bontje heel schattig!! Mirell leuk dat invlechten ik kan dat niet, wil het eigelijk ook gaan leren..
mirell voor die prijs... al draagt ze ze maar af en toe... en als het niks is stuur ik ze gewoon terug... maar ik ben nog steeds op zoek naar leren laarsjes... kan er alleen geen vinden die ik mooi vindt!
mirell ja ik bedoel zoiets... ik had ook zoiets gevonden in noord holland maar kan die link even niet vinden... staat denk ik op mijn oude laptop...
joh ik kan 1 miljoen keer zeggen dat ze niet zo dicht op de tv mag zitten nou daar ben ik mee gestopt blijkt niet echt slecht te zijn voor ogen maar of ze het goed ziet