Heel leuk (en flink) geshopt mama32!! Ik heb al een hele tijd niets meer gekocht en dat wil ik ook even zo houden. * ben trots op mezelf *
heb deze op mp gekocht Marktplaats.nl > cakewalk jurk - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98 zag hem al eerder en was er gewoon verliefd op. Heerlijk engels jurkje.
o en de nieuwprijs klopt niet... ik heb er vorig jaar 80 euro voor betaald Dus je hebt een goede deal gemaakt!
ja heb daarom maat 98 gekocht las het al op internet. Ja goede deal he *grin* ga nog even verder werken. LOL
@mama32: leuke kleding, echt mijn smaak, ik had die twee jottum rokjes vorig jaar ook voor danique... @debby: bedoel je die lichtroze bolero van bakkaboe? die is er wel in offwhite maar die donkerroze niet.
@iedereen, thanks voor de leuke reacties op de geshopte kleding ik zal als mila een setje aan heeft wel weer s posten..
mama32 leuke kleding hoor, mooie vestjes ook!! Heb een mooie jas gezien voor mijn dochtertje. Wel prijzig 190euro. Nog even over nadenken. Ook leuke laarzen gezien, alleen zo moeilijk welke maat ik moet nemen, ze draagt nu mt 24, die zitten goed, zal ik dan mt 25 moeten nemen of toch 24. Ga morgen toch even de stad in. Anders even passen.
shannen> super schattig je babysetje. Maak je ook een foto als ze hem uiteindelijk aangeeft als ze er is mama32> gave kleding! Heb je zeker leuk gedaan. ben ook benieuwd hoe alles staat. Vind die bolero's heel gaaf. bloempje> hihi zeker weten..niets kopen Goed hoor. Ik doe nu mp maar. Ben ook aan t verkopen. Hoe is het verder? Mag je al het weer proberen van de dokter? Alles goed gegaan met je ed?