@madeliefke: heb je al Jif geprobeerd? Op een schuursponsje met een klein beetje lauwwarm water, en dan voorzichtig schoonmaken.
Gaat hij naar de kleuterschool? Mijn dochtertje gaat maandag ook naar de kleuterschool, ze is voor de vakantie 1 keertje wezen wennen, maar nu gaat ze echt helemaal. Oooh, ze wordt zo snel groot, gek idee hoor! Oh, en leren schoentjes niet in de wasmachine doen hoor, daarna kun je ze weggooien! Zou ook een beetje jif of zo'n wondersponsje proberen.
Mijn oudste mag over 3 weken ook weer. In het begin zijn ze opeens anders, allemaal rare taal enzo.... Maar na een week of 3, werd hij weer z´n oude zelf, gelukkig. Het is idd weer heel anders... waar is m´n kleine babietje gebleven?? Ik snap het niet hoor.... opeens zeggen, neeeheeeee mamaaaaaaaaaaaaa, doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaar. *zucht* Even kijk of ik nog wat nostalgie kan wegshoppen....
goedemorgen! vandaag geshopt in alkmaar maar niet veel gekocht... stond nog te twijfelen bij deze jas... pilote jacket stoer! | lief! lifestyle maar ik wacht nog ff alleen een leuk shirtje bij de zara gekocht met een apie erop voor sam. Omdat emma zo gek is op apies. En wel wat voor mezelf gekocht... Bij divali hadden ze al wat nieuwe collectie s&d maar niet veel... En bij de kixx outlet hadden ze de vingino nina alleen in 98... dus dacht volgende keer maar weer!
Net terug uit de stad, voor het kleintje nog een leuk jurkje van noppies geshopt zal vanavond wel ff foto maken en voor romy een pjiama. Van persival niet echt wat bijzonders gezien. Wel leuke laarsjes gezien bij schuurman en van red rags zilver met bont. Madeliefke fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt. Mirell leuke sandalen en idd, in griekenland met dichte schoenen kan natuurlijk niet..
Madeliefke, geen idee, maar jammer van de schoentjes.. Heb wat foto's in album van benetton aankopen, maar het was hier nog niet zoveel bijzonders.
net mijn broekje gehaald van name-it en toen zag ik nog een mooie witte blouse van nono en een spijkergilet van noppies en nu een echte shopstop!!!! volgens mijn man ben ik shopverslaafd(nouuu hoe komt ie er bij) gelukkig vind ie het allemaal leuk!
aaaah das jammer zeg... maar ik was lekker zonder kids. Die waren bij opa en oma. Kon ik even rustig kijken... Volgens mijn man ben ik ook shopverslaafd. Misschien heeft ie wel gelijk, maar wat maakt het uit? We kunnen het betalen en we genieten er van
Ik baal er van dat mijn laarsjes nog niet binnen zijn. Ze zijn 11/8 verstuurd maar de track en trace zegt nog steeds alleen aangemeld en volgbaar... raar... ga maandag anders maar ff bellen... Ik heb een setje in mijn hoofd van jottum voor emma... Als ik die heb gekocht dan heb ik 10 setjes/jurken (waar ik nog basics bij moeten kopen) en 3 spijkerbroeken (waar nog shirtjes bij moeten). Dat is toch niet heel veel? Volgens mij valt het wel mee... Ik bedoel daar zitten 4 nette jurken bij... dus voor gewoon heb ik dan maar 6 setjes en dan 3 spijkerbroek setjes. Ik was ongeveer een keer per week, dan heeft ze dat wel nodig... en ik wil ook niet dat ze continu hetzelfde aan heeft.. dat gaat me te veel vervelen... Voor Sam moet ik nog wel wat hebben... Een stuk of 6 shirts kan ik nog wel gebruiken... Dit is trouwens het shirt wat ik heb gekocht voor Sam... waarschijnlijk denken jullie, das toch niks bijzonders? Maar ik vind hem echt heel leuk! Vooral omdat Emma zo een fan van apies is... T-SHIRT MET APPLIQUÉ - T-shirts - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Netherlands