Net toch nog even op vd.nl geshopt. Ees setje, maar ik betwijfel of het nou echt leuk bij elkaar past. Een een rood shirt met hartjes, vond ik gewoon grappig, is misschien nog wel een leuk alternatief voor op mijn TDDB- rokje met stippen, als dat witte shirt in de was zit. Voor zoon nog een mooi overhemd erbij. Ik had een tas in m´n mandje maar snel er maar weer uitgemikt Bij esprit.nl nog 2 korte broeken voor mijn zoon voor volgend jaar, en een babysetje voor dinnetje die gisteren bevallen is. En nu ff kijken op kixx. @lynn: prachtig!! Echt Danique! Mocht je voor die van mij zoiets in d.blauw/bordeau of bruintinten aantreffen....ik hou me aanbevolen
@OTM: dankje *bloos* andere sites: heb je even Ik shop echt overal, ik google net zolang tot ik gevonden heb wat ik wil en shop het dan. Maar goed betrouwbare sites happybee.nl kixx.nl olliewood.nl kinderkleding-tekoop.nl amazingkids.nl piratenenprincessen.nl stekelsenstaartjes.nl pimpompee.nl @iedereen: tnx!!! Jingels ik zal voor je meekijken...
Ik ook, ben al jaaaaaaaaaaaaaren op zoek naar een stekje voor een geldboompje, maar tot op heden nog niet gevonden Beetje flauw maar weet wat je bedoeld. Ik heb dat ook, wil eigenlijk NU feetje nieuwe collectie shoppen, maar is nog niet verkrijgbaar helaas. O ja en weer een dikke vette shopstop .
Oh Jingels ik weet wel een leuk rokje dan voor jou, van porto azul, helaas valt het merk wel groot dus weet niet of je er dan wat aan hebt: Porto Azul - Bruine rok - Stekels & Staartjes.nl Oh en vind dit ook écht wat voor jou!! Porto Azul - Rok fuchsia - Stekels & Staartjes.nl oh en nog een mooie dieppaarse: Porto Azul - Paarse plooirok - Stekels & Staartjes.nl
Bermuda in bruin/grijs van IKKS | Kixx Online kinderkleding & babykleding Gilet in bruin/grijs van IKKS | Kixx Online kinderkleding & babykleding Taupe-kleurige maillot van IKKS | Kixx Online kinderkleding & babykleding En dan nog een leuk blousje eronder, oud rose of zacht paars ( lila) Dit vind ik dus een WOW. Maar dit gaat ze van de winter echt nog niet passen, jammer zeg!! @lynn: die laatste 2, echt super!! Die eerste heb ik mijn twijfels bij,misschien toch wat te hard qua kleur, ik vind het model wel leuk. Gisteren toevallig even gekeken bij porto azul, echt een mooi merk,met leuke grappige details.
@lynn die fucsia rok is echt GEWELDIG! Jammer dat Joëlla dat nog lang niet past (valt ook groot of niet?) @jingels, niet echt mijn smaak, hoewel ik dat gillet wel leuk vind, en dan vooral het detail met de roze bloem! Maar lees ook dat jou veel van blousjes houdt, en daar houd ik helemaaaal niet van haha, dus blijkbaar hebben we een hele andere smaak
weer geshopt, geen idee of de maten goed gaan komen maar volgens mij mag het terug als het niet goed is: vest Lofff - just brown cardigan - Stekels & Staartjes.nl daaronder blouse offwhite met roezels (beetje jottum stijl, link is weg want ik heb dus de laatste gekocht) en rok: Lofff - just brown skirt - Stekels & Staartjes.nl
@jingels: grappig setje hoor!! @OTM: nee porto azul valt echt mega groot, ik heb 2 vestjes en 1 jurkje maat 92/98 (kleinste maat) en dat gaat ze pas over 2 jaar aanpassen ben ik bang, ik had het voor volgende zomer geshopt maar is nog te groot denk ik dan hoor....maar wel kei leuk spul ik heb dit vestje en jurkje (vestje in wit en in blauw, 2 kleuren dus) Bekijk bijlage 163682
@lynn, dat ziet er gaaf uit zeg, idd nog veul te groot . Die jurk is echt super! Is die donkerblauw of zwart? Ook wel tijdloos vindt ik, dus kan makkelijk over 2 jaar!
Geen sorry hoor!! Zou hem zelf ook niet kopen, maar kwam hem tegen en veel meiden vonden die goude vingino jas mooi, dus dacht laat deze ook even zien voor de fun. Ben zelf meer van de blauwe A-lijn jasjes
Ja Bloempje ik vind A lijn ook mooier... vind middelste kate mack setje wel leuk! Mirell: sorry niet helemaal mijn smaak....