Marktplaats.nl > de super winterjas VINGINO - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 104 Hij ligt in de kast van rense kan er nu niet bij komen..Maar het is zoń jas dan in het donker blauwe.
nee joh jij snapt m niet ze wil gewoon n al vaker sjoppuhhh hahhaha lief he als ze beginnen met praten en woordjes anders zeggen. wij kijken hier bumba smorgens bumba en bumbaloe en dan zeg ik altijd wijzend op papa en papalapoe nou dan word ze me boos gillend neeeeeeeeeeej mama papa andje zo schattig om te pesten of is t juist gemeen???
ja online wel maar in de winkel alleen wit online wit alleen in grote maat en was maat 98/104 heb er ff setje van gemaakt volgens mij is grijs ook leuk met een spijker gilet of met dat hardrose vestje o neee ik mag niet meer
agh andre zei al die dora doe je 1 keer in de maand op haar bedje en voorderest gewoon wat je zelf mooi vind tja kan niet altijd mijn zin doordrijven
hier is het ook begonnen... emma roept de hele dag "swieber niet stelen..." en soms komt ze naar me toe "mama... swieber beetje eng" arme schat...
OMG een DORA overtrek, nee die komt er hier echt niet in. Maar idd wel dora ondergoed/pyama enzo want ze zijn hier beide helemaal waus van Dora en tja ze mogen ook wel iets wat ze zelf erg leuk vinden, maar wel iets waar ik niet heel de tijd tegenaan hoef te kijken Leuke blouse Mirell. @ Woezeltje, leuke jas van Vingino, en ook die van Lief! was erg leuk jammer dat dochterlief hem niet past, valt ook altijd zo groot en wijd he dat lief! Dit was een jas van vorig jaar toch? Ik heb vandaag hun jassen en skibroeken van vorig jaar gepast en dat past nog allemaal makkelijk (Lot maat 68 :x) dus da's mooi dan is 1 nieuwe jas wel genoeg kan ik die van vorig jaar voor erbij houden. @ Futuremama, haha zelfs daar lekker aan de shop!
klopt jas was vorig jaar en had hem overgenomen van mp. zou zeggen toen hij binnen kwam dat hij bijna nieuw was. gelukkig kan ik er iemand anders blij mee maken.
Het dekbedovertrek verhaal heb ik hier heel simpel opgelost. Ze mag zelf de overtrekken uitkiezen en ik heb een sprei van pipstudio en één van roomseven gekocht die bij haar kamer matchen en die verhullen dus overdag haar dekbed.
ik weet niet wat jij de hele dag doet hoor maar ik kijk niet de hele dag naar dat dekbed hoor. ik heb wel wat beters te doen en aghhhh ik heb vroeguhhhhhr een madonna kamer gehad met madonna vlagen tegen het plavond en al en mijn ouders vonden dat ook niet zo mooi 1keer per maand mag ie erop en voorderest mijn eigen zin