@Mirell, leuke rokjes! Heeft jouw Olliewood bestelling er nou zo lang over gedaan? @Lynn, leuke dingen! Welke maat van shirtjes heb je van Benetton genomen? Wat is het toch een leuk merk he. @hier: vandaag al mijn Olliewood bestelling binnen gehad (zwart wit geruit rokje BF en wit en zwart shirtje BF). Ben er blij mee, is erg leuk. Gelukkig maar dat ik het rokje in een 86 had genomen, hij valt echt groot. Gelukkig is het elastiek wel redelijk smal, dus dan zal het rokje perfect zitten. Ik ben ook blij dat ik 1 van de shirtjes in 98 heb besteld want echt groot vallen ze niet. Ze zijn wel hele mooie stof. Verder wacht ik nog op wat spijkerbroeken voor mijn jongste. Heb er een paar besteld van Vingino en Esprit. Broeken maat 86 zijn nu echt te kort, dus jippie, qua broeken nu eindelijk maat 92
Ja ik vind Benetton over het algemeen erg leuk. Voor jongens ook trouwens! Dochter had deze zomer al wat shirtjes en Blousjes ervan, en 2 3/4 broekjes. Die broekjes zijn altijd zo mooi vind ik. Komen ook ieder jaar terug. Benetton is ook best veelzijdig qua kleur, zit altijd wat voor je bij, , en idd leuk betaalbaar, dus je kan ook meerdere setjes kopen. In Bataviastad hebben ze ook altijd veel spul, van alles seizoenen, basics kan je daar ook prima halen ( moet je er niet 3 uur voor rijden natuurlijk,want dan is het alsnog duur). Maar ik vind V&D basics ook prima, vooral voor jongens kan ik daar prima slagen. Als je niet van Zara en H&M houdt, zoals moi, dan is V&D een prima alternatief.
weet niet of je in de buurt van zwolle woont. maar in zwollen zit 1 prachtige winkel van benneton zelf.
Hallo dames, Een paar dagen geleden heb ik hier nog gevraagd of iemand wat wist te vertellen over de maat van een jurk van Vingino (Sarah). Ik heb gewoon de gok genomen en ik kreeg 'em vandaag binnen. En ik vind 'em echt geweldig! Ben er helemaal blij mee, zo blij dat ik dat even wou delen haha. Voor de nieuwsgierigen.. ik heb een fotootje in mijn (privé)mapje geplaatst.
@allistar: leuk! en leuk dat je het effe kwam delen @zo79: ik heb maat 90 genomen en qua mouwen en ruglengte kan ze daar echt nog wel mee, hij valt nu nog zo'n 2 cm over de pols... van de bolero's heb ik xxs genomen. maillots ook 90 @woezel en jingels: nee woon er totaal niet bij in de buurt(niet bij bataviastad en ook niet bij zwolle) dus het heeft voor mij niet zoveel zin...
alistair ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd anders kan ik niet kijken... lynn ik vind die bakkaboe bolero erg leuk. Waarmee ga je het combineren?
@debby: met de fuchsia longsleeve van benetton en een grijs stippen rokje van z8 en heb dan in dezelfde kleur als de bolero een legging
Wat weer lekker geshopt! Lynn die eerste bolero vind ik heel mooi, stoer. Mirell, wat goed zonder luier. Super. Vandaag nog even in Assen geweest. Eerst naar Ballorig en daarna even de stad in. Voor Thijs een blouse van Beebies gekocht en voor Evi een jurkje van Jubel. En leuke schoenen gezien voor beide bij Schuurman Schoenen, maar nog niet gekocht.
inderdaad mirell wat knap van je meid.. helaas is het hier verkeerd gegaan in de nachten en heeft nou even een luier om.over dag nog steeds zonder luier
ja sylvia wil zo lief zijn hem voor mij te bestellen en op te sturen in de brief bij het rokje stond dat het niet hun normale gang van zaken was om het op te sturen vond het wel heeel aardig van ze maar als syl het geen probleem vind ben ik superblij mee
en jawel ben tegen dr jas aangelopen ging boodschappen halen en ging even bij ter stal naar binnen normaal niet helemaal mijn ding maar nu helemaal goed ben heel blij dat er sluitende mouwen in zitten en hij is gevoerd nu nog een rose muts en sjaal
mirell ja dat stond idd in de brief... maar toen ik het vroeg in de mail deed ze wel heel makkelijk... maar volgende keer bel ik ze wel om iets weg te leggen voor me... lynn wat kostte die bolero (nee heb een shopstop... hmmm vind hem toch wel leuk twijfel twijfel )
oh mirell leuk jas zeg!! hoe duur was ie? gevoerd dus? hmmm dat is fijn! debby: 14,95 Ze hadden hem ook in offwhite @mamatobe: tnx! Ik ben ook erg blij met die bolero, nadat ik die andere 2 wegens krimpen weg moest doen, heb ik een andere mooie ervoor terug!
vind m helemaal leuk en ben zo blij dat ik er tegenaan liep had van het weekend bij v&d gekeken voor de benetton jas. maar omdat bij de grotere maat de mouw ook beetje wijd werd vond ik dat een beetje koud met die helderse zee wind hier dus ben blij dat ie extra mouw er in zit
ik vind hem ook echt leuk! maar hoe duur was ie en welke maten? welke maat heb jij? ik zoek nog een gevoerd kdv jasje voor niet al te veel geld'...
Jas was (ff op t bonnetje kijken)...39,95 nou das niet duur toch! okee geen merk maar ik vind m helemaal geweldig
vanaf 92 gewoon 1 maat deze heb ik hij valt ruim daarna 98/104 meteen veeel te groot dan 110/116 ja hij is lief he!
ah jammer dan is dat nog veel te groot voor hier...ja hij is echt leuk! nou hopen dat hema dan een leuk jasje nog krijgt, loop er steeds binnen maar er hangt nog niks...