Hoop geshopt weer, zag weer veel leuke dingen voorbij komen! Mirell, dat panterdingetje van Bomba zou ik zelf nooit kopen, maar ik vind het echt wel bij Amy-Lynn passen! Zie haar er in ieder geval al helemaal in lopen. Niet veel kindjes kunnen het hebben maar zij zeker wel. Lynn, ook weer een hoop geshopt zeg. Niet alles is helemaal mijn smaak (bruin staat mijn meisjes bijvoorbeeld niet), maar weet zeker dat het Danique heel mooi zal staan. Ik ben zelf ook al een tijdje aan het azen op die jurk van Porto Azul, maar kon hem tot nu toe nergens in de juiste maat vinden. Nu wel, dus ik denk dat ik hem maar moet kopen Geke, toch maar overstag gegaan voor de Catimini jurk?
Ik zou daar of een zwart shirtje met zilveren opdruk doen, bijvoorbeeld deze van Benetton: Benetton T-shirt lange mouw met glimlogo Of de witte versie ervan, met een witte legging en zwarte laarzen. Of een wit shirtje/blousje en dan met een zwart giletje.
Lynn ik vind de blazer leuk door het lint en de bloem ik denk wel dat ie hard gaat straks maar weet je soms moeten we gewoon een keer toegeven toch!!! we eten er vast geen broodje minder om
debby een mooi getailleerd jasje op de jurk verbloemd ook de wijde bovenkant van de mim-pi jurk zo heb ik m vandaag dus maar aangedaan
@geke: die Catimini vind ik echt geweldig, heb er zelf ook over getwijfeld. @lynn: heb ook een paar leuke dingen van Jubel gezien. En toch dat blazertje, haha, goed zeg!
@mirell: dat rood staat haar toch ook wel erg mooi. Dat wit, twijfel ik over, of is het gebroken wit?
Hoi allemaal ga nu toch ook maar even iets posten vind het zo leuk jullie kindjes met die mooie kleertjes aan!! Mijn dochtertje is nu 9 maanden en heeft nu ongeveer 74. Dus kan ze eindelijk wat leuke kleertjes aantrekken omdat ze nu wat groter is. De laatste maand best al wat leuke dingentjes gekocht! zal proberen wat foto's neer te zetten. BFmini Legging inkt blue en de witte 2 BFmini jurkjes een gestreepte en een met polkadots BF mini ink blue bolero (erg schattig) BF jasje wit met blauwe strik Z8 jurkje grijs melee met stippen en grijs gilletje ook erg lief! Al houd ik niet zo van Z8. ehmmmm en wil nog veel meer inslaan bij alle andere leuke merken die ik voorbij heb zien komen!! ' Hieronder een van Chloë met BF legging,bollero en wit tuniekje
@ lynn, hoeveel sets heb je al voor volgend jaar zomer? en voor a.s winter? volgens mij zit je al aan je 10 sets of niet.. Ik kreeg gister op KDV ook weer te horen dat ze Suus nooit 2x in hetzelfde zien! dat is niet helemaal waar.... Ik heb ook veel en hoop me van de winter beter in de hand te kunnen houden... of het me gaat lukken.. zeker nu mijn verlof start. Moet me helaas rustig gaan houden, anders houden ze me binnenkort in het ziekenhuis... Had gister al enorm veel geluk, dat ik mocht gaan.
Zoo heb eventjes een hele berg vriendschapverzoekjes verstuurd!! vond mezelf zo zielig met 1 vriend in me lijstje. Dus hoop dat jullie me accepteren
Wat vinden jullie van deze jas? ik twijfel een beetje!! help me. Moet toch even wachten tot ik salaris heb..
Ik vind 'm leuk Miekje! Kan dat bontkraagje er nog af of zit dat vast? Als ik me Suze even indenk kan ze de jas goed hebben hoor, stippen staan haar altijd leuk toch?