Ik denk ik stel mijn vraag even hier bij de ervaringsdeskundigen Valt H&M maat 86 van de babylijn anders dan de maat 86 van de kinderlijn? Mijn dochter zit nu in maat 80 bovenkleding (H&M is nog iets te ruim) en ik wil voor de winter wat bestellen maarreuh vind van de kinderlijn dingen leuker dan van de babylijn zeg maar..
@Sandraske, ja ik vind het anders vallen. H&M babylijn valt groot en breed vind ik. Kinderlijn heeft dat iets minder. Het enige nadeel is dat van de kinderlijn het vaak een combimaat 86/92 is. Maar als er dingen zijn die je wilt bestellen die ze ook in de enkele maat 86 hebben, dan moet dat prima kunnen voor de winter hoor!
@ Aukje, welkom ook hier @ Z079, precies Mn nichtje is nu ook hier en anders had ik vanmiddag nog even snel willen gaan, maar dan blijven we lekker thuis.
Dankjewel! Hebben jullie de nieuwe collectie van Chaos and order al gezien? Heb een hoop in mijn winkelmandje gegooid en twijfel of ik op "bestellen" zal drukken
Heb deze volledige outfit voor mijn dochter gekocht en nog wat shirts en een trainingsbroek voor mijn zoon. Ik vind die laarzen zo leuk! Enig idee waar ik die kan kopen??
Ik vind dat setje ook erg leuk. Ik denk dat ik deze ga aanschaffen http://chaos-and-order.com/shop/images/T/_MG_33511-Chaos-and-Order.com.png Maar ik geloof dat ik hier iets las over korting bij kleertjes.com dus wacht nog even.
Ja die is ook leuk! Er zijn al wat maten uitverkocht van sommige dingen dus ik wilde er snel bij zijn. Bovendien heeft mijn meisje echt kleren maat 86 nodig. Nu nog even lekker nazomeren. Kan de Muck weer uit de kast. VInd ik zó leuk!
Leuk setke Aukje! Heb je wel naar de maattabel gekeken? Er staat namelijk vermeld dat met de combimaten wordt uitgegaan van de grootste maat. Maat 86/92 valt dus meer als een 92 dan een 86. Maar goed, een rokje kan natuurlijk al wel snel aan, dan is hij waarschijnlijk alleen wat langer
net een vestje gekocht voor maar 2,50 heb er even een creatiefe draai aan gegeven en weer leuk voor naar het kdv
Het rokje heb ik om die reden in maat 74/80 besteld. C&O valt lang en smal. Het zal mouwen oprollen betekenen maar qua lengte en breedte heeft mijn dochter echt geen 80 meer.