phoe he...dat wordt samen vechten om de naam. Jip en janneke Maarre...las trouwens bij iets vreemds op het nieuws over kindgebodenbuget. Dat die nog maar geld voor 2 kinderen. Weet niet of je daar aan gaat komen nu.
otm kindgebonden budget is iets anders dan kinderbijslag he... dat krijg je volgens mij als je niet zo een heel hoog inkomen hebt als aanvulling (wij krijgen het volgens mij niet...)
wil je niet weten wat het wordt? hebben jullie s&d le chic al gezien bij kleertjes? vind het weinig jurken en rokjes. Er zal toch nog wel wat bijkomen?
@swl en debby, ik heb het nu over de gewone kinderbijslag . Die krijg je bij elk inkomen. Kind gebonden budget komen wij niet voor in aanmerking (oof maar 20 euro per jaar ofzo) we hangen net zo rond die grens. We willen wel weten wat het wordt hoor, bij de meiden wisten we het niet, maar als het nu 2 jongens blijken te zijn is het toch wel handig om te weten van te voren . Maarja over namen kan ik uren nadenken. Zo als je weet zijn de namen van de meiden niet veel voorkomend, en dat willen we ook bij de tweeling. Ook gaan we voor mooie betekenissen, dus ja wordt even puzzelen haha. Maare manlief is heel makkelijk, ik kom met wat suggesties en hij zegt ja of nee, maar meestal zegt ie wel ja !
Lieve Mirell Super en Super bedankt voor het pakje en het hele lieve kaartje die staat nu bij ons op de kast.
ehm...een spijkerbroekje voor dochter en Benetton trui voor zoon *sttt* Voor de rest houd ik mij keurig aan m´n shopstop *gaat zich in een hoekje zitten schamen*
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/294937-koop-3-producten-krijg-cadeaubon-prenatal-twv-10-euro.html#post10672155 oke dan...morgen ven jumbo bezoeken denk ik.
Mirell leuk geshopt!! Jingels ook weer geshopt, foto's!! Hier ook wat nieuwe kleding gekocht. Rokje zie foto met bijpassende fuchsia shirtje en legging. Laarzen